Ionamine forte

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Darren @ Jul. 21 2003,20:45)]Heb het eens nagekeken en als je ionamine bestelt via het internet voor 90 caps van 37,5mg gaat je dat een flinke duit kosten.
    Spul komt uit Belgie misschien dat het daar goedkoper is?

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik heb Ionamine Forte een maandje gebruikt (1 per dag) omdat ik wat in vet wou dalen. Had bij mij niet zoveel resultaat omdat ik meer honger kreeg en dus een maaltijdje meer per dag ging eten. Enkele vriendinnen van me hadden er meer profijt van, die gingen van mollig naar slank  . Een nadeel is dat die meiden er nu niet meer van af kunnen blijven en eentje is daardoor nu echt skinny   .

Mijn doc kende het spul niet, maar volgens mij word het in Belgische ziekenhuizen gebruikt voor patienten die bedleggerig zijn en dit nemen om van al dat ziekenhuisvreten niet dik te worden.
      Aangezien ik denk dat je hier niet alleen vet, maar zeker spiermassa mee verliest, zal ik het zelf zo snel niet meer pakken. Of je moet van het tintelende gevoel houden wat je krijgt als je er 2 per dag pakt...
      Kosten: +/- € 50 voor doosje 30 stuks
      1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Het is in België niet meer verkrijgbaar, samen met nog andere zaken die uit de handel zijn genomen zoals, diethylpropion, Tenuate Dospan.

Hoofdbestanddeel in Ionamine is phertemine en dit is inderdaad redelijk gemakkellijk te krijgen.

Al die zaken hebben verslavende werking.

You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Afblijven!

Verslavend, en zeer lange afkick periode met depressie. Je bent een last voor iedereen in je omgeving doordat je heel onzeker en afhankelijk wordt na langdurig gebruik.

Wordt veel gebruikt, maar dan onder vorm van amphetamines, speed met andere woorden. Werkt goed, mits voldoende aanvoer van nutriënten, dus goed blijven eten, klok zetten en gedwongen eten, want anders wordt de werking catabool.

Maar zoals gezegd, erg verslavend, je wordt er ook onzeker, paranoîd van, gevaarlijk combo met as.

Comment

Lekker spulletje als ik het zo lees...
              Geen wonder dat het uit de handel genomen is, eigenlijk wel een wonder dat het er ooit in geweest is.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 21 2003,21:42)]Lekker spulletje als ik het zo lees...  
                Geen wonder dat het uit de handel genomen is, eigenlijk wel een wonder dat het er ooit in geweest is.
                Goed en niet goed eigenlijk.

Persoonlijk ken ik iemand die het lange tijd genomen heeft, het was verkrijgbaar op voorschrift dus was er nog wat controle door de dokter.

Die persoon die ik ken kan moeilijk zonder. En wat doe je dan, dan gaan ze experimenteren en dat vind ik nog gevaarlijker.

Om dan nog maar te zwijgen over de prijzen die je voor bepaalde zaken neer telt, en wat krijg je dan???

Er over praten met die persoon helpt niet.

Ik ben blij dat ik nooit aan ionamin, tenuate en diethylpropion ben begonnen.

Al heb ik dan ook kuren gehad.

Zal nog eens mijn uiterste best doen om er eens goed mee te praten, ik ben tot een inzicht gekomen dus zal dat met die persoon ook wel lukken zeker.

You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Gewoon zo'n hamertje als dit meenemen Darren. komt het vast goed...

Maar vind het een goed initiatief hoor, hoop dat het je lukt een paar dingen goed duidelijk te krijgen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X