clen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• clen

Even een vraagje. Ik heb clen van epl 0.05. hoeveel tabjes kan ik maximum nemen als beginner. Ik had berekend 8, want 40 mcg per dag 2dagen op een dag af, maar volgens mij zit ik zwaar fout in mijn bereking

Kan iemand mij dringend antwoord geven.
    thx

Als je dood wilt moet je dat doen ja.

Begin eerst maar eens met een halve en weet niet of je 2 weken op 2 weken af gaat of 2 dagen op 2 dagen af??

Zou 2 weken op 2 af gaan en dan beginnen met een halve en dat opbouwen tot 2 tabs per dag ligt eraan wat je lichaam zegt want het is echt heavy spul.
    En dan in de 2 weken off epedrine slikken als je eraan kan komen als je het voor droger worden gebruikt
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Ok thx voor de info mate

Comment

ow, je gaat stevige kans maken in een enkeltje kerkhof als je dat flikt

0.05mg is 50mcg en niet 5 mcg
        Last edited by Genjuro; 15-04-2008, 20:16.
        the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by dino21 View Post
          Als je dood wilt moet je dat doen ja.

Begin eerst maar eens met een halve en weet niet of je 2 weken op 2 weken af gaat of 2 dagen op 2 dagen af??

Zou 2 weken op 2 af gaan en dan beginnen met een halve en dat opbouwen tot 2 tabs per dag ligt eraan wat je lichaam zegt want het is echt heavy spul.
          En dan in de 2 weken off epedrine slikken als je eraan kan komen als je het voor droger worden gebruikt
          Ephedrine en clenbuterol zijn van dezelfde familie en hebben kruistolerantie. Niet geschikt voor de 2 weken off dus.
          the one and only tabata overlord

Comment

jack (ooit member) nam es 8 tabs. die sukkel had van GS zowel dboll als clen. en dacht ff 40mg dboll 'smorgens op te vreten. dus gooide 8 tabs achterover. toen gingtie (in die tijd) voor de marktkoopman spullen rondbrengen en kreeg hij mega kut gevoel, koud zweet en trillen, en begon hij te beseffen wattie gedaan had. vinger in strot, boven pot, etc.... 3 dagen ziek ofzo. dat had zn dood kunnen zijn.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Heeft hij nog geluk dat hij in de gaten kreeg wat hij eigenlijk naar binnen had gegooid...
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Bah Clen, das wel laatste wat ik wil doen.

Dadelijk begin je me ook nog aan DCP, ewoon goed dieeten en hoogstens efedrine en anders overleggen met je huisarts.

Comment

Efedra lijkt erg veel op clen. Zie daarom ook niet in waarom je efedra wel oké vind, maar clen niet.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by Liquidfire- View Post
                    Bah Clen, das wel laatste wat ik wil doen.

Dadelijk begin je me ook nog aan DCP, ewoon goed dieeten en hoogstens efedrine en anders overleggen met je huisarts.
                    Lol efedrine is net zo gevaarlijk als clen, zenne. Ge moet gewoon niet overdrijven.

Grtz

Comment

Ok eerlijk gezegd heb ik zowat hetzelfde meegemaakt als die jongen die 8 tabs nam. Ik heb er gisteren 4 genomen op nuchtere maag. Nooit eerder gedaan. Kwam een kwartiertje later al op en tegen dat ik op mijn werk was begon ik echt te stressen. Hart ging pokkesnel, kon amper schrijven en stem trilde enorm. Verder heel zenuwachtig. had ook verwacht dat ik knallende hoofpijn ging krijgen, maar dat viel dus wel reuze mee!

Ben dus slecht geïnformeerd aan dat spul begonnen. Ben blij dat ik het nog even na kon vertellen. Vanmorgen heb ik eentje genomen, ga dit rustig opbouwen tot 2. Ik voel nog wel steeds het getril maar voor de rest is het draaglijk. Hopelijk wordt het de moeite waard. Heb wel strak dieet en 4Xper week cardio.

grtzz ...

Comment

Originally posted by lorenzo lamaz View Post
                        Hopelijk wordt het de moeite waard. Heb wel strak dieet en 4Xper week cardio.

grtzz ...
                        En wat is het resultaat?

Comment

Niet om het een of ander, maar het is een aardige bump. Zal even kijken of de TS nog reageert voordat ik hem op slot gooi, maar zoiets kun je de volgende keer beter per pm doen.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Niet om het een of ander, maar het is een aardige bump. Zal even kijken of de TS nog reageert voordat ik hem op slot gooi, maar zoiets kun je de volgende keer beter per pm doen.

Hoezo via de pm? Hier kunnen de newbees toch ook van leren. Maatje van me zit nu rustig opgebouwd op 4 tabs. persoonlijk vind ik dat veelste veel. Ik heb eerder op 3 tabs gezeten maar mijn hart sloeg iedere keer zo op hol dat ik de clen laat staan...
                            187cm, 118kilo, 8% BF!!!!!!!!

Comment

Originally posted by jp79 View Post
                              Hoezo via de pm? Hier kunnen de newbees toch ook van leren. Maatje van me zit nu rustig opgebouwd op 4 tabs. persoonlijk vind ik dat veelste veel. Ik heb eerder op 3 tabs gezeten maar mijn hart sloeg iedere keer zo op hol dat ik de clen laat staan...
                              Zijn al meerdere topics waarin de dosis van clen wordt behandeld van recentere aard. Vandaar dat ik de bump niet nodig vind, maar zal hem openlaten.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X