Xenadrine afgelopen, nu aan de clen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Xenadrine afgelopen, nu aan de clen

Heb net een potje clen bestelt, hoop het deze week binnen te krijgen. Heb echter na mijn xena avontuur een behoorlijk crash meegemaakt met een griepje eroverheen. Maar de eerste dagen off was wel duidlijk te merken. We stappen dus maar over op de clen, want het er strak bijlopen als een soort van speedjunk heb ik nu wel gezien. Weeg plm 93 kg nu. Gaarne wat erevaringen over gebruik/dosis van de clen. Wat te verwachten etc. Ik heb de clen van GS bestelt, 0,08 mg per tab.

Grtz
    Ps: Dan hooplijk eind augustus midden september eindlijk aan mijn eerste kuur beginnen. Zal ook wel foto's posten tegen die tijd, want het verschil met mijn vorige is erggg groot in een positieve zin.

Zie dat je de nieuwste tabs van Gs hebt, 0.08mg.
    De "oude" zijn 0.05mg en daar heb ik er gelukkig nog wat van liggen, vind ze makkelijker om te doseren.

Het verhaal van gebruiken ken je, 2 weken op en 2 weken af.
    Zou de eerste dag een halve tab nemen, de 2e dag een hele en de rest van de dagen 1.5tabs per dag.
    Afbouwen is zinloos.

De 2e keer dat je gaat gebruiken opvoeren naar 2 tabs per dag, afhankelijk van je ervaringen de eerste keer.

Start zelf meteen op 175mcg en heb er geen last van waar ik de eerste keer dat op 100mcg wel had.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Curiosio @ Jul. 14 2003,16:16)]Zie dat je de nieuwste tabs van Gs hebt, 0.08mg.
      De "oude" zijn 0.05mg en daar heb ik er gelukkig nog wat van liggen, vind ze makkelijker om te doseren.

Het verhaal van gebruiken ken je, 2 weken op en 2 weken af.
      Zou de eerste dag een halve tab nemen, de 2e dag een hele en de rest van de dagen 1.5tabs per dag.
      Afbouwen is zinloos.

De 2e keer dat je gaat gebruiken opvoeren naar 2 tabs per dag, afhankelijk van je ervaringen de eerste keer.

Start zelf meteen op 175mcg en heb er geen last van waar ik de eerste keer dat op 100mcg wel had.

Greets...
      Wat zijn je resultaten tot op heden van de clen?

Grtz

Comment

Grote daling in bf en en daardoor een hardere look.

Van 21% naar 12% nu. Uiteraard is dit ook voor een groot deel aan mijn dieet te danken.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Jul. 14 2003,16:31)]Grote daling in bf en en daardoor een hardere look.

Van 21% naar 12% nu. Uiteraard is dit ook voor een groot deel aan mijn dieet te danken.

Greets...
          Denk dat ik door de xenbadrine al heel veel kwijt ben, van 103kg naar 93 kg, weinig spierverlies. Hoop met de clen op de 90kg droog te komen.

Grtz
          Ps: let wel iets op mijn eten ,maar niet echt op dieet, maar toch al 10 kg kwijt.

Comment

Dan zou ik eerst je eten doen en dan pas de clen denk ik.

Greets...

Comment

riki, zou je niet rond oktober/ november beginnen met de kuur?
              augustus/ september is nog erg warm. en dat kan kilooos schelen!!
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (bruce @ Jul. 14 2003,17:39)]riki, zou je niet rond oktober/ november beginnen met de kuur?
                augustus/ september is nog erg warm. en dat kan kilooos schelen!!
                Ja, misschien heb je wel gelijk Bruce, ben een beetje ongedudlig, die twee weekjes thuis met de griep doen me ook geen goed. Zal wel in de loop van september worden.

Grtz

Comment

Dan staat het Test-Prop kuurtje van mijn maatje en mij ook op de agenda

Greets...

Comment

Nou, vooruit laat ik dan ook maar eens beginnen.

Comment

als er 1 schaap over de dam is....

Comment

Oké jij was het schaap...

Worden wel een heleboel mooie topics...

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Curiosio @ Jul. 14 2003,19:52)]Oké jij was het schaap...

Worden wel een heleboel mooie topics...

Greets...
                          Ben benieuwd, verwacht er zelf een boel van, zou graag wel wat hulp gebruiken met het dieet en de supplementie.

Grtz

Comment

Voor het dieet moet je een beetje aardig tegen Ax doen

Supplementen zou ik eenvoudig houden, vitamines en eiwitten.

Greets...

Comment

ik gebruik zelf bij een kuur altijd vitamines en extra eiwitten. verder niets, wel veel eten natuurlijk.

Bij mijn aankomende kuur (over 13 dagen , ja ik post hem nog wel een keer precies) gebruik ik BCAA, glutamine, creatine en vitamines. BCAA en glutamine is redelijk prijzig voor een supplement, maar de creatine zou ik zeker erbij pakken bij een bulkkuur na dat ik wat studies hier overgelezen heb ben ik zeker van het nut overtuigd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X