Dbol-only log

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (bruce @ Aug. 12 2003,20:22)]
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Jack @ Aug. 12 2003,20:03)]ik ben er zeer content mee iig  
    kont ent? het zijn toch orals?

hij begint nu echt te koken geloof ik.

ja, euh, wat doet een hersencel in het hoofd van bruce??

eenzaam zijn

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 12 2003,20:11)]Zou die nolva pas gebruiken als je last van gyno krijgt als ik jou was.
      Verder helemaal toppie toch

Overigens wel een groot deel placebo effect nog maar als het lekker gaat..

Greets...
      Lol 80 kg voor biceps curls, zat op 65, nu geloof ik wel dat ik iets placebo's had, maar 15 kg xtra voor 12 reps en geen centje pijn!

Grtz

Comment

niet getreurd riki de pijn komt morgen wel
        stil growing

Comment

Na mijn heftige trainingssessie van gisteren heb ik slechts lichte spierpijn, terwijl ik normaal, letterlijk zou kwijnen van de pijn. Ik ga de dosis verhogen naar 4 x 10 mg per dag (40 mg). Begon gisteren met die 25 mg min of meer omdat ik niet wist hoe ik erop zou reageren. Lichte hoofdpijn, bloeddruk waarschijnlijk iets verhoogd. Vandaag een dagje rust, daarna aan het bulkprogramma. Ik laat de creatine staan, wil nml. weten wat de pure krachttoename van de dbol-only is, de whey zal ik nog wel blijven gebruiken. Gelukkig zakt de hitte ook weer een beetje. Ik merk ook dat ik wat meer honger heb als normaal.

Ciao

Comment

Creatine zou ik zeker laten zitten anders ga je alleen maar vocht vasthouden.
            Vind het wel handig om sneller op je max te gaan zitten zoals je nu dus doet.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Succes Riki, ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan met je kuurtje

Grtzzzzzzzzz Ax
              DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Morgen naar de 50 mg per dag en mijn dieet aanpasssen, heb honger als een paard. En ik at redelijk wat. Ik ga tijdens mijn kuur 5 dagen op 2 af trainen elke dag een andere spiergroep dan 2 dagen rust etc. Ik heb tevens winstrol besteld om te gebruiken met clen Na 4 weken stoppen van de dbol cyclus (dus dan 2 weke clen/2 weken nix, 2 weken clen en 4 weken winstrol.)

Grtz.

Comment

Had je al eens je voedingsschema gepost of niet... Ben eigenlijk benieuwd wat je wegwerkt op een dag.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Purple @ Aug. 13 2003,20:36)]Had je al eens je voedingsschema gepost of niet... Ben eigenlijk benieuwd wat je wegwerkt op een dag.
                    Gemiddeld:

2 liter magere biogardeoghurt
                    1 liter magere melk
                    2 x 100 gram broodbeleg
                    3 ons vlees
                    2 ons groenten
                    6 bruine bolletjes
                    4 x wheyshake
                    3 x 1 gram vit c
                    2 x multi vit
                    portie rijst/aardappelen
                    2 x fruit

Maar met die dbol, zal dit wel verdubbelen, echt erg, ik eet uur later weer honger. Vandaag bij de mac 4 hamburgers. Moest wat.

Grtz

Comment

Vind die 2 liter yoghurt wat veel maar verder valt het allemaal wel mee toch?
                      Ik lees 6 broodjes met beleg, 2 stuks fruit en avondeten met vlees, groente en aardappels of rijst aan vaste voeding.
                      Dan nog wheyshakes als je die mee zou willen tellen, vitamines en drinken tel ik nooit mee.

Vind het niet zo vreemd hoor dat je zeker met het gebruik van AS honger hebt, ik weeg bijna de helft en eet normaal gesproken meer dan dit, helemaal naturel uiteraard...  

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 13 2003,21:10)]Vind die 2 liter yoghurt wat veel maar verder valt het allemaal wel mee toch?
                        Ik lees 6 broodjes met beleg, 2 stuks fruit en avondeten met vlees, groente en aardappels of rijst aan vaste voeding.
                        Dan nog wheyshakes als je die mee zou willen tellen, vitamines en drinken tel ik nooit mee.

Vind het niet zo vreemd hoor dat je zeker met het gebruik van AS honger hebt, ik weeg bijna de helft en eet normaal gesproken meer dan dit, helemaal naturel uiteraard...  
                        Dit was mijn dieet tijdens het cutten, maar zal het wel verdubbelen. Liep in de stad en kreeg honger, gewoon pijn, had net eeen uurtje daarvoor gelunched. Dus denk ff naar de Mc dan maar. 2 hamburgers en een milkshakje. Honger nog niet weg. Nog 2 xtra hamburgers genomen, beetje gestild. Kom 1,5 uur later thuis, liter youghut appel en pak beleg, zo gaat het al de hele tijd door, wil savonds alleen geen koolhydraten eten.

Grtz

Comment

Je gaat van je cut dieet vrijwel meteen in een bulkdieet, ipv het eerst weer op te bouwen

En je gaat na 4wkn bulken en dan 4wkn cutten. Ik hoop dat je aan het einde nog wat overhoud maar ik ben bang voor het ergste

Groeten,
                          Melkman

Comment

Als dit je cutting dieet was had het idd stukken beter geweest om dit eerst weer een beetje op te bouwen voordat je aan je kuur begon.
                            Zomaar verdubbelen ofzo is erg slecht, langzame overgangen moet je maken! Geef je lichaam de tijd om te wennen.

Vraag me wel af waarom je dan in een vorige post zette dat je al best wel veel at eigenlijk...

Comment

Ik wilde net zeggen zoveel eten was het niet inderdaad...

Als ik zo lees wat je doet zo allemaal, vind ik het een beetje zonde... (of ligt het aan mij)

Mijn uitleg:
                              Omdat je nog niet zolang trainde en alweer ging cutten...
                              Nu nog niet echt klaar met cutten ga je alweer voor de bulk
                              Nu al een kuurtje terwijl je eigenlijk nog niet zo heel lang weer aan het trainen ben...

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Purple @ Aug. 13 2003,22:42)]Ik wilde net zeggen zoveel eten was het niet inderdaad...

Als ik zo lees wat je doet zo allemaal, vind ik het een beetje zonde... (of ligt het aan mij)

Mijn uitleg:
                                Omdat je nog niet zolang trainde en alweer ging cutten...
                                Nu nog niet echt klaar met cutten ga je alweer voor de bulk
                                Nu al een kuurtje terwijl je eigenlijk nog niet zo heel lang weer aan het trainen ben...
                                IIk denk dat dat wel meevaly, ben ruim 10 kg vet kwijt, bovendien had ik 5 weken rust door de griep. Was de vedoeling om mijn eerste kuur in september te beginnen. De dbol is te kijken hoe ik op aas reageer alvorens ik aan het echte werk begin.

Grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X