clen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

clen is rotzooi.
    kan je beter ephed gebruiken.

maar goed clen werk toch wat sneller.
    maar kijk niet naar de bijwerkingen.

hoofdpijn.
    trillen.

een max dosis van clen licht bij de 150mg.

meestal bouw je het op bijv:.

maandag 50
    dinsdag 50
    woensdag 75
    donderdag 75
    vrijdag 100
    zaterdag 100
    zondag 150
    en zo 2 weken op 2 weken af.

groetjes.
    one goal: power and mass

Comment

@ Anne
      Leuk dat je toch nog leeft, maar praat geen poep. Kiezen tussen clen of ephedra maakt niet zo gek veel uit. Lijken erg veel op elkaar, is ook kruistolerantie tussen die twee wat Genjuro aangaf.

Clen doseer je verder in mcg's geloof ik, van mg's maak je een stevige kans op een enkeltje kerkhof (pakkende quote Genj).
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

maakt zeker wel uit hoor.
        clen werkt heel andersdan efedrine. efedrine is een soort van amfetamine en clen werkt op je centrale zenuwstelsel, waarin het bep. dingen/ signalen verstoort. uiteraard kan je ze ook combineren.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
          maakt zeker wel uit hoor.
          clen werkt heel andersdan efedrine. efedrine is een soort van amfetamine en clen werkt op je centrale zenuwstelsel, waarin het bep. dingen/ signalen verstoort. uiteraard kan je ze ook combineren.
          Combineren? Kruistolerantie tussen die twee maakt dat toch wel riskant he. En zoveel anders werken ze ook weer niet. Beide zijn overigens ook gebruikt tegen asthma.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

clen ook? weer wat geleerd. dat wist ik dus niet. en ja, riskant blijven die twee toch allebei.

Comment

Is iemand bekend met blaren in de mond door clen?
              Ben nu ruim een week bezig en heb een aantal blaren gekregen sinds die tijd vooral aan de zijkanten van de tong.
              Hoor graag.

Comment

lig je niet in je slaap op je tong te bijten??!!! zou ik maar uitkijken dan

Comment

ZIt er niet teveel speed in ?

Comment

Blaren op je tong? Nog nooit gehoord...
                    Niet toevallig gewoon te veel onzin verteld de laatste tijd?

Kan zijn dat je 's nachts ligt te knauwen en dat je dan soms op je wang/tong bijt. Ik had wel altijd de eerste dag met clen echt giga koppijn, ook al begon ik met een half tabletje (geen UG merk). En aan de ephedra raak ik snel gewend, dus ik houdt het bij extra cardio (helaas-toch wel makkelijk je vet verbranden terwijl je gewoon werkt).

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X