Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
test = test, er bestaat maar 1 soort.
Er zijn wel verschillende esters, maar dat bepaald alleen hoe snel de stof (testoseron) afgegeven wordt in het lichaam.
Globaal heb je (er zijn er meer, maar dit zijn de meest gebruikte) :
Sustanon is een mix van verschillende ester, dus kort en langwerkende.
Het maakt niet zoveel uit welke je gebruikt, ik zou degene nemen die het goedkoopst is. En geen propionate, tenzij je er niet omgeeft om elke dag te prikken, he mr C
maar wat is nu echt , ik heb al 2x fake gehad.
fake sus (bruine amp) en test van schering volgens bodypage ook nep.
volgens mijn (mannetje) zijn ze nartuurlijk wel echt want
iedereen groeit er op die bij hem koopt maar als ik iets anders
wil dan kan hij dat ook wel bezorgen, moet ik alleen maar een
merk/naam opgeven.
pieter, als je al 2x fake hebt gehad bij een dealer, dan zou ik snel een andere zoeken. Want al noem je dan een naam of merk, (bijna) overal is nep van, en als hij vaak fake heeft gooi je je geld weg en breng je je gezondheid in gevaar, en dat de rest groeit als kool? heb je dat gezien? of verteld hij dat maar? lijkt me gwoon bullshit!
Citaat[/b] (Jack @ Jul. 20 2003,22:12)]Het maakt niet zoveel uit welke je gebruikt, ik zou degene nemen die het goedkoopst is. En geen propionate, tenzij je er niet omgeeft om elke dag te prikken, he mr C
Toch maakt het wel iets uit vind ik behalve de "prik-frequentie".
Proprionaat is goed voor droge massa zonder vocht-retentie.
Cypionaat ( testex-leo) is veel heftiger als proprionaat.
Was in mijn geval een heel bewuste keuze ondanks het geprik..
Citaat[/b] (Jack @ Jul. 20 2003,22:12)]Het maakt niet zoveel uit welke je gebruikt, ik zou degene nemen die het goedkoopst is. En geen propionate, tenzij je er niet omgeeft om elke dag te prikken, he mr C
Toch maakt het wel iets uit vind ik behalve de "prik-frequentie".
Proprionaat is goed voor droge massa zonder vocht-retentie.
Cypionaat ( testex-leo) is veel heftiger als proprionaat.
Was in mijn geval een heel bewuste keuze ondanks het geprik..
Greets...
hmm, het ester bepaalt hoe snel het wordt vrijgegeven in het lichaam, daarna is het gewoon test = test. En converteerd dan naar oestrogeen, wat voor vocht zorgt. Dus houd je in mijn opinie altijd evenveel vocht vast. naarmate hoe gevoelig je daarvoor bent.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment