dit is me eet train rust en kuur schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Poseidon

Ik denk dat hij nu wel weet dat jullie het er absoluut niet mee eens zijn. Laat hem zijn gang gaan... ik vind immers wel dat we hem een beetje moeten respecteren. Hij heeft al twee kuren gedaan en als hij deze 3e wilt verpesten of juist niet... het is toch zijn lichaam? Wij hebben er niks over te zeggen. Volgens mij vroeg hij alleen om advies of zijn trainingsschem en kuur wel goed waren.

Comment

ik wil hier zeker nie lopen zeiken tegen die gast verre van zelfs maar waarom advies vragen als je toch zo zeker van je stuk bent en geen advies noch kritiek wil aanvaarden

maar nex je hebt gelijk het is zijn lichaam als hij voor zen eigen lichaam geen respect heeft dat hij dan maar doet waar ie zin in heeft

Comment

Originally posted by Poseidon View Post
        ik wil hier zeker nie lopen zeiken tegen die gast verre van zelfs maar waarom advies vragen als je toch zo zeker van je stuk bent en geen advies noch kritiek wil aanvaarden
        Nochtans een bekend fenomeen bij kuurders. Mensen willen geruststelling, niet horen dat ze fout zijn.
        the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
          Nochtans een bekend fenomeen bij kuurders. Mensen willen geruststelling, niet horen dat ze fout zijn.
          i know maar is het dan niet beter eerlijk te zijn tegen iemand en hem erop te wijzen hoe dom hij bezig is
          maar het is ook zoals nex zegt tuurlek het is zijn lichaam en doet er nog altijd mee wat hij wil
          mijn mening komt miss plat over maar dat is wie ik ben recht op de raap en dat kan soms es grof of verkeerd overkomen daarvoor men excuses...

Comment

hmm 1 kilo kwark per dag, word nou al misselijk

Comment

Als je al 2 kuren hebt gedaan en daarbij geen resultaat hebt behaald. Dan heeft het volgens mij totaal geen zin om nu met een "ongetraind'" lichaam weer te gaan kuren.

Persoonlijk zou ik eerst maar eens echt een goed voedingspatroon opzetten. Goed trainen. Dan durf ik te wedden (spreek uit ervaring van 68 naar de 81kg natuurlijk) dat je echt wel binnen 2 jaar tijd naar de 80kg kunt gaan.

Als je dan wilt gaan kuren mag het gerust.
              Maar als ik het zo hoor van die vorige kuren dan zal deze ook niks uithalen.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                hmm 1 kilo kwark per dag, word nou al misselijk
                makkie in de middag rond 2 uur pakkie kwark 500g en voor je gaat slapen 500 zo weg gewerkt

Comment

Originally posted by tilburg013 View Post
                  Als je al 2 kuren hebt gedaan en daarbij geen resultaat hebt behaald. Dan heeft het volgens mij totaal geen zin om nu met een "ongetraind'" lichaam weer te gaan kuren.

Persoonlijk zou ik eerst maar eens echt een goed voedingspatroon opzetten. Goed trainen. Dan durf ik te wedden (spreek uit ervaring van 68 naar de 81kg natuurlijk) dat je echt wel binnen 2 jaar tijd naar de 80kg kunt gaan.

Als je dan wilt gaan kuren mag het gerust.
                  Maar als ik het zo hoor van die vorige kuren dan zal deze ook niks uithalen.
                  niet zo zeer een replay op deze bericht maar ff algemeen..
                  ik ben dus 1 week geleden bezig met kuuren en ik woog 69 kilo..met 11% lichaams vet op 178 lengte. body vet is gemeten met het knyptang techniek.

ff snel me kuur tot nu toe. prikken ging eerste x niet lekker deed pyn en alles maar goed vooral als ik testo doe heb ik dr egt goed last van deca is na 2 dagen helemaal weg das alleen de plek waar de naald zat voelbaar..by test loop het door naar me onder rug beetje naast me stuitje zeg maar en alleen aan de kant waar me test is geprikt..
                  verder had ik in week 1 ook nog korts en een verstands kies die door kwam en een mega zwaar weekend met exame op zaterdag en gelyk zaterdag nacht werken in een club en sondag hele dag slapen.. ik heb heeel slecht gegeten want was egt een kut week..maar me huidige stats liegen dr niet om dat het nu weer beter ga.gister gewoge nadat ik naa de wc ben gegaan. 72.20 kilo weeg ik nu waarvan ik wel weet is vocht en zo maar de 80 kilo ga ik dus wel hallen en na me kuur wil ik 75 minuimaal vast houden

Comment

moet lukke. succ7
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

bruce denk je als je teveel test injecteer 750mg dat je daarvan misselyk kan worden of of erlke x gevoel hebben dat je overgeven omdat je heel veel test knalt?

Comment

lama ik ben dr uit ik heb licht ontstoken amandelen dus ik ga ze dnek ik dr uit late trekke ze dienen geen verdere belangryk doel

Comment

Originally posted by jayarade View Post
                          lama ik ben dr uit ik heb licht ontstoken amandelen dus ik ga ze dnek ik dr uit late trekke ze dienen geen verdere belangryk doel
                          zeker laten doen, heb ik vorig jaar ook laten doen en sindsdien niet meer ziek geweest, reken op 3weken herstel en dan ben je vlug weer de oude
                          klote tuurlek van de kuur maar wie weet is het nog zo slecht nie

Comment

Originally posted by Poseidon View Post
                            zeker laten doen, heb ik vorig jaar ook laten doen en sindsdien niet meer ziek geweest, reken op 3weken herstel en dan ben je vlug weer de oude
                            klote tuurlek van de kuur maar wie weet is het nog zo slecht nie
                            doe het wel na me kuur want nu knal ik lekker door

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X