Psychologish effect

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Psychologish effect

Hallo allemaal,

hoi ten eerste mijn grote waardering voor deze site, en voor jullie eerlijke antwoorden aan mensen dvp zijn te gaan kuren.
    Ik ben 33 en train nu 4a5 jr 4a5 keer per week op een sportschool waar 89 % naturel traint, en misschien treed er gewenning op maar zie de meesten inclusief ikzelf zich kapot werken(wat overigens niet erg is, maar juist heerlijk)maar ik ben 1.86 en 88 kg en ongeacht schema`s eiwitten en creatine, gaan de stapjes zó langzaam(sneller achteruit dan vooruit grr),En ik wil behoorlijk groter strakker en sterker worden.Dus toch evt AS.Heb veel gekeken hier in het forum maar vind toch niet echt de antwoorden die ik zoek..misschien kunnen jullie mij je ervaringen op dit gebied vertellen.
    Wat is bijv het effect op je "Persoonlijkheid" op de korte en op de langere termijn..Is het een no way back stap bijvoorbeeld waarin je van het ene middel naar het andere gaat, in steeds grotere hoeveelheden.Of bestaat er wel een gulden middenweg in het gebruik?Bestaat er ook twijfel..dat je denkt jezus waar ben ik in godsnaam aan begonnen?Ik ben gewoon sportief, vind het lekker om te werken in de gym, en ben trots op mezelf en mijn prestaties maar met AS is het niet meer helemaal 'jijzelf' die het doet..Hoe ga je daar mee om?
    En de relatie met je vrouw kinderen en naaste omgeving van voor en na het beginnen met kuren..Ik lees bijv over depressies en agressie is dat gewoon een dagje jezelf ### voelen of duik je echt een zwart gat in voor hoelang?Wat ervaren jullie nou echt als de meest vervelende psychische bijwerking?Zou hier graag wat meer over willen weten.Alhoewel natuurlijk iedereen zowieso verschilt van natuur ook naarmate de tijd verstrijkt.Maar als je terug kijkt en relativeert over een korte of langere periode van AS 'na' en 'voor' die tijd valt het dan allemaal wel mee of zijn er echt wel duidelijke veranderingen in eigen gedrag en hoe de omgeving daarop reageert.
    Misschien veel vragen ineens, en misschien niet makkelijk te bantwoorden, maar ik zou heel blij zijn met wat echte praktijk antwoorden ipv de losse klinisch wetenschappelijke stukjes die ik er over gelezen heb.
    Bij voorbaat hartelijk dank voor evt antwoorden.
    Keep on the hard work of growing bigger than life
    Sunrizer

uhhhhhh?? .......... ?? Waar is mijn antwoord gebleven?

Grtzzzz Ax
    DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Oké, Sunrizer, daar ga ik nog een keer…………..
      Ik denk dat je regelmatig moet veranderen van schema om nog vooruitgang te boeken. Het beste is natuurlijk een logboekje bijhouden zodat je terug kan kijken wat wel en niet werkt qua training en eten. Als dat niet op orde is heeft het weinig zin om aan as te beginnen.
      Ik merkte dit heel sterk tijdens mijn winstrol kuurtje. Zodra ik “fout”ging met mijn voeding waren de resultaten ook meteen stukken minder.
      Het gevaar van het gebruik van as , buiten de lichamelijke risico’s die het met zich mee kan brengen, is de geestelijke verslaving. Tijdens een kuur groei je knetterhard, voel je je onoverwinnelijk en ben je beresterk tijdens het trainen. Na de kuur verdwijnt dit gevoel en ook hierdoor vaak de zin om te trainen wat zich weer vertaald in terugval met wat je bereikt heb met je kuur. Het nakuren, het goed blijven eten en hard blijven trainen is noodzakelijk als je je gains wilt vasthouden.
      Door het goede gevoel wat je tijdens je kuur hebt wil je al weer snel aan de volgende kuur beginnen.
      Naar mijn weten heb ik persoonlijk geen enkele blijvende verandering aan mijn persoonlijkheid overgehouden door mijn kuurtjes. Wel dat ik tijdens het kuren met o.a testo wat agressiever en kort aangebonden was.
      Het K.U.T gevoel ken ik ook na een kuur maar daar zal de ene meer gevoelig voor zijn dan de andere denk ik, helaas ben ik hiervoor redelijk gevoelig.
      Ik denk dat je eerst alles op een rijtje moet hebben voordat je gaat kuren. Er wordt soms veel te snel gegrepen naar de spuit, ook in het verleden door mij helaas…..
      Daarom heb ik besloten om hoogstwaarschijnlijk deze winter niet te kuren maar eerst  mijn eten nog meer te perfectioneren en mijn training optimaal te krijgen. Als ik hierdoor weer 6 kilo zwaarder geworden ben ga ik pas weer kuren. Ik denk dat dat beter is omdat je dan een betere ondergrond hebt.
      Je kan het beste eerst voor je zelf op een rijtje zetten wat je echt wilt bereiken en daaraan een schema en voedingspatroon ophangen en natuurlijk evt een kuurtje.
      Hou er wel rekening mee dat as niet zaligmakend is en maar een onderdeel is van het gehele plaatje.
      Ik zie veel mensen [naturel] trainen en vind het helemaal niet raar dat ze geen enkele vooruitgang boeken terwijl dat als je dat wat doordachter doet veel meer resultaat kan boeken.

