gh oplossen???? urgent!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gh oplossen???? urgent!

ik heb vanmorg3n mn eerste gh ampul ooit gevuld met water. volgens voorschrift, superlangzaam druppelen langs de zijkant, maarrrrr..... nou blijft er klont wit op bodem liggen. is dat de bedoeling? (da thet substantie was, dat de gh kristallen alleen beschermt) of moet dat allemaal oplossen??
    zo ja, dan ben ik al 10iU kwijt. tis een soort blubber geworden op de bodem
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Originally posted by bruce View Post
    ik heb vanmorg3n mn eerste gh ampul ooit gevuld met water. volgens voorschrift, superlangzaam druppelen langs de zijkant, maarrrrr..... nou blijft er klont wit op bodem liggen. is dat de bedoeling? (da thet substantie was, dat de gh kristallen alleen beschermt) of moet dat allemaal oplossen??
    zo ja, dan ben ik al 10iU kwijt. tis een soort blubber geworden op de bodem
    Alles lost langzaaam op . Je kan het eventueel bevorderen door heel langzaam het vival te laten rollen.
    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

kee. dan doe ik er maar weer wat water bij. 'teerste ging zo snel, snappie. 't laatste werd klontje. maja...dan tjomp ik de rest morgenochtend wel.
      ik zag trouwens in dat andere stuk, wat ik gepost had, dat je voor vetafbreken en mooiere huid beter voor slapen gaan kan prikken, maar dan kan je imo net zo goed niksnemen.
      wat wel interessant is, is dat 7 dagen op na poosje overdreven is en je beter 5dagen op, 2 af, maar dan wat hogere dosis op de prikdagen.

Comment

kee. dan doe ik er maar weer wat water bij. 'teerste ging zo snel, snappie. 't laatste werd klontje. maja...dan tjomp ik de rest morgenochtend wel.
        ik zag trouwens in dat andere stuk, wat ik gepost had, dat je voor vetafbreken en mooiere huid beter voor slapen gaan kan prikken, maar dan kan je imo net zo goed niksnemen.
        wat wel interessant is, is dat 7 dagen op na poosje overdreven is en je beter 5dagen op, 2 af, maar dan wat hogere dosis op de prikdagen.
        Gewoon 1 ml op 10 iu , doe ik ook.
        Ik neem de hgh s'morgens en mijn huid is wat gladder geworden.
        Tis een interesant stukje , ik heb het al eerder gelezen.
        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Meen dat dit vooral voor jongere huid bedoelt is.Je eigen lichaam maakt namelijk 's nachts hgh aan in kleine mate. Wanneer je voor het slapen gaat zetten dan stop je dat proces...
          187cm, 118kilo, 8% BF!!!!!!!!

Comment

Meende toch dat Genjuro laatst zei dat endocrinologen het eerder aanbevelen voor het slapengaan te zetten.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

En ook hier zijn de meningen weer over verdeeld, de een vind dat het 's ochtends moet, de ander voor het slapen.

Van beide methodes is wat te zeggen, endocrinologen hebben de voorkeur voor het slapen.

De Gh lost met BA water goed op, als je het met steriel water mixt, let dan wel op dat de houdbaarheid van Gh niet langer is dan 48 uur. Bij BA is het 5 dagen en met AA nog langer.

Grtz.

Comment

Vanwaar hebben de endocrinologen eigenlijk de voorkeur voor voor het slapen gaan?
                En als je toch voor de om de dag aanpak gaat, en op dagen dat je gebruikt 10IU zet, kun je dan niet beter 5IU voor de training (meen dat je het niet moest combineren met insuline) en 5IU voor het slapengaan?
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by jp79 View Post
                  Meen dat dit vooral voor jongere huid bedoelt is.Je eigen lichaam maakt namelijk 's nachts hgh aan in kleine mate. Wanneer je voor het slapen gaat zetten dan stop je dat proces...
                  "Neem GH nooit vlak voor het slapen gaan, aangezien dat uiteindelijk de natuurlijke productie zal degraderen. Men wil zoveel mogelijk voordeel halen uit IGF."
                  ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                  We like it

Comment

Het proces is normaal zo, dat net bij het begin van de slaap je de hoogste Gh piek heeft. Daarna wordt in de lever het welbekende IGF pas aangemaakt (uren later).

Door het voor het slapen Gh te toe te dienen, boots je de lichaamseigen Gh aanmaak na.
                    Nadeel is dat je eigen Gh productie stil ligt op de dagen dat je injecteert.

Daarvoor kiest de een voor de ochtend (heeft ook nadelen) en de ander voor de avond/nacht.
                    En zeker niet om de aangemaakte IGF volledig te benutten.

Grtz.

Comment

missch. dan na maandje ofzo overgaan naar eod en dan op de op-dagen 3 voor trainen en 3 voor slapen ofzo.

Comment

Dat moet je voor jezelf uitmaken wat jij het beste vind.

Hou er rekening mee als je s'morgens injecteert, dat je de gehele dag behoorlijk slaperig/moe kan zijn, velen ervaren dit als een nadeel.

Grtz.

Comment

goed om te weten, iig.
                          dan weet ik dat het daar van komt als het zover is. dan kan ik altijd nog switchen, als het te erg wordt. of ene week smorgens, andere savonds. gheghe.

Comment

Ik had m nooit voor t slapen gezet als producent zegt beter van niet voor t slapen doen
                            We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                              Ik had m nooit voor t slapen gezet als producent zegt beter van niet voor t slapen doen
                              eve wat anders wat voor merken hebben jullie de hgh ,omdat ik net hier lees dat er klont over bleef bij het toevoegen van water

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X