Slechste dag uit mijn leven

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Slechste dag uit mijn leven

Gister heb ik de slechste dag uit mijn leven gehad, ik stond 's morgens op en pakte met een slaperig hoofd mijn 7 dboll tabs uit het potje, hap slik weg, aankleden, naar beneden, wassen, haar kammen. Eten klaar maken. Daar begin ik me toch een potje beroerd te voelen, ik kon mijn eieren niet eens openpellen zo trilde ik, bleek nu, ik had 7 clen tabs genomen van elk 80 mcg = 560 mcg! ipv 7 dboll tabs!!! Gelukkig had ik nog niets gegeten, dus ik achter elkaar me vinger in me strot geduwd, net zolang tot er niks meer uit kwam. maar ik voelde me ellendig, niet normaal. en tot overmaat van ramp moest ik werken die morgen, invallen voor iemand die op vakantie was en ook nog bij een onbekend bedrijf. Ik heb me nog nooit zo ### gevoeld, je zag gewoon aan me dat ik strak liep als een kikker haahah.

moest ik ook nog gerookte paling halen, dus ik wil dat geld geven, ja je raad het al ik gooide het gewoon op de toonbank zo trilde ik

Hoop zoiets nooit meer mee te maken en heb het potje clen verbannen naar een andere plaats

Je mag blij zijn dat je het nog kan navertellen!!! Want dat komt dicht tegen de dosis dat je hart gaat klapperen. Hou je de spullen niet in de verpakking, Jack. Of heb je de dbol van GS? Anyhows goed te horen dat je er nog bent. Zou het voortaan maar op gescheiden plekken houden. Want dit had je je leven wel kunnen kosten!

Grtz

Comment

mijn god wat een geluk jack
      ik heb het smorgens ook moeilijk die
      dingen uit elkaar te houden, ogen nog
      dicht lenzen niet in enz....
      auw,spier pijn
      pijn is fijn

Comment

Leuk is anders, je past dan op met wat je doet en dan door één of andere verstrooidheid, gebeurd dit....

Gelukkig loop je hier nog rond en mankeer je niets.

Dus vanaf nu zou ik mijn gezicht iedere morgen in een emmer met koud water steken om zeker te zijn dat ik wakker ben. Just joking.

Take care, and watch out.

You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Riki @ Jul. 27 2003,11:32)]Je mag blij zijn dat je het nog kan navertellen!!! Want dat komt dicht tegen de dosis dat je hart gaat klapperen. Hou je de spullen niet in de verpakking, Jack. Of heb je de dbol van GS? Anyhows goed te horen dat je er nog bent. Zou het voortaan maar op gescheiden plekken houden. Want dit had je je leven wel kunnen kosten!

Grtz
          ik heb de dboll van GS, en heb de clen en de dboll allebei in een schuif la onder me bed, dus vanboven zien ze er hetzelfde uit. Als ik niet alles eruit gekotst had had ik denk ik of in het ziekenhuis gelegen of onder de zoden. Want mijn hart sloeg gister de hele dag 180-200 beats per minuut. Terwijl ik bijna alles uitgekotst heb, maarja een deel is toch opgenomen he. Ik kijk nu heel goed uit en heb de clen beneden staan

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Jack @ Jul. 27 2003,14:24)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Riki @ Jul. 27 2003,11:32)]Je mag blij zijn dat je het nog kan navertellen!!! Want dat komt dicht tegen de dosis dat je hart gaat klapperen. Hou je de spullen niet in de verpakking, Jack. Of heb je de dbol van GS? Anyhows goed te horen dat je er nog bent. Zou het voortaan maar op gescheiden plekken houden. Want dit had je je leven wel kunnen kosten!

Grtz
            ik heb de dboll van GS, en heb de clen en de dboll allebei in een schuif la onder me bed, dus vanboven zien ze er hetzelfde uit. Als ik niet alles eruit gekotst had had ik denk ik of in het ziekenhuis gelegen of onder de zoden. Want mijn hart sloeg gister de hele dag 180-200 beats per minuut. Terwijl ik bijna alles uitgekotst heb, maarja een deel is toch opgenomen he. Ik kijk nu heel goed uit en heb de clen beneden staan  
            Heel verstandig!

Grtz

Comment

blij dat je er bent. goede les voor velen hier, denk dat zij potentie hebben om dezelfde fout ook te maken.

volgens mij ben je nu wel blijer dat je leeft dan ervoor. (dat zeggen ze altijd)
              I live to end the game

Comment

het is gewoon een hele simpele fout die je kan maken ja. en een dodelijke.

IK dacht inderdaad echt dat ik dood zou gaan ja. Maar ik ben er nog en ga lekker genieten

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Jack @ Jul. 27 2003,14:33)]het is gewoon een hele simpele fout die je kan maken ja. en een dodelijke.

IK dacht inderdaad echt dat ik dood zou gaan ja. Maar ik ben er nog en ga lekker genieten  
                  Jack, voortaan wel ff naar de ehbo, he. Want stel dat je het nu niet had uitgespuwd. Dan hadden we allemaal moeten missen!

Grtz

Comment

Zou het inderdaad maar goed apart houden. Moet er toch niet aan denken dat kinderen er per ongeluk van gaan snoepen.

Comment

zo, gisteren ging weer redelijk, heb vandaag alleen maar stijve spieren, niet meer leuk, ik kwam gister niet eens in slaap omdat ik overal kramp had. nu hopen dat het snel afzakt want wordt een beetje ziek van dit klotegevoel

Comment

Halfwaarde tijd is 68 uur! Dus zal vandaag nog wel ff aanhouden. Als je taurine hebt, slikken, gaat de krampen tegen. En ik zou maar een dagje vrijnemen en uitslapen want je centraal zenuwstelsel heeft een enorme dreun gehad.

Grtz

Comment

OINK! ik dacht dat de halfwaarde tijd 32 uur was. dus dit gaat nog wel ff aanhouden grrrr. noua, ben nu aan het werk, voel me wel belabberd, maarja ga wel gewoon door.
                          Nog 3 daagjes werken en dan mag ik vakantie vieren. Ik ben blij dat mijn hart in ieder geval weer normaal slaat. en geen 200 keer merer perminuut

Comment

En ik die dacht dat ik soms "groggy" rondliep toen ik teveel ephedrine had geslikt.

Gewoon even voor "the record", neem nu dat hetzelfde aantal 560mcg zou worden ingenomen maar dan over een volledige dag, heeft men dan in fiete het zelfde probleem. Want denk dat Clen geduurde 36 uur na inname blijft doorwerken?

En inderdaad denk dat je van geluk mag spreken, weet niet of het zo is maar een verhoogde hartslag van zelfs nog maar 160bpm kan al grote problemen opleveren als dit een paar uur aanhoud. Natuurlijk ook te zien over de fysieke toestand van die persoon dan.

Gelukkig ben je jong en fit, en binnenkort verlof kunt er weer volop van genieten.

Voor mij is het nog 4 weekjes werken en terug thuis, heb dan nog 6 weekjes verlof staan dus zal goed kunnen uitrusten in de winter.

Take Care and have a nice day.
                            You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

het maakt niet uit of je die 560 mcg in 1x neemt of verspreidt over de dag. het blijft ongeveer hetzelfde. Alleen heb ik niet de volledige 560 mcg gehad gelukkig, want heb een gedeelte weer uitgekosts.
                              En ik heb zeker mininaal 24uur een hartslag >160 bpm gehad

4 weken nog? nog morgen werken, dan een ochtendje vergaderen en dan vakantie, ik zag dat het donderdag 25 en 26 graden wordt dus komt helemaal goed op het strand

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X