ik merk dat veel van jullie echt veel afweten van as. Ik zit veel te kijken hier op veel threads, maar echt diep op alles word er meestal niet in gegaan. Ik heb naar een paar engelse sites gekeken maar daar word ik ook niet echt wijzer van. (ik kan wel engels, maar tis toch anders) Hebben jullie misschien een nederlandse site of weet ik het wat, waar ik info kan vinden over de as die er zijn.
Ik vind dat ik me sowieso moet verdiepen in as, wordt veel over gepraat. En je moet alles een keer proberen en ik weet cker dat het een keer gaat komen, want het is gewoon aantrekkelijk.
En als laatst vind niet dat ik moet vragen wat zou mijn eerste kuurtje moeten zijn, zonder zelf genoeg ervan af te weten.
bvd
Ik vind dat ik me sowieso moet verdiepen in as, wordt veel over gepraat. En je moet alles een keer proberen en ik weet cker dat het een keer gaat komen, want het is gewoon aantrekkelijk.
En als laatst vind niet dat ik moet vragen wat zou mijn eerste kuurtje moeten zijn, zonder zelf genoeg ervan af te weten.
bvd
Comment