Kuurtje voor september te starten.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuurtje voor september te starten.

Ok hier ben ik nog een keer om raad voor mijn kuurtje.
    Ik zit met een dillema en weet niet goed wat het verstandigste is ?
    Ik wil graag nog voor het eind van dit jaar naar de 80kg gaan(zit nu op 72kg ),dus moet ik gaan Bulken , maar oftewel doe ik eerst een Bulk kuurtje en ga ik cutten tegen de lente of doe ik een kuurtje (lean body mass) waar je ineens ook wat droger mee wordt (waar winny bij zit voorbeeld).
    Het zou een goede kuur moeten worden waar je veel winst mee behoud. ik hou niet zo van vocht en ik haat die dikke kop(daar zie ik vooral tegen op)

alsje tijdens je kuur nolvadex eod neemt valt de dikke kop wel mee. voor massa ontkom je niet aan testo, dus aan de bijwerkingen.
    8kg kan je makkelijk halen. september lijkt me te vroeg. doe het in november en december, dan kan je in februari of maart ongeveer gaan cutten. (mooi voor de zomer)
    advies: standaard: testo met deca (of boldone)
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (bruce @ Aug. 03 2003,14:17)]alsje tijdens je kuur nolvadex eod neemt valt de dikke kop wel mee. voor massa ontkom je niet aan testo, dus aan de bijwerkingen.
      8kg kan je makkelijk halen. september lijkt me te vroeg. doe het in november en december, dan kan je in februari of maart ongeveer gaan cutten. (mooi voor de zomer)
      advies: standaard: testo met deca (of boldone)
      ja ben het met bruce eens zou alleen zelf nog in de eerste 5 a 6 weken d-boll bijpakken.

goodluck

mxl iron

Comment

bedankt voor de info , ik had ook aan boldone of deca gedacht, maar twijfel erg hard (deca heb ik al eens gebruikt in vrij lichte dosis en ben ik vrij goed mee vooruit gekomen , buiten mijn dick natuurlijk, maar boldone heb ik nog geen ervaring)
        Hoe zou het kuurtje er dan moeten uitzien met nakuren bij?
        Welke testo zou het moeten zijn?
        Bedankt alvast

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X