Bijwerkingen nolvadex

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bijwerkingen nolvadex

Heeft iemand last gehad van bijwerkingen bij het gebruik van Nolvadex? Ik heb een week lang 20mg per dag gebruikt om na te kuren van Deca.....alleen zorgt die Nolvadex meer voor een decadick dan de deca zelf?

Daarnaast werd ik een beetje aggresiever van die nolvadex.

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (BrainFuel @ Aug. 01 2003,12:40)].

nee gebruik al zeker 5 jaar na al mijn kuren een beetje heb er nog nooit bijwerkingen van gehad werd er zeker niet agressief van.

iron power

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (ironpower2002 @ Aug. 01 2003,14:47)]
      Originally posted by BrainFuel,Aug. 01 2003,12:40
      .

nee gebruik al zeker 5 jaar na al mijn kuren een beetje heb er nog nooit bijwerkingen van gehad werd er zeker niet agressief van.

iron power
      Hmmm zal wel tussen de oren liggen dan...kun je "een beetje" even nader verklaren?

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (BrainFuel @ Aug. 01 2003,15:04)]
        nee zit niet tussen je oren je kunt gewoon mijn reageren op nolvadex slecht vergelijken met jou iedereen reageert anders. maar waarom kuur je niet een keer na met clomid dan, misschien heb je dan geen bijwerkingen. nog nooit gehoord van agressie van deca dus dat kan het niet wezen. heb je ook testo gebruikt of niet. deca dick komt echt door deca en niet door nolva ander had ik allang ruzie met de lady

iron power

vragen is weten.................

Comment

ik zou als ik je was gewoon je nakuur afmaken en kijken wat erna gebeurd. iedereen reageert natuurlijk anders, maar het kan niet zo zijn dat het averechts werkt dan wat het moest doen. (OF JE HEBT GEEN NOLVADEX,MAAR IETS ANDERS AANGESMEERD GEKREGEN )
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik heb geen testo gebruikt erbij, alleen deca, het was nl mijn eerste kuur dus ik wilde voorzichtig beginnen.

Mijn Nolvadex is wel échte Nolvadex, ik heb het originele doosje erbij met bijsluiter en alles in het nederlands dus dat zit wel goed.

Hoe lang zal het duren voordat de effecten van alle deca en nolvadex uit mijn lijf zijn verdwenen?

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (BrainFuel @ Aug. 01 2003,16:00)]Ik heb geen testo gebruikt erbij, alleen deca, het was nl mijn eerste kuur dus ik wilde voorzichtig beginnen.

Mijn Nolvadex is wel échte Nolvadex, ik heb het originele doosje erbij met bijsluiter en alles in het nederlands dus dat zit wel goed.

Hoe lang zal het duren voordat de effecten van alle deca en nolvadex uit mijn lijf zijn verdwenen?
              nolva weet ik niet en deca is afhankelijk van hoeveel je gebruikt hebt, deca kun je een half jaar na je laatste inject nog in je bloed waarnemen.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (ironpower2002 @ Aug. 01 2003,16:49)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (BrainFuel @ Aug. 01 2003,16:00)]Ik heb geen testo gebruikt erbij, alleen deca, het was nl mijn eerste kuur dus ik wilde voorzichtig beginnen.

nolva weet ik niet en deca is afhankelijk van hoeveel je gebruikt hebt, deca kun je een half jaar na je laatste inject nog in je bloed waarnemen.
                wat ik eigenlijk bedoelde.....is wanneer je hormonen weer op normaal niveau zitten nadat alles overhoop is geschopt door deca en nolvadex...

Comment

Hoelang na de deca ben je begonnen met nakuren?

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 07 2003,16:20)]Hoelang na de deca ben je begonnen met nakuren?

Greets...
                    1 week na de laatste injectie ben ik met de nolvadex begonnen.

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (BrainFuel @ Aug. 08 2003,09:09)]
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 07 2003,16:20)]Hoelang na de deca ben je begonnen met nakuren?

Greets...
                      Dan is dat één van de problemen denk ik.
                      Je had 3 weken na de laatste injectie moeten beginnen namelijk omdat deca tot die tijd doorwerkt.

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 08 2003,09:25)]
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (BrainFuel @ Aug. 08 2003,09:09)]
                        Originally posted by [b

Greets...
                        Dan is dat één van de problemen denk ik.
                        Je had 3 weken na de laatste injectie moeten beginnen namelijk omdat deca tot die tijd doorwerkt.

Greets...
                        Juist, en die decadick komt niet van de nolvadex maar gewoon van de deca.

Als je een decadick krijgt, gebeurd dat meestal nadat je gestopt bent met deca, en niet tijdens het gebruik.

What's the difference between your wife and your gear?
                        They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                        I also love them both, and can't live without them.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X