Grtzzzzzzz Ax

DUM SPIRI SPERO

Comment

ik moet weg, maar dit vind ik een waardevolle vraag. lees je nergens.
        ga ik dus maar even.
        ik begin maar over de gevolgen. door/ tijdens as gebruik voel je je geweldig. heer en meester om zo te zeggen. je voelt je goed en kan alles aan. er zijn mensen die kortaf of ongeduldig of agressief worden. dit ligt totaal aan je eigen karakter. als je van jezelf geduldig bent wordt je heus niet ongeduldig tijdens een kuur. ook je vrouw/ kinderen zullen er weinig tot geen hinder van ondervinden. Wel als je ongeduldig, opvliegerig, etc. bent, zal je met as wel problemen kunnen krijgen. ikzelf heb altijd op het moment dat mn kuur inkickt een paar dagen dat ik kortaf, soort van sjachrijnig ben. alleen als iem. gaat zeuren dan. mogelijk wordt je zo beregeil dat je vrouw problemen krijgt, zie ergens een topic van diet4ever.
        na as heb ik es een keer pukkels overgehouden, maar van mn karakter ben ik alleen maar zelfverzekerder geworden. en volgens mij ook relaxter. dus helemaal geen negatieve dingen. missch. heeeel klein vermoeden dat je wat minder snugger wordt, maar poos terug heb ik ook een pillentijd van paar maanden doorleefd en daar kan het ook van komen. dus dat weet ik niet zeker. dus: conclusie: geen enkele bijwerking of verandering waarom ik as zou afraden. (alleen om de mogelijke medische zaken, zoals sexdrive die inzakt tijdens kuur, hoge bloeddruk, etc. etc.
        ik moet weg, dus meer weet ik ff niet.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Aloha en bedankt allebei voor jullie antw en Axo (dubbelbedankt voor je twee reply`s,mijn verhaal werd twee keer geplaatst)inderdaad zou je niet te snel naar AS moeten grijpen.Maarja wat is te snel, ik denk dat je inderdaad je "basis" echt goed moet hebben om te weten wat je maximum terugval is na een kuur, terwijl je wel gewoon hard doortraint en de juiste voeding tot je neemt zoals je gebruikelijk doet.Misschien zijn de marges van groei en terugval groter dan als je naturel traint.En kan me voorstellen dat je dan een klap maakt als je flink groeit en je hebt geen gedegen ondergrond.Maar voor mij is het wel degelijk een weloverwogen beslissing en heb ook een goede basis vandaar ook de vraag die ik gesteld had.Zoals ik nu van jullie begrijpt valt het wel enigszins mee dus het effect van AS op je persoonlijkheid afgezien van een paar klotedagen.Staan er ook wel wat positieve gevoelens tegen over.Haha sex is altijd goed!

hartelijke groeten
          Sunrizer

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] ]missch. heeeel klein vermoeden dat je wat minder snugger wordt
            @ Bruce, dat gevoel heb ik ook idd, lijkt wel of je hersenen "trager" worden.[minder goed geheugen]
            Als dat daadwerkelijk zo is zal dat absoluut iets zijn om serieus rekening mee te houden.
            Misschien is het ook herkenbaar voor andere forumleden. Is daar wel eens onderzoek naar gedaan??
            Ik zal hier even een zelfstandige thread over aanmaken.

Grtzzzzz Ax

DUM SPIRI SPERO

Comment

Ik voelde me vooral in het begin heel goed, terwijl ik naar het einde toe wat slechter begon te voelen. Ik kreeg veel behoefte aan rust en slaap wat ik niet altijd genoeg kreeg. Trainen ging heel goed voor mij is dat een belangrijk deel van mijn leven. Ook kreeg ik veel complimentjes wat je eigenwaarde alleen maar doet groeien, alhoewel ik daar dat al reeds lang niet meer heb.

Minder is dat ik na mijn kuur wat massa verloren heb, dit geeft een minder goed gevoel.

Ik had geen verhoogde agressiviteit voor zover ik het heb kunnen bemerken. Ik vind wel dat je ook een bep. geestelijke rijpheid moet hebben; tijdens de kuur voel je je koning een zullen veel mensen confrontaties niet uit de weg gaan, echter wanneer je juist die confrontaties op gaat zoeken ben je op de verkeerde weg, daarnaast moet je naast je "up" ook met het "down" gevoel (wanneer je na je kuur wat kg verliest) kunnen omgaan. Het is een groot voordeel om jezelf goed te kunnen beheersen.

Op zich heb ik best wel behoefte aan een nieuw kuurtje het geeft je een goed gevoel om elke 2-3 dagen een halve kilo zwaarder te worden, maar ik heb mezelf belooft dat ik dit pas in het nieuwe jaar ga doen. Ik wil mijn lichaam ook een beetje in check houden en mijn doel is niet meer dan 115 kg(droog) te wegen.

Comment

Tijdens mijn kuur heb ik weinig aandacht besteed aan mijn studie. Heb hierdoor ook een half jaar studievertraging opgelopen. Het enige in mijn hoofd was trainen op de sportschool. Ik weet niet of dat direct te maken heeft met anabolen. Maar ja..............

Aan het einde van een kuur (tojden de postcycle treatment met clomid) had ik veel last van depressie.

Daarna komt alles weer in orde.

Comment

Echt veranderen doe je niet tijdens een kuur, zoals al werd gezegd zal je niet ineens ongeduldig of agressief worden als je dat normaal ook niet bent.

Wel vind ik dat je op sommige dingen heftiger reageerd als dat je normaal zou doen.

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X