Anabolen vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (X-Tripiot @ Jul. 24 2003,23:51)]
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Curiosio @ Jul. 18 2003,22:46)]D-boll is zeker geen milde AS hoor.
    Hoewel je op bv een d-boll only mooie gains kunt halen is het bij de meeste personen maar een tijdelijke gain helaas.
    Vandaar dat een combi beter zou kunnen zijn.

Greets...
    welke combi dan?
    Met deca bijvoorbeeld.
    Een nog mooiere combi vind ik als je er deca en test bijpakt.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

X-Tripiot, ik zou alle post op je thread nog even zeer aandachtig doorlezen. Het zijn zeer nuttige en goed gemeende adviezen en het belangrijkste, de info komt vanuit ervaring bij deze mensen.
      Zoals Wil en Riki al zeggen zorg er eerst voor dat je voeding EN training in orde zijn.
      Mr.C slaat ook de spijker op zijn kop. D-boll only is vaak maar een tijdelijke vooruitgang en je gains zijn zo weer weg en D-boll is absoluut geen mild kuurtje. Bij deze 2 stelling kan ik me volledig aansluiten.
      Wat Misss S. zegt mbt maanden de zelfde training klopt ook volledig. Je moet zorgen dat je steeds nieuwe prikkels krijgt, dat zorgt voor groei. Het meest verstandige lijkt mij om een schema te maken van steeds 6 tot 8 weken, rekening houdende met je volgende schema's.

Ik heb persoonlijk gemerkt en bij anderen gezien zodra je voeding niet in orde is dat je kuur ook niet volledig benut zal worden. Reken er maar op dat zodra jij je eten op orde hebt veel meer vooruitgang zal boeken, blijvend, dan wanneer je nu al gaat kuren. Persoonlijk vind ik dat je er niet eens aan moet denken, je bent pas 19 jaar jong!!
      Ik snap wel dat het frustrerend is als je maat aan het kuren is geslagen en je ziet hem zo groeien terwijl jij "stil" blijft staan.

Plaats je schema qua training en voeding maar eens op het board dan zal je zien dat je heel veel bruikbare en goed toepasbare tips zal krijgen.

Grtzzzzz Ax  

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

de post hierboven hebben allemaal gelijk, ik wil er nog 1 ding aan toe voegen : dboll is juist zo'n beetje de meest schadelijke AS!

Ik zou graag je dieet en trainingsschema eens zien hier. We kunnen je dan helpen om het te veranderen, want als je blijft steken is het niet goed. En als je dan over een jaartje ect niet meer vooruit komt, dan ben je ook aleens 20 dan zou je eens aan een kuurtje deca-sust dboll kunnen denken. Want dboll only is bij de meeste mensen tijdelijk resultaat, tenzij je je voeding en training helemaal tiptop in orde hebt

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (X-Tripiot @ Jul. 18 2003,21:54)]Mijn nieuwe schema heb ik nu 6 maanden van inet.heb daarvoor 2 verschillende gehad om de 7 maanden, dus daar ken het niet aan liggen.
          X-tripiot,

Geef ons eens blijk van echte motivatie om groot te worden.

Dieet :
          Heb je enig idee van je totaal calorie inname?
          Wat zijn de KH/EW/vet verhoudingen?

Trainingsschema's verander je best om de 4 tot 8 WEKEN om te blijven groeien. Wissel af tussen een kracht en hypertroof schema en gun je lichaam voldoende rust.

Als ik jou was zou ik me eerst fatsoenlijk informeren en verdiepen in alle facetten van dieet en training, er zijn voldoende goede sites met tonnen info over alle onderwerpen, ook over AS.
          LEES, LEER, en zeg geen domme dingen.
          Dianabol of methandrostenolone is één van de gevaarlijkste AS.
          Ten eerste is DBol bijzonder zwaar voor de lever.
          Ten tweede aromatiseert het er op los (oesterogeen stijgt enorm) dus veel van je gewonnen massa bestaat uit vocht.
          En veel oesterogeen betekent veel vet op shouders, heupen en tepels, ja, ja, je krijgt er mooie tieten van, tenzij je voldoende anti-oesterogeen inpast in je schema.
          Ten derde legt DBol je eigen test productie plat, en zal je enige mooie maanden tegemoet komen zonder eigen zaadproductie, met verlies van al je massa en veel zin om te trainen zal je niet meer hebben.

Dan praten we nog niet over de verschillende vervalsingen die er op de markt zijn van dit spul.

Weet je, je bent 19, je kan nog zoveel bereiken door je voeding/training aan te passen, probeer eerst de verschillende cycli massa, cutting. Werk aan een stevige basis. Leer en bestudeer, laat je fatsoenlijk begeleiden. Ga niet als een gek maar wat slikken, dat zal je je later beklagen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X