Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 18 2003,20:54)]Klinkt niet verkeerd allemaal hoor maarre... ik heb daar helemaal niets voor nodig, gebeurt bij mij regelmatig gewoon helemaal naturel.
Vandaag rustdagje gepakt, stond echter wel te popelen, dus vanavond wat lichte cardio gedaan, half uurtje fietsen op weerstand 2, lol. Gewicht iets omhoog 101.6 kg. Ik hoop op de 120 te komen, we zien het wel, morgen hooplijk ballen tegen de muur en knallen.
Citaat[/b] (Purple @ Aug. 19 2003,23:23)]Waarom niet 130...
Hoeveel weken moet je nu nog???
Ben net 6 dagen bezig, Purple, moet 42 daagjes. 120 kg is een beetje wishfull thinking, maar je moet iets als doel stellen. Weeg nu 101.8 kg (net gewogen).
Om het iig voor jezelf een beetje overzichtelijk en vooral reeel te houden raad ik je trouwens wel aan om je op een vast moment te wegen hoor Riki.
Uit je posts begrijp ik dat je erg vaak weegt en ook op allerlei momenten van de dag, op deze manier krijg je bepaald geen duidelijk inzicht in hoe het zich ontwikkelt.
En uit mentaal oogpunt bezien is het veel beter om een doel te stellen dat wat duidelijker binnen het bereik ligt, je doel voorbij streven geeft een beter gevoel dan er totaal niet aan komen...
Succes verder en we zien de foto's wel verschijnen over iets meer dan een maand!
Citaat[/b] (Shannasse @ Aug. 20 2003,14:28)]Om het iig voor jezelf een beetje overzichtelijk en vooral reeel te houden raad ik je trouwens wel aan om je op een vast moment te wegen hoor Riki.
Uit je posts begrijp ik dat je erg vaak weegt en ook op allerlei momenten van de dag, op deze manier krijg je bepaald geen duidelijk inzicht in hoe het zich ontwikkelt.
En uit mentaal oogpunt bezien is het veel beter om een doel te stellen dat wat duidelijker binnen het bereik ligt, je doel voorbij streven geeft een beter gevoel dan er totaal niet aan komen...
Succes verder en we zien de foto's wel verschijnen over iets meer dan een maand!
Mik zo hoog mogelijk. dan lijkt het misschien nog wat!
vandaag borst getraind. Moet er voor het echte hardcore werk nog even inkomen, maar het ging lekker. Mijn algehele gevoel verbeterd sterk, "lichte" high. De overige bijwerkingen, zoals de lichte hoofdpijn zijn verdwenen. Je ziet trouwens wel dat je lichaamscompositie verandert, best een gekke gewaarwording. Hou door de nolvadex geen vocht vast, zelfs mijn aderen in mijn onderarmen komen erg naar boven. Al met al een oke dagje. De pest met die bollen is wel dat je constant wilt trainen. Tot nu toe moet ik zeggen dat het me niet tegenvalt, maar je krijgt wel zin in meer.
Gaat erg goed en sluit me wel aan dat de lat erg hoog wordt gelegd door je maar ja dat is een keuze die je zelf maakt. De eerste periode groei je altijd het meeste en daarna zal de groei over het algemeen iets minder snel gaan.
Het wegen kan je het beste altijd op een vast moment van de dag doen. Het lieste s'morgens direct als je uit bed komt nadat je eerst even hebt Om een goed gemiddeld overzicht te krijgen van je gewicht is elke dag wegen en na 7 dagen alles bij elkaar optellen en dan weer delen door 7. Zo compenseer je de uitschieters zowel omhoog als omlaag.
toch begin ik aan je verstand te twijfelen, riki!!!!!
akpuxuh had ik in 5 dagen ook ong. 4 of 5 kg erbij. dream on dat het spieren zijn, dat kan nooit. is mega dosis vocht. uiteraard zit deel in je spieren, dus die pompen lekker op. maarre.... 120? .... heb jij hdad (ofzo) misschien? je lijkt wel hyperactief mannetje..?
Daar zijn we weer, ik zal jullie niet elke dag vermoeien met mijn gewicht, wat nu geleidelijk omhoog gaat, plm pond per dag. Denk dat de eerste paar dagen een enorme opdonder aan mijn systeem gaven. Anyhows, vandaag rug getraind, was lekker aggressief. Eindelijk dumbells zwaarder dan 30 kilo, dus one arm rowing met 42 kg gedaan. Bent over barbell rows, en soort hammerstrength rugmachine. Overal merk ik dat ik harder wordt. Hou door de nolvadex nagenoeg geen vocht vast, heb zelfs het gevoel dat ik droger wordt. Mijn dieet dan maar fftjes:
4 x tonijn a 100 gram
1 x zalm a 100 gram
3 x kipfilet a 125 gram
3 x biogarde mona yoghurt a 1 liter (5 gram eiwit per 10 ml)
8 x muselibollen
1 x liter magere melk
1 x biefstuk, aardappelen en groente
Kwart pak museli.
Grtz
PS:ik ga naar de 50 mg per dag, 5 x daags 10 mg, te weten 8, 12, 16, 20, 24 uur.
Ik ben erg benieuwd wat het blijvende resultaat van dit kuurtje is. Ik hoop dat je de meeste winst vast kan blijven houden zodra je gestopt bent maar persoonlijk heb ik daar een hard hoofd in.
Citaat[/b] (Axor B. @ Aug. 21 2003,14:25)]Ik ben erg benieuwd wat het blijvende resultaat van dit kuurtje is. Ik hoop dat je de meeste winst vast kan blijven houden zodra je gestopt bent maar persoonlijk heb ik daar een hard hoofd in.
Grtzzzzz Ax
Hoe dat zo, Ax. Ik hoop het, maar ik zie geen reden waarom niet. Sterker nog, ik denk dat ik een zeer groot gedeelte kan vasthouden. Aangezien ik ook al nolvadex gebruik, ik heb geen plofkop en hou zo te zien nergens water vast. Ik ga ervan uit dat ik plm 25% verlies van de gains.
Grtz
Ps: beschouw dit ook niet echt als een kuurtje, meer trial aangaande aas. Ik ben mezelf een beetje aan het uittesten. 1e kuur wordt tren/eq/dbol (1-2)/anavar (6-10).
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment