Bloeddruk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bloeddruk

Vandaag even mijn bloeddruk laten meten normaal zit ik op 70/135. Ben nu met mijn eerste kuur bezig sinds een week, een vrij heavy kuurtje en mijn bloeddruk is gestegen naar 102/155. Misschien komt het door de spanning die ik had tijdens het meten, want ik zeg natuurlijk niet dat ik aan de AS zit, maar je wordt wel even met je neus op de feiten gedrukt.

is altijd zo met een kuur. helemaal met dboll of oxy.
    kan je zelfs bloed neuzen krijgen.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Kan je van Dbol kuurtjes bloedneuzen krijgen??

Comment

Nou je het zegt, ik had maandag een spontane bloedneus tijdens het trainen.

Comment

komt volgens mij door de warmte

denk ik hoor
          auw,spier pijn
          pijn is fijn

Comment

Ik zou toch blijven opletten met die bloed druk. Natuurlijk, door AS stijgt de druk, maar in 1 week tijd is jou bloeddruk wel erg hard gestegen. Blijf 'm voorlopig 2 x per week meten, als het echt hoger wordt moet je toch op passen of maatregelen nemen.

Ben je veel aangekomen in die week tijd? Als je lichaam opeens heel veel vocht vast houdt zal dat onmiddellijk je bloeddruk laten stijgen.
            What's the difference between your wife and your gear?
            They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
            I also love them both, and can't live without them.

Comment

Meest voorkomende oorzaken van bloedneus.

Oorzaak:

• vitamine C- of een kalktekort
              • hoge bloeddruk
              • bloedafwijkingen
              • infectie

Arts raadplegen:
              Als je regelmatig last hebt van een bloedneus of als de bloedneus na tien minuten nog niet is gestopt.

Wat je zelf kunt doen:
              • Ga rustig zitten, houdt het hoofd iets voorover en knijp de neus net onder het botje enige tijd (ongeveer tien minuten) dicht
              • Of stop een vochtige, in Tormentilla tinctuur gedrenkte prop watten of tampon in de neus

Natuurlijk geneesmiddel bij steeds terugkerende bloedneuzen:
              • Bursapastoris tinctuur ('s morgens en 's avonds 10 druppels) is een effectief middel bij inwendige bloedingen.

Dus ik denk dat hoge bloeddruk waarschijnlijk wel de reden kan zijn bij het spontaan krijgen van een bloedneus.
              You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X