Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Jack @ Jul. 20 2003,22:12)]Het maakt niet zoveel uit welke je gebruikt, ik zou degene nemen die het goedkoopst is. En geen propionate, tenzij je er niet omgeeft om elke dag te prikken, he mr C
Toch maakt het wel iets uit vind ik behalve de "prik-frequentie".
Proprionaat is goed voor droge massa zonder vocht-retentie.
Cypionaat ( testex-leo) is veel heftiger als proprionaat.
Was in mijn geval een heel bewuste keuze ondanks het geprik..
Greets...
hmm, het ester bepaalt hoe snel het wordt vrijgegeven in het lichaam, daarna is het gewoon test = test. En converteerd dan naar oestrogeen, wat voor vocht zorgt. Dus houd je in mijn opinie altijd evenveel vocht vast. naarmate hoe gevoelig je daarvoor bent.
Heb altijd begrepen dat er tussen prop en de anderen een verschil zat m.b.t. vocht-retentie.
Weet het (nog) niet uit ervaring maar laat het je weten.
Citaat[/b] (Jack @ Jul. 20 2003,22:12)]Het maakt niet zoveel uit welke je gebruikt, ik zou degene nemen die het goedkoopst is. En geen propionate, tenzij je er niet omgeeft om elke dag te prikken, he mr C
Greets...
hmm, het ester bepaalt hoe snel het wordt vrijgegeven in het lichaam, daarna is het gewoon test = test. En converteerd dan naar oestrogeen, wat voor vocht zorgt. Dus houd je in mijn opinie altijd evenveel vocht vast. naarmate hoe gevoelig je daarvoor bent.
Heb altijd begrepen dat er tussen prop en de anderen een verschil zat m.b.t. vocht-retentie.
Greets...
je brengt me aan het twijfelen, zal het nog eens nazoeken/navragen.
Net een stuk gelezen in de muscular development van deze maand over testosterone-injecties. Test is test alleen de werkzame hoeveelheid hangt af van het gewicht van de moleculen die aan de test zijn toegevoegd. Al met al kwam ethanaat er als beste uit indien je het meest waar voor je geld wilt en kent een lage prikfreq.
Greets...
Greets...
je brengt me aan het twijfelen, zal het nog eens nazoeken/navragen.
Weet het echt bijna helemaal zeker en hoop dan ook dat ik gelijk heb anders prik ik me voor jan *** de ******.
Citaat[/b] (Jack @ Jul. 20 2003,22:12)]test = test, er bestaat maar 1 soort.
Er zijn wel verschillende esters, maar dat bepaald alleen hoe snel de stof (testoseron) afgegeven wordt in het lichaam.
Globaal heb je (er zijn er meer, maar dit zijn de meest gebruikte) :
Sustanon is een mix van verschillende ester, dus kort en langwerkende.
Het maakt niet zoveel uit welke je gebruikt, ik zou degene nemen die het goedkoopst is. En geen propionate, tenzij je er niet omgeeft om elke dag te prikken, he mr C
Klopt het dan dat er met susta geen frontload nodig is ?
Citaat[/b] (Jack @ Jul. 20 2003,22:12)]test = test, er bestaat maar 1 soort.
Er zijn wel verschillende esters, maar dat bepaald alleen hoe snel de stof (testoseron) afgegeven wordt in het lichaam.
Globaal heb je (er zijn er meer, maar dit zijn de meest gebruikte) :
Sustanon is een mix van verschillende ester, dus kort en langwerkende.
Het maakt niet zoveel uit welke je gebruikt, ik zou degene nemen die het goedkoopst is. En geen propionate, tenzij je er niet omgeeft om elke dag te prikken, he mr C
Klopt het dan dat er met susta geen frontload nodig is ?
Als je er iets als d-boll bijpakt niet anders zeker wel doen.
inderdaad, want de kortwerkende zijn het kleinste deel van de sustanon, er zit slecht 30 mg prop in een ampul van 250 mg.
Ik doe een frontload met sustanon van 1 week 3000 mg, elke dag 2 amps. dan kom je elke dag aan 60 mg prop, nou heb ik net mijn schema een beetje aangepast, heb wat prop erbij genomen, en zet dus de eerste paar dagen ook 1 ml prop ED erbij, zodat ik op 160 mg prop ED kom.
Ennuh mr C, het lijkt er op dat je gelijk hebt, kortwerkende esters hebben de voorkeur omdat ze weinig water vasthouden bij de meeste (alle) mensen.. Nu wil ik alleen nog weten waarom dit zo is, want alleen de uitkomst heb ik niks aan, wil weten hoe het dan zit. hou je wel op de hoogte
prik je je iig niet voor jan lul als een speldenkussen
Citaat[/b] (Jack @ Jul. 22 2003,08:27)]Ik doe een frontload met sustanon van 1 week 3000 mg, elke dag 2 amps.
Een frontload van 3000 mg?? Is dat niet erg veel?? Persoonlijk trek ik dat niet. Ik merk dat 750 per week voor mij het max. is omdat ik erg agressief van test wordt.....
Greets...
Niet twijfelen Jack. Test = test.
Laat ons aannemen je prikt 1000 prop, of 1000 cyp .
Je zal echter test prikken, dus aan de biochemische eigenschappen van de test verander je niets. Punt.
De pharmacodynamiek is anders wel grondig verschillend.
Zoals reeds eerder vermeld, de prop werkt slechts zeer kort, kort-keten ester. De cyp werkt een stuk langer omdat de ester ook langer is. Daar ligt em het verschil. Speldenkussen of niet...
Dat je minder opblaast, mmm, de test aromomatiseert of het nu prop of cyp is.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment