Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
voor zover ik weet geld er 1 week voor griep ja. Ik ben er zelf meestal met 3 a 4 dagen vanaf , maar de stelregel is 1 week.
3 weken is erg lang rRiki al bij de dokter geweest?
ik noem het ook altijd griep hoor als ik dat heb. en dat kan wel een maand duren. meestal na mn kuur. ligt aan je afweer systeem. komt ook voor als je weinig vet meer hebt. ben je ook gevoeliger. maar ik heb er geen andere naam voor, dus noem ik het ook griep.
Citaat[/b] (Jack @ Jul. 27 2003,10:18)]Gister heb ik de slechste dag uit mijn leven gehad, ik stond 's morgens op en pakte met een slaperig hoofd mijn 7 dboll tabs uit het potje, hap slik weg, aankleden, naar beneden, wassen, haar kammen. Eten klaar maken. Daar begin ik me toch een potje beroerd te voelen, ik kon mijn eieren niet eens openpellen zo trilde ik, bleek nu, ik had 7 clen tabs genomen van elk 80 mcg = 560 mcg! ipv 7 dboll tabs!!! Gelukkig had ik nog niets gegeten, dus ik achter elkaar me vinger in me strot geduwd, net zolang tot er niks meer uit kwam. maar ik voelde me ellendig, niet normaal. en tot overmaat van ramp moest ik werken die morgen, invallen voor iemand die op vakantie was en ook nog bij een onbekend bedrijf. Ik heb me nog nooit zo ### gevoeld, je zag gewoon aan me dat ik strak liep als een kikker haahah.
moest ik ook nog gerookte paling halen, dus ik wil dat geld geven, ja je raad het al ik gooide het gewoon op de toonbank zo trilde ik
Hoop zoiets nooit meer mee te maken en heb het potje clen verbannen naar een andere plaats
Jack, ik kan je haast feliciteren met je "geintje" je mag zeker blij zijn dat je daarna nog heb kunnen posten........ dat was schrikken man!!!!
Ik las dat je nu WEL voorzoorgsmaatregelen genomen hebt om deze ontzettende stomme fout niet nog een keer te kunnen maken.
@ Riki, als je al 3!! weken ziek bent heb je geen griep neem dat maar van mij aan. Hoest je soms veel en heb je pijn in je keel, voel je je belabbert?? Wat erg heerst op dit moment is kinkhoest en dat houdt 6 weken aan!! Ik zou even langs je arts gaan als ik jou was.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment