Gister heb ik de slechste dag uit mijn leven gehad, ik stond 's morgens op en pakte met een slaperig hoofd mijn 7 dboll tabs uit het potje, hap slik weg, aankleden, naar beneden, wassen, haar kammen. Eten klaar maken. Daar begin ik me toch een potje beroerd te voelen, ik kon mijn eieren niet eens openpellen zo trilde ik, bleek nu, ik had 7 clen tabs genomen van elk 80 mcg = 560 mcg! ipv 7 dboll tabs!!! Gelukkig had ik nog niets gegeten, dus ik achter elkaar me vinger in me strot geduwd, net zolang tot er niks meer uit kwam. maar ik voelde me ellendig, niet normaal. en tot overmaat van ramp moest ik werken die morgen, invallen voor iemand die op vakantie was en ook nog bij een onbekend bedrijf. Ik heb me nog nooit zo ### gevoeld, je zag gewoon aan me dat ik strak liep als een kikker haahah.
moest ik ook nog gerookte paling halen, dus ik wil dat geld geven, ja je raad het al ik gooide het gewoon op de toonbank zo trilde ik
Hoop zoiets nooit meer mee te maken en heb het potje clen verbannen naar een andere plaats
moest ik ook nog gerookte paling halen, dus ik wil dat geld geven, ja je raad het al ik gooide het gewoon op de toonbank zo trilde ik
Hoop zoiets nooit meer mee te maken en heb het potje clen verbannen naar een andere plaats
Comment