Injecteren...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lezen bro daarvoor zeg ik >>> ".... de risico's heb je helemaal zelf onder controle ...."

Groet Smalluser

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (smalluser @ Jul. 31 2003,17:10)]Lezen bro daarvoor zeg ik >>> ".... de risico's heb je helemaal zelf onder controle ...."

Groet Smalluser
      Ja, hoe dan? Als je hetzelf gaat halen, maar denk niet dat wilde bras dat gedaan heeft. Aangaande het injecteren kan je het risico verkleinen door zorgvuldig te werk te gaan. Maar als het dus niet steriel is heb je een probleem!

Grtz

Comment

Ik geef het op

Wil de Bras ga voor kwaliteitsspul dan komt het zeker goed.

Groet Smalluser

Comment

mijn mening: injecteren is altijd beter dan slikken. no matter what. uiteraard zorgen dat je betrouwbare spullen hebt. maar dat is niet meer dan logisch.

wil, 2 dingen voor jou:
          1. winny kan pijn doen na het injecteren. ikzelf heb 2 zere bovenbenen nu. altijd als ik met winny bezig ben krijg ik zere plekken maar die trekken zelf wel weg. niet altijd op dezelfde plek natuurlijk, zoals riki zegt.

2. als je zegt dat je stopt als je deca dick ofwel 0,0 sexdrive hebt, kan je beter nu al preventief stoppen. je gaat het gegarandeerd krijgen. deca is heftig spul en berucht om zn sexdrive instortingen. boldone is ongeveer hetzelfde spul. vreemd vind ik het dus ook dat je die twee stackt. in mijn ogen hetzelfde als test. cyp. met test. eth. stacken.
          mijn advies: zorg dat je testo krijgt!! desnoods propionaat, die moet je ook om de dag prikken maar je schijnt er veel minder vocht van vast te houden. ennuh.... van deca hou je wel vocht vast.

greeetzz bruce
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik had liever gehad dat je dit iest eerder had gezegd. Ik had mijn kuur hier uitgebreid beschreven en gevraagd om commentaar, nu kom jij hiermee aanzetten, terwijl ik net voor 300 euro heb gekocht. Maar goed misschien kun je me vertellen als die sexdrive van 0,0 alleen is tijdens de kuur, of is het na de kuur weer redelijk snel terug.

Comment

niet helemaal de waarheid wil de bras! je kuurtje is hier wel besproken, maar er staat alleen dat je boldone/winstrol doet.
              uiteraard gaat je sexdrive dan ook iets omlaag, maar een decadick zal je niet krijgen. echter met 400 mg deca EN 200 mg boldone zal je zeker een deca dick krijgen rond week 5.
              Dit kan ondanks je nakuur nog wel enige weken aanhouden.

beste is test bij zoiets te stacken zoals bruce al zei. test is eugenlijk de basis van elke stack

Comment

Ja wacht even. Dus jij zegt er testo bij gaan gebruiken of moet ik de deca vervangen door testo. Ik heb wel net 16 ampullen deca gekocht beetje jammer. Maar ik wil je advies niet in de wind gooien, wat dacht je dan van

200mg boldone
                400mg deca
                250mg testo/susta

en uiteraad om de dag 50mg winstrol. Het is mijn eerste kuur, wel kloten dat hij meteen zo zwaar wordt. graag snel een reactie, want ik ben al bezig met de kuur

Comment

Wil, minimaal 500 testo erbij. je hebt al 600 deca/bold. das errrrrugggg veel!!

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (bruce @ Aug. 01 2003,15:59)]Wil, minimaal 500 testo erbij. je hebt al 600 deca/bold. das errrrrugggg veel!!
                    precies, eigenlijk 500 test en 400 deca of boldone, de test moet eigenlijk overheersen

Comment

ennuh.... wat geeft het dat je de deca (of bold.) moet laten liggen? dan heb je een gedeelte van je volgende kuur al binnen!!! is toch paar jaar houdbaar. als jet maar niet op de kachel of in de koelkast legt. gwoon kamertemp.

Comment

Ok ik begin vanaf nu met de testo, die ik inmiddels in mijn bezit heb. Ik ga 500 mg testo, 200mg deca en 200mg boldone gebruiken en zet deze spuit 1 x in de week. En natuurlijk nog steeds de winstrol 50mg om de dag. Begin me nu wel een beetje af te vragen waar ik in godsnaam mee bezig ben, omdat ik altijd heb gezegd dat mijn eerste kuurtje een licht kuurtje moest worden. In iedergeval bedankt voor het advies. Ik moet nu toch ook echt wel veranderen in de Hulk

Comment

je hebt nu een mega kuurtje. heb je de winny voor tijdens de hele kuur? als dat niet zo is had je beter de laatste weken kunnen nemen. maar ja, das alweer te laat. och.... door schade en schande word je wijs. toch?

Comment

Oef ik vind de kuur wel erg zwaar voor de eerste keer, hoop dat je geen complicaties krijgt. Je zal in ieder gaval lekker gaan zweten met dit warme weer ;-)

Comment

Heb me er door mijn afwezigheid helaas niet mee kunnen bemoeien maar alles is wel gezegd geloof ik.

Laat ff weten hoe het gaat

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 07 2003,16:00)]Heb me er door mijn afwezigheid helaas niet mee kunnen bemoeien maar alles is wel gezegd geloof ik.

Laat ff weten hoe het gaat

Greets...
                                Ik ben nu een anderhalve week bezig en nog geen gram aan gekomen, wel zijn mijn armen, schouders en borst in omvang toegenomen je kunt het dus wel zien. De deca en boldone zal volgende week wel beginnen te werken, misschien dat ik dan ook zwaarder wordt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X