Kuurtje fitnessfreak

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by fitnessfreak View Post
    Ja zal ik doen! Hoop dat het allemaal vals alarm is!
    Maar ja had ik er maar de tengels vanaf moeten blijven.
    Ik raad mensen die kuren aan om zeker je bloed te laten onderzoeken!!
    Ben er nu met toeval snel bij dat kan natuurlijk z'n voordelen hebben. Grtz.
    Ai ai ai.....ik ben benieuwd wat ze bedoelen met je nieren werken niet goed, ws dat je verhoogde waardes hebt........anders had je toch wel geelzucht gehad oid

Ben benieuwd fitnessfreak, sterkte..hopen dat t niet iets ernstigs is
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

Zou me ook niet gelijk onwijs druk maken, er is opzekers wel wat anders wordt je niet gebeld, maar........... zullen idd wel de verhoogde waardes zijn door o.a. Tren.
      Vergeet niet dat Tren. een heftig en redelijk giftig goedje is he.

Comment

@ OH
        Geelzucht is leverfaling, geen nierfaling toch?
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hoe gaat het trouwens met je schouders? Je verteld dat je daar last van had toen je bij ons langs kwam.
          Ik heb zelf ook een geïrriteerde schouder en ik ga er nu mee naar een orthopeed.

Jaap
          powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            @ OHGeelzucht is leverfaling, geen nierfaling toch?
            Nou jij bent niet lief......je hebt helemaal gelijk. Ik had t van jou kunnen verwachten he, k hebt expres zo neergezet ff kijken wie t zou opvallen :P
            We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
              Nou jij bent niet lief......je hebt helemaal gelijk. Ik had t van jou kunnen verwachten he, k hebt expres zo neergezet ff kijken wie t zou opvallen :P
              Hahahaha.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

akelig mannetje die o.h.
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

geelzucht is geen leverfalen, geelzucht is niks meer dan een overschot aan bilirubine in het lichaam.

Dat gaat meestal samen met een slechter/minder werkende/overbelaste lever(wat ook nog geen leverfalen is, er zitten gelukkig wel nog een paar stadia tussen) maar kan ook een andere oorzaak hebben.

Ik weet het zo goed omdat mijn schoonmoeder het overlaatst gehad heeft en ik het hele zootje opgezocht heb
                  Last edited by Genjuro; 13-06-2008, 21:55.
                  the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                    geelzucht is geen leverfalen, geelzucht is niks meer dan een overschot aan bilirubine in het lichaam.

Dat gaat meestal samen met een slechter/minder werkende/overbelaste lever(wat ook nog geen leverfalen is, er zitten gelukkig wel nog een paar stadia tussen) maar kan ook een andere oorzaak hebben.

Ik weet het zo goed omdat mijn schoonmoeder het overlaatst gehad heeft en ik het hele zootje opgezocht heb
                    Een van de vele momenten waarbij ik weer bij leer.

sigpic

Comment

• Originally posted by zwaan View Post
                      Zou me ook niet gelijk onwijs druk maken, er is opzekers wel wat anders wordt je niet gebeld, maar........... zullen idd wel de verhoogde waardes zijn door o.a. Tren.
                      Vergeet niet dat Tren. een heftig en redelijk giftig goedje is he.
                      Hey zwaan,

Tren is idd een heftig goedje maar dat heb ik niet gehad in me kuur!
                      Het was test-deca...
                      Maar ja we zien het wel!!

grtz.
                      Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

• Originally posted by Power Supplements View Post
                        Hoe gaat het trouwens met je schouders? Je verteld dat je daar last van had toen je bij ons langs kwam.
                        Ik heb zelf ook een geïrriteerde schouder en ik ga er nu mee naar een orthopeed.

Jaap
                        Hey Jaap,

Schouders gaan redelijk goed, veel minder last van dan toen.
                        Waarschijnlijk door de glucosamine!!
                        Wat gaan ze doen bij de orthopeed dan? weer spuiten ofzo?
                        Had jij ook al eerder gehad toch? of hoe moet ik dat zien?

grtz.

Comment

• ik neem aan dat je bedoelt dat het NA het nemen van glucosamine weer beter gaat? goed dat je 't zegt. ik zou het weer vergeten. heb ook gruwelijk zere rechterschouder. (komt als ik slaap, ligtie krom naar voren) zal mn pot weer opzoeken.
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by fitnessfreak View Post
                            Hey Jaap,

Schouders gaan redelijk goed, veel minder last van dan toen.
                            Waarschijnlijk door de glucosamine!!
                            Wat gaan ze doen bij de orthopeed dan? weer spuiten ofzo?
                            Had jij ook al eerder gehad toch? of hoe moet ik dat zien?

grtz.

Ik heb nog geen idee. Ik mag mijn eigen orthopeed uitzoeken en dan komt er waarschijnlijk een echo. Ik denk dat mijn schouderpees in de knel zit. Er zal wel een trauma van het kogelstoten in zitten. Ik geloof dat ze dan een stukje van het sleutelbeen of schouderdak weg kunnen halen....

Liever geen spuit er in!!

Maar mooi dat het beter gaat met jouw schouders!
                            powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

• Ow dacht dat je had gekuurd met tren., weet je al meer?!

Comment

• @Bruce: idd NA het nemen van glucosamine!

@PS, Jaap: Spuit erin is idd zwaar kloten weet er alles van!
                                Laat ff weten hoe het is gegaan en wat ze gaan doen met je, ben benieuwd!!

@Zwaan: Nee weet nog niets bro, aankomende vrijdag opnieuw bloed prikken en urine monster meenemen, 27 juni krijg ik de echo in het ziekenhuis (klote wacht lijst) Tot dan maar nagels bijten hahahaha. Brute foto trouwens Zwaan je bent lekker vooruit gegaan!
                                Ik hou jullie op de hoogte.

Grtz. fitnessfreak

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X