Dbol-only log

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vond je het dangeen beter idee om eerst het beste uit jou training te halen en ook omdat je ziek bent geweest ben je ook kracht verloren volgens mij...

Ik vind dat je te snel naar de middelen grijpt. Terwijl jij zegt voorheen ook naturel te zijn geweest en daar toen al veel mee gehaald hebt... Waarom probeer je dat nu ook niet eerst.

Comment

Uit pure nieuwsgierigheid. Net als met cocaine, lsd, hasj, xtc. wil ik alles een keer proberen. Ik drink zelden, rook niet en gebruik nooit recreatie drugs. Maar heb wel alles geprobeerd. Moet zeggen dat ik na 1.5 dag,, waarvan 1 dag rust, behalve extreme honger, lichte hoofdpijn  en wat sneller geirriteerd, weinig merk. Zal nog wel even duren.
      Maar mijn drijfveer is nieuwdgierigheid. Ik zie het als supplement en zal geen lopende chemo fabriek worden.

Grtz

Comment

Hou vast die gedachte...

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik ben benieuwd Riki.
          Als ik zie hoe ongeduldig je nu al steeds bent en hoe je eerste 'echte' kuur zich blijft 'ontwikkelen' dan moet ik het allemaal nog bezien...

Zou mij iig niet verbazen als er nog veel kuurtjes gaan volgen.
          Het superman gevoel schijnt redelijk verslavend te kunnen werken en dat jij daar extreem gevoelig voor bent blijkt wel uit hoe je reageert op alles wat je gebruikt.  

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 14 2003,09:15)]Ik ben benieuwd Riki.
            Als ik zie hoe ongeduldig je nu al steeds bent en hoe je eerste 'echte' kuur zich blijft 'ontwikkelen' dan moet ik het allemaal nog bezien...

Het superman gevoel schijnt redelijk verslavend te kunnen werken en dat jij daar extreem gevoelig voor bent blijkt wel uit hoe je reageert op alles wat je gebruikt.  
            Shan, het is nog altijd de geest die bepaald hoe of wat, ik zit ook niet aan de coke, speed of xtc. Dus daar ben ik niet bang voor.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Riki @ Aug. 14 2003,09:36)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 14 2003,09:15)]Ik ben benieuwd Riki.

Shan, het is nog altijd de geest die bepaald hoe of wat, ik zit ook niet aan de coke, speed of xtc. Dus daar ben ik niet bang voor.

Grtz
              Zit ik ook niet, heb ik nooit aan gezeten en zal ik nooit aan gaan.
              Toch heb ik meer dan eens aan de AS gezeten en zit ik het binnenkort waarschijnlijk weer..

Greets...

Comment

Met alles is die je een goed gevoel geeft is het hetzelfde. Je raakt er aan verslaafd, of je moet een ijzersterk karakter hebben.

Of het daarom altijd goed is is elk zijn mening.

You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Darren @ Aug. 14 2003,10:03)]Met alles is die je een goed gevoel geeft is het hetzelfde.  Je raakt er aan verslaafd, of je moet een ijzersterk karakter hebben.

Of het daarom altijd goed is is elk zijn mening.

Kan zeggen dat mijn karakter van beton is!

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Riki @ Aug. 14 2003,12:00)]Kan zeggen dat mijn karakter van beton is!
                    Nogmaals, we zullen zien...

Helemaal niets mis met het uitgangsprincipe in ieder geval.

Comment

Vamochtend borst getraind, ging wel oke, niet super, maar best lekker, bedenkende dat ik voor het eerst weer bankdruk met vrije gewichten ipv in een smith machine. Das wel even wennen, je balans weer v inden ed. Aangaande de dbol voel ik dat ik er iets gespannen door wordt/geprikkeld. Nadeel vind ik wel dat ik wat "geiler" wordt, hoop niet dat te erg wordt, ben normaal al redelijk geladen. Was deze morgen 1.5 kg zwaarder, vnl vocht denk ik, ben nu 1.5 dag onder weg, 40 mg per dag.

Grtz

Comment

Hum, vanochtend even gewogen, woog 96.8 dat is 3.2 kg zwaarder dan 2.5 dag geleden, gewogen na het toilet bij wakker worden. Ik heb nog geen plofkop. Lol, maar dit is wel raar.

Grtz

Comment

Gaat heel erg hard

Greets...

Comment

Is dit normaal, 3 dagen onderweg, weeg nu 97.8 kg ipv 93.6 kg. Geen blofkop etc, geen noemenswaardige vochtophopingen. En ben redelijk hard aan het worden.

Grtz

Comment

Je moet ook geen bakstenen inslikken...

Comment

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X