gh oplossen???? urgent!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

PRODIGY.
    ik krijg zeer veel negatieve reakties via pm.
    maar ik ga hier op bodynet vertellen of prodigy gh rotzooi is of flippen spul. ik zal eerlijk zijn. is het goed, dan zal ik zeker reclame maken, maar is het drek, dan zorg ik dat niemand ut never meer neemt grrrr

btw: het is later gwoon opgelost. maar omdat het eerste zo snel ging dacht ik dat de rest niet goed ging ofzo.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

@Onderhandelen

Dan ben ik benieuwd welke jouw producent is.

Jintropin, Saizen en Genotropin (om er een paar te noemen) adviseren het als producent gewoon 's avonds voor het slapen.

@ leipe ouwe

Ik zelf gebruik op dit moment de generieke (Blue Top), maar heb ook al Jintropin, Genotropin, Eli Lilly gebruikt.

Grtz.

Comment

Originally posted by bruce View Post
        PRODIGY.
        ik krijg zeer veel negatieve reakties via pm.
        maar ik ga hier op bodynet vertellen of prodigy gh rotzooi is of flippen spul. ik zal eerlijk zijn. is het goed, dan zal ik zeker reclame maken, maar is het drek, dan zorg ik dat niemand ut never meer neemt grrrr

btw: het is later gwoon opgelost. maar omdat het eerste zo snel ging dacht ik dat de rest niet goed ging ofzo.

prodigy is zeker goed merk hoor veel goeie reacties in me omgeving, ken de mensen die het maken en ook die gg maken, prodigy wordt sterieler gemaakt dan gg. de hgh lost vanzelf op je kunt ligt schudden maar nie te hard hgh is breekbaar.

Comment

Originally posted by Castaway View Post
          @Onderhandelen

Dan ben ik benieuwd welke jouw producent is.

Jintropin, Saizen en Genotropin (om er een paar te noemen) adviseren het als producent gewoon 's avonds voor het slapen.

@ leipe ouwe

Ik zelf gebruik op dit moment de generieke (Blue Top), maar heb ook al Jintropin, Genotropin, Eli Lilly gebruikt.

Grtz.
          ben al 3 jaar bezig met hgh, heb 1 keer jintropin gehad en normaal neem ik de blue tops is net zo goed en is stukker goedkoper, 1 ding viel me op van jintopin weinig tot niks bijwerkingen, van de blue tops kon ik de bijwerkingen goed merken en op 8iu was het helemaal niet uit te houden.

Comment

Dat moet je voor jezelf uitmaken wat jij het beste vind.

Hou er rekening mee als je s'morgens injecteert, dat je de gehele dag behoorlijk slaperig/moe kan zijn, velen ervaren dit als een nadeel.

Grtz.
            in begin kan je daar last van hebben van vermoeidheid, ik heb daar niks van gemerkt, als je igf1 neemt kun je de eerste dagen de vermoeidheid goed vernemen.

Comment

@castaway
              Jin, is niet mijn producent k gebruik geen gh
              Last edited by onderhandelen; 11-06-2008, 22:40.
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it

Comment

@onderhandelen,

Je schrijft in een vorige message: "als producent beter zegt van ....." ben ik benieuwd welke producent dat is.
                Namelijk volgt de producent de medische wetenschap en deze adviseert om Gh voor het slapen te zetten, om de natuurlijke aanmaak na te bootsen.

Nou maakt het op zich niet zoveel uit als je het overdags wil zetten, alleen boots je dan niet de natuurlijke aanmaak aan en kan je slaperig/moe voelen (een van de bijwerkingen).
                Maar er is geen éénduidig antwoord te geven op de vraag wanneer het beste Gh gezet kan worden, medisch gezien maakt het géén fluit uit.
                De TS moet voor hemzelf uitmaken, wat hij het fijnste vind om te doen.

Persoonlijk doe ik altijd zetten, mee dat ik uit bed rol, dan vergeet ik hem niet, is een vast tijdstip en ik slaap niet zo goed op extra Gh.

Grtz.

Comment

Jintropin Castaway......staat gwoon op hun site. Ik gebruik t niet dus heb me niet verdiept in of medisch verantwoord is of niet.

JINTROPIN - made by Genesci,this fairly new GH is by far the most potent of all. It comes in a kit consisting of 10 bottles. Each bottle is 10iu. This gives the total of 100iu. These bottles do not have a distinct disk but instead have a powder. The quality of the Jin is similar to that of Humatrope which is a very expensive American GH usually prescribed by physicians,and can cost 4 times that of Jintropin.

STORAGE: Most GH can handle being in room temperature for a week. It is recommended that it be refridgerated as soon as possible and kept refrigerated. The Eurotech brand cannot be kept at room temperature or it will be "biologically inactive".

