Anabolen vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anabolen vraagje

Ik heb een vraagje .
    Ik ben 19 jaar en 1,83 klein
    Ik weeg nu een trieste 73 kg . Ik train nu al 2 jaar intensief maar van massa is nog niet veel te zien . Ik heb al creatine met Acetabolan II enz gebruikt . Op de wijze zoals het hoor. En zit aan een schema van mijn sportschool. Maar nu zou ik graag een kilo of 10 a 15 aan massa willen hebben. Maar welke zou ik dan het beste kunnen gebruiken (anabolen sterioden) Graag een oplossing voor mijn vraagie
    The oxynator

Ik zou eerst eens kijken of het aan je trainingschema of voeding ligt. Plaats een keer je dieet en trainingschema, dan kun je advies krijgen. AS zou ik je zeker niet aanraden als je trainingschema en voeding niet optimaal is.

Comment

Zoals Wil al aangeeft zijn je voeding en je training / rust het belangrijkste.

AS voor massa zijn deca-sustanon- d-boll e.d.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Wil de Bras @ Jul. 18 2003,21:36)]Ik zou eerst eens kijken of het aan je trainingschema of voeding ligt. Plaats een keer je dieet en trainingschema, dan kun je advies krijgen. AS zou ik je zeker niet aanraden als je trainingschema en voeding niet optimaal is.
        Mijn nieuwe schema heb ik nu 6 maanden van inet.heb daarvoor 2 verschillende gehad om de 7 maanden, dus daar ken het niet aan liggen.

The oxynator

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Jul. 18 2003,21:48)]Zoals Wil al aangeeft zijn je voeding en je training / rust het belangrijkste.

AS voor massa zijn deca-sustanon- d-boll e.d.

Greets...
          Ik was al van plan om d-bol (dianabol ) te gebruiken . ivm niet te aggresief en niet veel bijwerkingen. Maar ik zou iemand willen weten die het echte spul verkoop . Want mijn leverancier is niet echt.. uu slim .. laten we zeggen.
          The oxynator

Comment

X, je bent te jong, niet lullig bedoelt, maar je kan nog hele goede gains halen, probeer eerst alles eruit te halen, kan goed naar je training en voeding.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Riki @ Jul. 18 2003,22:01)]X, je bent te jong, niet lullig bedoelt, maar je kan nog hele goede gains halen, probeer eerst alles eruit te halen, kan goed naar je training en voeding.

Grtz
              dat weet ik ,

Maar een maat van mij heeft ook aan de d bol gezeten . En hij ziet er nu zwaar gespierd uit . Hij 18 1,64 lang , 84 KG!!
              Dus wil er toch mee doorzetten
              The oxynator

Comment

D-boll is zeker geen milde AS hoor.
                Hoewel je op bv een d-boll only mooie gains kunt halen is het bij de meeste personen maar een tijdelijke gain helaas.
                Vandaar dat een combi beter zou kunnen zijn.

Greets...

Comment

Ben het overigens voor de volle 100% eens met Riki dat je nog zat gains naturel kan behalen omdat je nog erg jong bent.

Greets...

Comment

Als je maanden achter elkaar hetzelfde schema gebruikt kan dat al een oorzaak zijn van het niet groeien...

Zou als ik jou was echt effe de tip van Wil opvolgen en je dieet en trainingsschema plaatsen.
                    Je zou niet de eerste zijn die ervan overtuigd is dat het prima is om vervolgens tot schokkende ontdekkingen te komen.
                    Kwaad kan het sowieso niet en ook als je een goed as advies wilt is dit soort informatie eigenlijk wel nodig.

Ben het zelf overigens helemaal eens met Riki en Curiosio, kunt op jouw leeftijd naturel nog heel veel bereiken en die gains zijn wel blijvend, in tegenstelling tot de gains op een d-boll kuurtje bijvoorbeeld.  

Comment

Luister misschien best naar deze mensen, heb zelf al onder vonden dan ze het meestal bij het rechte eind hebben. Ook al hoor je het misschien niet graag.

En denk eerst goed na voor je iets begint, je weet nooit waar het eindigen kan.

Voila mijn wijze woorden.

Take Care
                      D.
                      You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Toegeven is toch niet altijd het gemakkelijkste.

You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

eerst eten, trainen slapen.....
                          alles optimaal op elkaar afstellen en dan pas AS nemen....
                          btw d-bol zijn geen snoepjes, t is ni zo mild als je denkt...
                          veel succes!!!
                          It's not about the beauty, be a BEAST!!!!!!!!! !!!!!!!!!! !!!!!!!

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Darren @ Jul. 19 2003,11:59)]Toegeven is toch niet altijd het gemakkelijkste.  
                            Toppie hoor Darren!

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Curiosio @ Jul. 18 2003,22:46)]D-boll is zeker geen milde AS hoor.
                              Hoewel je op bv een d-boll only mooie gains kunt halen is het bij de meeste personen maar een tijdelijke gain helaas.
                              Vandaar dat een combi beter zou kunnen zijn.

Greets...
                              welke combi dan?
                              The oxynator

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X