Gyno?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
    kan je gyno ook zonder as krijgen???
    Ik heb al me hele leven schijven onder me tepels alleen nu me borst flink groot wordt ga je het beter zien voorheen had ik een beetje dikke(lees vette) borts en toen viel het niet zo op, ik ben naar de chirurg geweest en die constateerde na een mammografie en een scan dat het idd gyno was.
    En ik heb nog nooit anabolen gebruikt.

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Ik heb al me hele leven schijven onder me tepels alleen nu me borst flink groot wordt ga je het beter zien voorheen had ik een beetje dikke(lees vette) borts en toen viel het niet zo op, ik ben naar de chirurg geweest en die constateerde na een mammografie en een scan dat het idd gyno was.
      En ik heb nog nooit anabolen gebruikt.
      en hoe is het verder afgelopen?

Comment

@quibus:
        dat heb ik dus ook, maar alleen onder mijn linker tepel, niet rechts.
        ik heb zelf ook nog nooit aan de as gezeten, kheb het zelfs nog niet eens gezien.
        das fucking irritant zon harde knobbel onder je tepel!!

grts
        160kg squat
        225kg deadlift
        130kg benchpress

Comment

ik ben een paar maanden geleden bij de arts geweest die zei dat het idd gyno was en dat ze het kon opereren alleen dat er wel risicos aan vast zaten zoals bv het zwart wirden van je tepel of totaal gevoelloos worden ze zei dat ik het ook even kon aankijken of het misschien wat minder werd, ik schrok een beetje van de risicos en besloot effe te wachten .
          Alleen het blijft gewoon zitten en ik heb er best wel last van dus heb toevallig van de week gebeld voor een nieuwe afspraak en die heb ik volgende week en dan gaat ze nog een keer kijken en dan een afspraak maken voor een operatie, ik houd jullie wel op de hoogte van het verdere verloop.

Comment

Maatje van me is eraan geopeerd en mocht 4-6 weken niet trainen. Is wel mooi geworden btw...

Ik heb zelf ook altijd last van gyno tijdens de kuur. Ari tijdens de gehele kuur doet het goed voor me...
            187cm, 118kilo, 8% BF!!!!!!!!

Comment

klopt het dat als je er aan geopereerd bent, je geen gyno meer kan krijgen?

Comment

meen ergens gelezen te hebbe dat het dan niet meer kan terugkomen ja

Comment

heb sinds midden januari wat last van gyno (gevoelige tepels en klein knobbeltje onder mijn linkertepel). mijn last kuur was in de zomer van juni tem augustus.
                  heb nu 4weken nolvadex genomen en heb bijna geen last meer van gyno, nog een beetje gevoelige tepels.

is het verstandig om nu te stoppen met nolvadex en de 1ste week van maar wou ik mijn nieuwe kuur beginnen???

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X