H2O: when mixing your GH into a solution there are 2 types of water that can be used, sterile or bacteriostatic. Sterile water is usually sent with the GH kits and is meant to be used within a 48 hour period. Bacteriostatic water has a small amount of acid in it which allows the GH to be kept for a longer period of time. Simply put, the acid keeps the bond between the molecules more stable. The sterile water only will cause the bonds to weaken very quickly and become unstable.

DOSING: how do you figure dosing? First, an insulin pin which measures 1cc in graduated increments should be used. We will call each mark a "click". The syringe has 100 clicks.
                  SEROSTIM: every 5.5 clicks equals 1iu
                  JINTROPIN: every 10 clicks equals 1iu
                  All we do is take the total number of clicks(100) and divide it by the total iu in 1 bottle.This is assuming that 1ml of water is used per bottle. Any more dillutes it.

MIXING: when adding the water to the powder always release the water slowly and down the side of the glass. This will assure that the compound remains intact. GH by nature is fragile. Once the water is in gently swirl the solution. DO NOT SHAKE. Continue to swirl until all is dissolved.

WHERE TO INJECT: The most readily absorbed area is the inner thigh. This should be done subq. by pinching a small fold and injecting in the middle. I do not recommend the abdomen as the fat tends to slow absorption. GH can be injected anywhere subq.though.

LENGTH OF USE: Growth does not elicit results immediately. The time span involved to see results varies from 2 weeks to 3 months. The better matched compounds to human DNA(Jintropin) is much quicker than say the Serostim with regard to results. If you cannot stay on GH for at least 4 months dont waste your money. This usually requires about 4 kits,not cheap.

Result of well being, some lipolysis,improved skin appearance: 2iu daily
                  Moderate lipolysis, better sleep, more energy: 3iu daily
                  Begin to see fullness in the muscle,advanced lipolysis: 4iu daily
                  Muscular hypertrophy, feeling like a king, full as hell: 5iu daily

The above might be a little too simple but you get the picture. GH is a long term investment that can not be done half assed to see results.

WHEN TO TAKE: our natural GH levels are highest 2 hours after sleep and lowest in the morning. Since we want to take advantage of both natural and exogenous GH, it is best to take half in the morning upon waking and the other half between post workout and sleep. The second best would be to take it all in the morning. Never take GH close to bed,as that will eventually downgrade the natural production. We want to take advantage of all the IGF that we can.
                  Last edited by onderhandelen; 12-06-2008, 16:49.
                  We like it

Comment

Namelijk volgt de producent de medische wetenschap en deze adviseert om Gh voor het slapen te zetten, om de natuurlijke aanmaak na te bootsen.
                    Aah kijk hier is de verklaring, en waarom is GH gmaakt, sterker gesteld voor wie, juist voor mensen die te kort of geen GH produceren-----logisch dat
                    de producent de medische wetenschap adviseert en volgt om Gh voor het slapen te zetten, om de natuurlijke aanmaak na te bootsen.
                    mensen die dus een te kort aan GH hebben is de beste tijdstip om te zetten..... juist. Wij hebben t hier over BBers met een normale GH release die een maximaal resultaat aan groei willen behalen, dit heeft dus ook een andere benadering/dosering/toediening dan de medische(wetenschap).

Bovenstaande post (jintropin site) in combinatie met JP's en wat ik er over heb gelezen maken t voor mij een plausibel, om niet te tornen aan die theorie. Maar idd wat gij zegt een ieder moet t voor zich zelf weten hoe en wat
                    We like it

Comment

Originally posted by bruce View Post
                      ik heb vanmorg3n mn eerste gh ampul ooit gevuld met water. volgens voorschrift, superlangzaam druppelen langs de zijkant, maarrrrr..... nou blijft er klont wit op bodem liggen. is dat de bedoeling? (da thet substantie was, dat de gh kristallen alleen beschermt) of moet dat allemaal oplossen??
                      zo ja, dan ben ik al 10iU kwijt. tis een soort blubber geworden op de bodem
                      Ik gebruik maar o,4 ml vloeistof op mn vail van 10iu HGH en dat werkt prima.. Als er wat op de bodem overblijft na het vullen. Laat het even rustig staan, het lost vanzelf op. Erna voorzichtig rollen, en klaar is het.... (0,4ml voor in de insu spuit is ok voor 2 dagen= 5iu pd)

Comment

je reageerd een beetje laat man. is een topic van meer dan een jaar oud
                        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by Triple X View Post
                          je reageerd een beetje laat man. is een topic van meer dan een jaar oud
                          hehe en dan stond er urgent in de titel en dan na een jaar reageren hehe

Comment

Tjonge tjonge wat een knulletje
                            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Yes yes, message is clear.
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X