Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dat kan dus niet. Ganabol = equipoise en dat werkt op z'n vroegst na 4 weken door de gruwelijk lange ester die er aan vastgeplakt is. Of brandde je spuitplek?
nee geen spuit plek totaal geen last van als je maar goed prikt.
Als ik een testo zet, merk ik dat echt niet de volgende dag, omdat het pas werkzaam is na een aantal weken.
Het is wel zo en heb dat regelmatig gemerkt in de praktijk bij mensen die ik begeleid, dat op het moment dat je ze een injectie geeft, ze ineens intensiever trainen, gemotiveerder zijn etc. en dit toeschrijven aan die ene injectie, hierdoor ervaren ze betere pomp en krijgen ineens spierpijn in spiergroepen, waar ze het nooit hebben gehad.
Het welbekende placeboeffect, je geeft iemand een medicijn en je vertelt wat hij krijgt en wat hij kan verwachten en je zal zien dat men daar heel anders op reageert.
Maar als jij vind dat je positief effect ervaar van de ganabol, na 1 dag injecteren, moet je dat zo houden.
Als ik een testo zet, merk ik dat echt niet de volgende dag, omdat het pas werkzaam is na een aantal weken.
Het is wel zo en heb dat regelmatig gemerkt in de praktijk bij mensen die ik begeleid, dat op het moment dat je ze een injectie geeft, ze ineens intensiever trainen, gemotiveerder zijn etc. en dit toeschrijven aan die ene injectie, hierdoor ervaren ze betere pomp en krijgen ineens spierpijn in spiergroepen, waar ze het nooit hebben gehad.
Het welbekende placeboeffect, je geeft iemand een medicijn en je vertelt wat hij krijgt en wat hij kan verwachten en je zal zien dat men daar heel anders op reageert.
Maar als jij vind dat je positief effect ervaar van de ganabol, na 1 dag injecteren, moet je dat zo houden.
Grtz.
nou als ik begin met een kuur en zet 1 testo dat merk ik die echt wel de volgende dag ja over paar weken begint de werking ja.
ga nu 16 weken op die ganabol zitten op 400mg per week en 1000mg sust van de apotheek uit nederland, hgh laat ik op 5iu staan en de insuline op 10iu. zal tussen door ff verslag uit brengen hoe de ganabol werkt en of het daadwerkelijke goed spul is zoals ik het heb horen zeggen.
400mg/week is redelijk laag van wat ik ervan heb begrepen toch? Of is het overgedoseerd waardoor je met 400mg van het etiket toch meer binnen krijgt feitelijk?
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment