Ik heb eergisteren voor het eerst in mijn leven geinjecteerd met AS. In mijn rechterbeen heb ik een spuit gezet met 50mg winstrol en direct daarna nog een spuit met 400mg deca en 200mg boldone. Ik heb de injecties op dezelfde plek gezet. Ik weet dat je winstrol (omdat het op waterbasis is ) niet kunt mengen met deca/boldone omdat dit oliebasis is. Maar is het dan wel goed als je de injecties direct achter elkaar op bijna dezelfde plaats injecteerd ?
Injecteren...
Collapse
X
-
Nee, wil, dat is niet echt verstandig. Ik zou voor wiinny ook tabs gebruiken! Aas op waterbasis zijn nogal gevoelig voor bacterien, dus om deze als eerste te injecteren en daarna opdezelfde plek een aas op oliebasis is vragen om problemen, temeer omdat de winny niet voor niets in water is opgelost en niet werkt met/danwel toxisch is met olie. Maar haal een paar potjes winny van GS (1 = voldoende voor 20 dagen).
Grtz
-
Hey Wil,
Kben hier nieuw op de forum maar van injecteren daar weet ik alles van (heb 9 jaar op spoedeisende hulp gewerkt).
Je zet dus alles op één plaats, tegelijk.
Hoe ga je te werk?
Voor de injecties op oliebasis zou ik deze op dezelfde plaats zetten zonder de naald te verwijderen. Ge moet van u been ook geen speldenkussen gaan maken . Voor de waterbasis gebruik je best het andere been (ge hebt er twee hé).
Om het zo pijnloos (achteraf) te doen kun je gebruik maken van verschillende plaatsen.
Inderdaad je dijbeen maar ook je bips en je arm (schouderhoogte).
Let wel op!!!!!!!!! indien je een injectie plaats zorg er dan altijd voor dat je een plaats aanprikt met heel weinig zenuwbanen en bloedbanen want anders heb je problemen, grote problemen om maar over de pijn te zwijgen.
Gebruik ook steeds intra-musculaire naalden (de grote naalden).
Heb je nog vragen, stel maar gerust hoor.
Comment
-
Ik heb de deca en boldone in 1 spuit gemixt (totaal 600mg) en met een naald van 0.6mm in mijn been geinjecteerd. Was wel behoorlijk knijpen om de olie door die smalle naald te krijgen. De winstrol wildde ik in mijn bil zetten, maar aangezien ik ze zelf zet, kreeg ik dit niet voor elkaar. Ik heb hem toen ongeveer 1 a 2 centimeter hoger gezet dan de deca/boldone. De deca en boldone hoef ik maar 1 keer in de week te zetten, maar de winstrol om de dag. Vandaag dus weer. De plek waar ik geinjecteerd heb is wel gevoelig, dus dat wordt wat vanavond. Zal hem proberen in mijn andere been te zetten.
Comment
-
Test zou je best als basis van elke cyclus gebruiken, echt. Tenzij je je klaarstoomt voor een wedstrijd, maar wat kan jou dat extra vocht, dat er toch weer afkomt, nu schelen?
De test zorgt voor extra kracht, en dat ge em nog recht krijgt, vooral als je deca gebruikt (Deca-dick). En idd extra vocht, but who cares? En van deca ga je ZEKER ook vocht ophouden, vergeet dat niet.
Anabool moet gecombineerd met androgeen, dus niet twijfelen.
Nooit winny en rest samen in 1 injectieplaats!
Je kan elke spier gebruiken om te injecteren. Biceps, kuit, schouder...
Klinkt afschuwelijk maar valt mee, alleen heb je soms lang plezier van je winny spuit.
En gebruik je achterste, lijkt onhandig, maar doet veeeeeel minder pijn dan de quads. Je zal veel moeten roteren met winny, dus gebruik ze best allemaal die spiergroepen.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Wil de Bras @ Jul. 30 2003,18:03)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Riki @ Jul. 30 2003,17:31)]Beter is het om gewoon winny tabs te nemen. Scheelt een boel prikken. Effect is hetzelfde!
Grtz
Groet Smalluser
Comment
-
Dat snap ik, maae je prikt je helemaal de ###### met dat spul op waterbasis, met meer risico's dan de extra belasting die de winny tabs veroorzaken, de op oliegebaseerde spullen die ie al injecteeerd zijn al minder belastend. Ik bedoelde daarmee het voordeel van minder prikken. Bovendien zijn op watergebaseerde injecties xtra risicoverhogend, ivm bacterien.
Grtz
Comment
-
[quote=Riki,Jul. 31 2003,08:12]
Originally posted by [bCitaat[/b] ].... Dat snap ik, maar je prikt je helemaal de ###### met dat spul op waterbasis, met meer risico's dan de extra belasting die de winny tabs veroorzaken ....
Originally posted by [bCitaat[/b] ].... Bovendien zijn op watergebaseerde injecties xtra risicoverhogend, ivm bacterien ....
Als je goede spullen hebt is er niets aan de hand.
Jusy my 2cc.
Groet Smalluser
Comment
-
[QUOTE=[b]Citaat[/b] (smalluser @ Jul. 31 2003,14:02)]Originally posted by Riki,Jul. 31 2003,08:12Originally posted by [bCitaat[/b] ].... Dat snap ik, maar je prikt je helemaal de ###### met dat spul op waterbasis, met meer risico's dan de extra belasting die de winny tabs veroorzaken ....
Originally posted by [bCitaat[/b] ].... Bovendien zijn op watergebaseerde injecties xtra risicoverhogend, ivm bacterien ....
Jusy my 2cc.
Groet Smalluser
Comment
-
[QUOTE=[b]Citaat[/b] (smalluser @ Jul. 31 2003,14:02)]Originally posted by Riki,Jul. 31 2003,08:12Originally posted by [bCitaat[/b] ].... Dat snap ik, maar je prikt je helemaal de ###### met dat spul op waterbasis, met meer risico's dan de extra belasting die de winny tabs veroorzaken ....
Jusy my 2cc.
Groet Smalluser
Just my 2 cents!
Grtz
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...9 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
14 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: