Proviron!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Proviron!!

na mijn oxy, primo, susta kuur van vorige winter nam ik elke dag 1 tab(25mg) proviron om strakker en droger te worden. na enkele weken was mijn rug net een crossparcour met puisten en zweren.. kan dit te wijten zijn aan de proviron?? ik heb nog véél proviron in stock maar durf hem gewoon niet meer gebruiken.

hebben jullie daar geen last van?
    greetzzz..

ik heb het al vaker gepost dude, je had het kunnen weten. van proviron is dat. en het ergste is: het duurt langer dan een half jaar voor het minder wordt/ stopt en je houdt er blijvend littekens aan over. dat maakt je niet blij he.
    ik heb 1 week lang elke dag 1 tab gebruikt en zit nu, ong. een jaar verder nog steeds met pukkels op mn schouders en rug. daarvoor helemala niks.
    sorry dude voor dit bericht, maarj e bent dus echt de lul. stoppen met die shit!!!!!!!!!& #33;
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Proviron is een puur androgeen!

Grtz

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (bruce @ Aug. 06 2003,21:03)]ik heb het al vaker gepost dude, je had het kunnen weten. van proviron is dat. en het ergste is: het duurt langer dan een half jaar voor het minder wordt/ stopt en je houdt er blijvend littekens aan over. dat maakt je niet blij he.
        ik heb 1 week lang elke dag 1 tab gebruikt en zit nu, ong. een jaar verder nog steeds met pukkels op mn schouders en rug. daarvoor helemala niks.
        sorry dude voor dit bericht, maarj e bent dus echt de lul. stoppen met die shit!!!!!!!!!& #33;
        Maar als je oxy's gebruikt zou ik toch echt proviron gebruiken, anders moet je geen oxy's doen.

Vind (uit eigen ervaring) dat je zowiezo geen oxy's moet nemen.
        What's the difference between your wife and your gear?
        They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
        I also love them both, and can't live without them.

Comment

Zowiezo zijn er mensen die hier gevoelig voor zijn, en vlug puisten ontwikkelen, soms al tijdens de kuur. De puisten ontstaan, door de gewijzigde test/oestero ratio's, en dus meestal naar het einde van de kuur.

Maar of je nu meer puisten van proviron zou krijgen, lijkt me nogal straf. Na je kuur moet je stoppen met alle hormonale produkten, BEHALVE NAKUUR , en zeker geen proviron blijven doornemen, ook al is het maar 25 mg. Stoppen met alles, en rustig afwachten. En puisten, ja, moeten we mee leven. Maar ze verdwijnen. Met nakuren schijnt het vlugger te verdwijnen.

Comment

Nakuur met nolvadex zou kunnen maar ook van clomid krijgen veel mensen last van puisten.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X