Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (moody @ Aug. 11 2003,23:51)]Ik haal ze gewoon bij de apotheker en die hoeven zich geen vragen te stellen, anders ga ik gewoon naar een andere.
Ik heb er tot hiertoe nog geen problemen over gehad, er zijn toch nog zaken waarvoor je moet prikken , zoals suikerziekte ofzo..?
Helemaal waar maar naalden van 0.8x38mm met suikerziekte...
hier waar ik woon krijg ik geen naalden bij de apotheek, dat doen ze niet zeggen ze. Ook aal leg ik uit dat het legale spullen zijn, die ik overal anders kan kopen/bestellen, dat maakt niet uit, zij verkopen het gewoon niet. Dus rijd ik 12 km verder en daar krijg ik ze zonder problemen. Die vrouw daar zei gewoon, ah, weet wel waar je mee bezig bent he!
Citaat[/b] (Jack @ Aug. 12 2003,09:36)]hier waar ik woon krijg ik geen naalden bij de apotheek, dat doen ze niet zeggen ze. Ook aal leg ik uit dat het legale spullen zijn, die ik overal anders kan kopen/bestellen, dat maakt niet uit, zij verkopen het gewoon niet. Dus rijd ik 12 km verder en daar krijg ik ze zonder problemen. Die vrouw daar zei gewoon, ah, weet wel waar je mee bezig bent he!
Hier mag men dit niet weigeren, omdat men de bevolking wil beschermen tegen allerlei infecties daarom, kun je ze zo krijgen. Op bepaalde plaatsen kunnen gebruikte spuiten binnengebracht worden en je krijgt dan nieuwe in ruil.
You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith. At least I try.
dat is volgens mij hier ook het geval, maarja je hebt van die bepaalde moraalridders die denken dat ze het beter weten in zo'n klein dorpje, en die willen je beschermen voor druggebruik denk ik, dom rund denk ik dan, kijk eens wat verder,ik kan op 500 andere plaatsen in nl spuiten halen, grrrr ik zit me op te winden nu . straks ga ik nog de apotheek verbouwen
altijd apo, nooit ergens anders gehaald, wat ze denken maakt me geen bal uit....
It's not about the beauty, be a BEAST!!!!!!!!! !!!!!!!!!! !!!!!!!
Ik zie die jonge verkoopstertjes altijd helemaal opfleuren als ik binnen stap..maken ze bijna ruzie wie me mag helpen en heel de tijd giechelen als ze alles inpakken..Is cool man..Normaal krijgen ze alleen maar zieke mensen heel de dag..is voor hun ook een leuke afwisseling toch
D.W.
***Geweld eindigt waar respect begint***
____
Email:
Zelf ga ik naar een apotheek in België welke deze zonder moeite afgeeft. Hij verkoopt ook injecteerbare vitaminie B12 en maakt zelfs aminozuren 1+2 om in te nemen voor de bodybuilding training. Maar ik weet wel een paar linken voor naalden e.d. Hier zijn ze: http://www.trio-medical.nl/ http://www.wijgergangsmedical.nl/enter.html
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment