Anabolen vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anabolen vraagje

Ik heb een vraagje .
    Ik ben 19 jaar en 1,83 klein
    Ik weeg nu een trieste 73 kg . Ik train nu al 2 jaar intensief maar van massa is nog niet veel te zien . Ik heb al creatine met Acetabolan II enz gebruikt . Op de wijze zoals het hoor. En zit aan een schema van mijn sportschool. Maar nu zou ik graag een kilo of 10 a 15 aan massa willen hebben. Maar welke zou ik dan het beste kunnen gebruiken (anabolen sterioden) Graag een oplossing voor mijn vraagie
    The oxynator

Ik zou eerst eens kijken of het aan je trainingschema of voeding ligt. Plaats een keer je dieet en trainingschema, dan kun je advies krijgen. AS zou ik je zeker niet aanraden als je trainingschema en voeding niet optimaal is.

Comment

Zoals Wil al aangeeft zijn je voeding en je training / rust het belangrijkste.

AS voor massa zijn deca-sustanon- d-boll e.d.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Wil de Bras @ Jul. 18 2003,21:36)]Ik zou eerst eens kijken of het aan je trainingschema of voeding ligt. Plaats een keer je dieet en trainingschema, dan kun je advies krijgen. AS zou ik je zeker niet aanraden als je trainingschema en voeding niet optimaal is.
        Mijn nieuwe schema heb ik nu 6 maanden van inet.heb daarvoor 2 verschillende gehad om de 7 maanden, dus daar ken het niet aan liggen.

The oxynator

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Jul. 18 2003,21:48)]Zoals Wil al aangeeft zijn je voeding en je training / rust het belangrijkste.

AS voor massa zijn deca-sustanon- d-boll e.d.

Greets...
          Ik was al van plan om d-bol (dianabol ) te gebruiken . ivm niet te aggresief en niet veel bijwerkingen. Maar ik zou iemand willen weten die het echte spul verkoop . Want mijn leverancier is niet echt.. uu slim .. laten we zeggen.