Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik was even benieuwd,,,,,,weet iemand hoeveel ml je max in je been kan zetten in één keer? en dan bedoel ik zonder zo'n irritante bult achter te laten waar je nog dagen last van hebt. laten we uitgaan van een 0,8x40.
Maar 3 a 4 kan wel maar zo bult kan je ook al van 2 ml krijgen dus denk niet dat het wat uitmaakt.
waarom voor 0,6x25?
ik ga zelf altijd voor 0,8x40 omdat ie dan lekker diep in de spier komt zeker als ik dikke olie zet, heb t gevoel dat ie dan makkelijker leegspuit.
0.6 bij 25 vind ik persoonlijk te dun en te kort en 0.8*40 is weer te dik.
Lekker 0.7*30 nemen als je het mij vraagt..gaat bijna overal in.
5ml moet opzich wel kunnen maar als je hoeveelheden gaat zetten waarbij je twijfelt of het zetten wel goed gaat dan kan je het toch ook in 2 spuiten verdelen?
veel ml, langere naald. dus 40 lang. 25 is imo voor schouders, etc. maar daar zet je echt geen 6ml in. been en aars kan makkelijk 6ml in. dikke naald (dunne naald geeft straaltje) en dan langzaam druppelen. ff dr voor gaan zitten. dus mijn advies: 0,8x40 en langzaam. als je klaar bent langzaam masseren.
het zou wel kunnen maar naar mijn mening is hoe dieper hoe beter, zeker als je een grote hoeveelheid zet, en 0,6 is te dun als je bijv sust of/en tren zet omdat het er dan met zoveel kracht uitkomt en dus een hard straaltje geeft, met 0,8 drupt ie zoals bruce zegt idd lekker leeg
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment