Idd 1e keer Tren, niet nodig. Om nou te zeggen dat je het pas op het eind moet nemen, mmmm persoonlijke keus. Ik ben gek op Tren. maar veel dingen wat je zegt zijn zeker waar, zoals o.a. overbelasting aanhechtingen, of wat Chrisje zegt slecht slapen, die "Tren-cough", geld ook niet voor iedereen hoor; maar het blijft een heftig goedje.
Vragen
Collapse
X
-
Originally posted by zwaan View PostIdd 1e keer Tren, niet nodig. Om nou te zeggen dat je het pas op het eind moet nemen, mmmm persoonlijke keus. Ik ben gek op Tren. maar veel dingen wat je zegt zijn zeker waar, zoals o.a. overbelasting aanhechtingen, of wat Chrisje zegt slecht slapen, die "Tren-cough", geld ook niet voor iedereen hoor; maar het blijft een heftig goedje.Ben na jou reactie op een vorig topic van me toch overstag gegaan en blij toe!! maar ik had dan ook al een kuurverleden...nog 7 week te gaan.
uut grunn!
Comment
-
Lekker he, kan misschien zwaar vallen maar het geen wat je pakt zijn geen vet en vocht thans het geen wat je met Tren. pakt. En als je bijv. 3 kilo spieren pakt of 7 kilo vocht/vet en een beetje spieren met bijv. Deca (in combi met) kies ik toch echt voor die 3 kilo, dat vocht geraak je toch kwijt. En 3 kilo droge spieren is als je je shirt uittrekt een stuk bruter als die andere 7 kilo, you know what i mean.
Mensen willen altijd zo snel mogelijk groeien, das ook 1 van de hoofdredenen, van A.s gebruik. Maar probeer dan voor kwaliteits kilo's te gaan. (daarom ben ik geen voorstander van die zogenaamde massa kuren, zijn gewoon vet/vocht kuren)
Comment
-
Zou zeggen dat hij dan doodgaat tenzij hij naar de dokter gaat. Had hij maar niet eigenwijs moeten doen.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by quibus View Posthehe ik had gezeg dat ie veel moest rukken omdat de test levels te hoog werden hehe, ik heb hem nog niet gesproken ben benieuwd of ie een lamme arm heeft.. Nu zit hij met zo'n opgepompte armen dat hij de tel niet meer kan opnemen als je wat nuttigs te vertellen hebt
.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher hindu squat:
- 40kg 3x10
Safety bar back extension:
- 45kg 2x
- BW 35x
Military...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 92.5kg 11x
-box goblet squat 8kg 30x
One legged paused calf raise:
- BW 22x...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 1x
- SSB hindu squat 20kg 20x
Deficit wide grip SL DL:
- 120.5kg 4x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 4x
-Hindu squat BW 40x
Sumo safety bar goodmorning:
- 40kg 16x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 125kg 0x
- box goblet squat BW + 6kg 60x
Safety bar back extension:
- 45kg...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
1 week geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
2 weken geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment