Na twee boeken te hebben gelezen, lijkt me de ....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Na twee boeken te hebben gelezen, lijkt me de ....

kuur wel zinvol, en eigenlijk beter dan de sust/deca combi:

Boldenone
    Winstrol
    Anavar*

De vraag is alleen echter hoe het een en ander te stacken. Als basis:

week - 1 - 10 Boldenone - 400 mg/week
    week - 1 -  6 Winstrol    -  25 mg/dag
    week - 6 - 10 Anavar*   -  50 mg/dag

Nakuren met nolvadex.

Hoop hiermee kwalitatief goede spiermassa te pakken. Graag hoor ik van de "profs" of dit een zinnige kuur is of niet.

*=als ik anavar kan bemachtigen.

Grtz
    PS: 1 ste cycle!

Die boldenone en winstrol lijken mij ok , maar die anavar vind ik maar niets , ik heb er juist een artikel over gelezen en het is vrij agressief voor de lever en dan in combinatie met winstrol tabs?
    Ben benieuwd wat de experts er over zeggen.

Comment

Ik zou anavar skippen en test enthaat gedurende de hele kuur toevoegen (500 mg/w) en winstol op het eind plaatsen. Eventueel na eind test en boldone nog 1 of 2 weken winstrol omdat test en boldone nog niet uit bloed zijn en winstrol kortwerkend is. Daarna afkuren.

Comment

Trouwens wel zwaar voor 1ste kuur. Mijn eerste kuur was deca/primo/winstol. 8 weken met week 5tm8 Winstol.

Comment

Hoeveel winst heb je aan die kuur verdient en hoeveel overgehouden sjef?

Comment

zou de anavar idd schrappen. ik ken maar 1 iemand die nog anavar heeft en die is al voorzegd geloof ik. voor de rest groooote kans op fake.

bovendien: 10 weken orals?? neem je de adviesen dan toch niet tot je? hebben we het niet es ergens over de lever gehad??
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (bruce @ Aug. 02 2003,12:41)]zou de anavar idd schrappen. ik ken maar 1 iemand die nog anavar heeft en die is al voorzegd geloof ik. voor de rest groooote kans op fake.

bovendien: 10 weken orals?? neem je de adviesen dan toch niet tot je? hebben we het niet es ergens over de lever gehad??
              Ja, kan die anavar ook vervangen door 25-50 mg proviron, ik weet ook niet of ik de anavar nog kan krijgen.Maar voor de rest wel een aardig kuurtje, Bruce? Dacht dat anavar erg mild was, vandaar de lange orals.

Grtz

Comment

anavar is mild, klopt, maar het blijft 10 weken. je hebt je winstrol op 6 weken. das eigenlijkde max van orals. dus alles wat je erna neemt is naar mijn mening te risicovol.
                proviron kan. ik heb het 1keer gehad en dat was maar een week maar heb meer dan een half jaar aardbei schouders en rug gehad. dus voor mij nooit meer. proviron is ook geen anabool he. meer gebruikt voor gyno enzo.
                kuurtje op zich moet kunnen. zit alleen te denken; 10 weken bold, en 6 weken winny. dan zit je 4 weken met alleen bold. (en proviron?)
                missch. dat je de eerste 6 weken test. prop eod kan doen (100mg) en de laatste 4 weken + 2 weken extra je winny. dan kan je week na je winny gaan nakuren.

Comment

mijn eerste kuurtje was 8 weken lang 1 deca, 1 winstrol en 1 testoviron. nakuren met pregnyl. k kwam zomaar even 13 kg bij....

heb zeer slechte ervaringen met orals, zeer slecht vr de lever.
                  It's not about the beauty, be a BEAST!!!!!!!!! !!!!!!!!!! !!!!!!!

Comment

bedankt voor de replies, ik heb het volgende besloten:

week - 1 - 10 Boldenone - 400 mg/week
                    week - 1 - 6 Winstrol of Anavar - 25 mg/dag

Nolvadex bij de hand en als anti-e. Ik ga na mijn cutten eerst opbulken naar de 100 kg (droog, weeg nu 93 kg met plm 10% schat ik) mbv creatine en whey proteine. En begin hoogstwaarschijnlijk begin oktober met bovengeschreven kuur. Ik hoop hiermee al eigenlijk dichtbij mijn doel te komen. 110-115 kg ripped. Ie3mand nog commentaar?

Grtz

Comment

riki, vergeetje de down niet van je test-levels? bold drukt net als deca dit de kop in. missch. iets mindere mate, maar je bonk-drive zou wel es in kunnen zakken. (missch. datje daarvoor die proviron zoukunnen nemen? maar das ook oral)

Comment

Ja. dat is minder, dacht dat bold niet erg van invloed is op je axis. Misschien toch wat proviron bij de hand houden. Btw anavar valt mee qua kosten als je poeder haalt (zeg 5 gram) en het steriel bewerkt met lijnzaadolie tot 50 mg/ml. Heb ik ergens van een amerikaans board geplukt.Voor orale consumptie uiteraard!

Grtz

Comment

Beste Riki,

Wat wil je bereiken met deze kuur? Als het een cutting cycle wordt, dan is ie een goede.

Maar aan de andere kant, als je massa wil winnen, dan zou ik toch wat testosterone toevoegen. Testosterone zal altijd het beste middel zijn om puur massa te winnen.

Groeten,

Comment

Nee big, hoef geen meer massa strax, alleen kwalitatief droge massa.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Bigmac @ Aug. 04 2003,17:52)]Beste Riki,

Wat wil je bereiken met deze kuur? Als het een cutting cycle wordt, dan is ie een goede.

Maar aan de andere kant, als je massa wil winnen, dan zou ik toch wat testosterone toevoegen. Testosterone zal altijd het beste middel zijn om puur massa te winnen.

Groeten,
                              Over welke testosterone hebben jullie het dan , welke is de beste?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X