Kuurtje fitnessfreak

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuurtje fitnessfreak

Hey mensen,

Ik krijg als alles goed loopt mijn gear het weekend binnen of eerder!
    Maar ik ga er maandag 25-02-2008 mee beginnen!

Het gaat er als volgt uitzien:

week 1 t/m 9 500mg Test E in de week (Golden Gear)
    week 1 t/m 8 200mg Deca om de 5 dagen (Golden Gear)

week 12 t/m 16 Nolvadex 40-40-20-20

Ik ga geen logje bij houden maar geef af en toe nog wel een update!

Ik heb nog een vraagje, Zou ik er een Test frontload inknallen in week 1 van 750mg?

Het is trouwens mijn eerste spuit kuurtje ik weet dat mensen gaan zeggen dat ik de test eventueel te hoog gedoseerd heb maar ik doe het liever gelijk goed vandaar 500mg en geen 250mg!! En mijn stat's zijn nu 17% op 88kg!!

Heb hiervoor een D-boll kuurtje gehad 40mg p/d maar die sloeg niet aan waarschijnelijk fake!

Alvast bedankt voor reacties groeten fitnessfreak
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

waarom doe je dit niet?
    Kickstart met wk 1 tm 5/ 6.... ?????
    teste 11 wkn
    deca 10

test 500 mg is oke

deca verhogen naar 400

kick start zou je nog kunnen overwegen

als je m doet doe m goed en compleet!!!
    Last edited by onderhandelen; 20-02-2008, 14:35.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

Eerste spuit kuur zou je ook test E only kunnen doen hoor en dan 250mg p/w.

Hoge dosis heeft helemaan NIKS met goed doen te maken.

Als je strax nog is een keer test wil doen zal je meer moeten zetten.
      Op 250 ga je miss wel net zo hard of harder als op 500mg.
      More is niet Better.
      Who's the Chef

Comment

En deca zeker niet verhogen naar 400. 200 eens per 5 dagen is prima. Zou je imo ook only kunnen doen. Relatief weinig sides en blijvende gains.

Comment

Originally posted by Kevf View Post
          En deca zeker niet verhogen naar 400. 200 eens per 5 dagen is prima. Zou je imo ook only kunnen doen. Relatief weinig sides en blijvende gains.
          Een only kuurtje met Deca heb ik nog nooit van gehoord!! ivm deca dick en heb ook gehoord dat deca only niets uithaalt!!

@Been bedankt voor de tip maar ik denk dat ik het zo ga houden, wil natuurlijk wel ff knallen nu! Na dat D-boll kuurtje

@onderhandelen: FREAK!!!

Maar geen frontload jongens???

Bedankt voor de reacties!!

grtz.

Comment

Zijn nogal verschillende reacties. Stacken met Test is idd de meest betreden weg. Echter ik ben van mening dat voor een eerste keer spuiten alleen deca helemaal geen kwaad kan, vooral vanwege de geringe sides.

Tis de enige roid die ik ooit heb overwogen. Ga het alleen niet doen en koop wel weer een nieuwe pot creatine

Comment

je lult uit je nek Kevf deca is fuckt up en heel fuckt up en eeeh geringe sides heeft i niet echt niet
              Last edited by GeneralIx; 20-02-2008, 17:37. Reason: Op verzoek wat weggehaald.
              We like it

Comment

Ik zal ff checken onderhandelen bedankt voor de tip bro!

grtz.

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                  Zijn nogal verschillende reacties. Stacken met Test is idd de meest betreden weg. Echter ik ben van mening dat voor een eerste keer spuiten alleen deca helemaal geen kwaad kan, vooral vanwege de geringe sides.

Tis de enige roid die ik ooit heb overwogen. Ga het alleen niet doen en koop wel weer een nieuwe pot creatine
                  Als je er niks van af weet, gaarne dan ook GEEN advies geven! Deca only is fucked up!

Comment

Genoeg members van communities spreken dit tegen. Maar je hebt gelijk, tis niet mijn kopje thee. Zal me er verder niet mee bemoeien

Comment

genoeg member weten nog niet eens waar deca voor staat. Het enige waar deca mild in is is qua androgene sides. Voor de rest(onderdrukking, libido, progestin, prolactin) is het zowat het zwaarste. Op langere termijn zeker een van de meest schadelijke roids, zeker voor je eigen testosteron.
                      Last edited by Genjuro; 20-02-2008, 20:36.
                      the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                        genoeg member weten nog niet eens waar deca voor staat. Het enige waar deca mild in is is qua androgene sides. Voor de rest(onderdrukking, libido, progestin, prolactin) is het zowat het zwaarste. Op langere termijn zeker een van de meest schadelijke roids, zeker voor je eigen testosteron.
                        u damn right, maar eeh wat is progestin---prolactin
                        ik kom hier op uit;
                        progestin...zwangerschapshormoon.... prolactin....???????

ooh nog meer info gevonden
                        Progesteron is de precursor van alle steroïde hormonen, zoals cortisol, aldosteron, testosteron, estradiol, estriol en estron. Het wordt dan ook op grote schaal als eindproduct en halfproduct industrieel geproduceerd.
                        Progesteron wordt door metabolisatie omgezet in pregnandiol en wordt uiteindelijk in de urine uitgescheiden.
                        Last edited by onderhandelen; 20-02-2008, 22:49.
                        We like it

Comment

sorry voor nog een post maar kon niet meer editen

wrom is deca op lange termijn schadelijkste roid?
                          We like it

Comment

lelijk dat je niet meer kan editen prolactine ook gevonden

Prolactine ondersteunt bij de mens de werking van oestrogene hormonen, progesteron, hydrocortison (cortisol), insuline en schildklierhormoon op de melkklieren tijdens de zwangerschap en zet deze aan tot functioneren (lactatie) indien zij voldoende geactiveerd zijn. Prolactine beïnvloedt de secretie van eiwitten, caseïne, vetzuren en lactose in de melk en het volume van de melkproductie.

deca is lelijk
                            prolactine
                            We like it

Comment

waarom zet je deca om de 5 dagen en de test e 1 keer in de week?
                              omdat je het eerste spuit kuur is zou ik lekker rustig aan doen kijken wat het met je doet je kan altijd nog frontloaden of een kickstart nemen in je volgende kuren.
                              ik zou gewoon lekker 1 keer in de week zetten
                              1-9 200mg deca kan ook 400mg
                              1-10 500mg test e
                              12-16 nolvadex
                              hier ga je van knalen dat is zeker als je gear +voeding maar goed zijn
                              is ook mijn eerste kuur geweest ik ben er 11 kilo van aangekomen en 7 kilo van over gehouden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X