Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Vandaag benen getraind, voor het eerst weer incline legpress met losse schijven. Ik barst van de spierpijn nu, zat op 200kg, 10 schijven. Wel weer erg wenne, moest bijna overgeven en werd een beetje dizzy. Anyhows gewicht gaat plm pond per dag omhoog. Vraag me eigenlijk wel af hoe de gewichtstoename zou zijn zonder de nolvadex. Dat was het weer voor deze dag. Ciao!
schoudertjes getraind. Ging niet echt naar teveredenheid. Was een beetje moe, had gisteren een hoop gezanik aan mijn kop. Ik merk wel dat ik op sommige momenten echt kwaad ben. Eigenlijk kwaad op nix. Niet echt een gevoel dat me nou bekoord. Anyhows gewicht was stabiel, paar ons erbij. Morgen even een trainingsriem halen en dan het zwaardere werk.
Vandaag armen getraind. En ging lekker, kom een beetje in the mood. Heb wel bijna iemand aangevallen deze morgen, vrouwke had de auto en ik moest ff naar delft. Dus, gekeken op internet hoe ik terug kon komen van delft (vrouwke dropte me daar af). Wat geld gepind. Stap de tram in en zeg: 1 enkeltje den haag. Das 3.20 zegt ie, dus ik kijk in mijn portomenee en zie alleen briefjes 50 pleuro erin zitten. Dus geef deze aan hem, zegt ie doodleuk, sorry dat kan ik niet wisselen. Maar hij had ze al afgestempeld. Dus ik zeg: Hoe gaan we dat oplossen dan? Zegt ie: officieel geeft u die 50 pleuro en de htm stort het dan weer terug op uw rekening. Ik daarop: dat zie ik niet zitten. Ik had nog 2.40 pleuro aan losgeld. Dus, ik zeg geef me dan maar 1 kaartje en als ik gecontrolleerd betaal ik wel bij. Nee zegt ie : dat gaat niet. Waarop ik dus echt kwaad wordt en zeg: dan ga ik er maar bij de volgende uit, niet? Als ie op dat moment wat had gezegd, had ik hem echt totaal, finaal in mekaar gerosd. Wat een ### ovv. Stond gewoon te trillen op mijn beentjes van kwaadheid en de testosterone. Kostte me gvd een 30 minuten lopen. Ik schrok zelf van mijn gedachten. Iig is het iets waar ik in de toekomst wel rekeneing mee moet houden.
Citaat[/b] (Riki @ Aug. 25 2003,13:49)]Daar zijn we weer:
Vandaag armen getraind. En ging lekker, kom een beetje in the mood. Heb wel bijna iemand aangevallen deze morgen, vrouwke had de auto en ik moest ff naar delft. Dus, gekeken op internet hoe ik terug kon komen van delft (vrouwke dropte me daar af). Wat geld gepind. Stap de tram in en zeg: 1 enkeltje den haag. Das 3.20 zegt ie, dus ik kijk in mijn portomenee en zie alleen briefjes 50 pleuro erin zitten. Dus geef deze aan hem, zegt ie doodleuk, sorry dat kan ik niet wisselen. Maar hij had ze al afgestempeld. Dus ik zeg: Hoe gaan we dat oplossen dan? Zegt ie: officieel geeft u die 50 pleuro en de htm stort het dan weer terug op uw rekening. Ik daarop: dat zie ik niet zitten. Ik had nog 2.40 pleuro aan losgeld. Dus, ik zeg geef me dan maar 1 kaartje en als ik gecontrolleerd betaal ik wel bij. Nee zegt ie : dat gaat niet. Waarop ik dus echt kwaad wordt en zeg: dan ga ik er maar bij de volgende uit, niet? Als ie op dat moment wat had gezegd, had ik hem echt totaal, finaal in mekaar gerosd. Wat een ### ovv. Stond gewoon te trillen op mijn beentjes van kwaadheid en de testosterone. Kostte me gvd een 30 minuten lopen. Ik schrok zelf van mijn gedachten. Iig is het iets waar ik in de toekomst wel rekeneing mee moet houden.
Grtz
beetje jammer dat je hem niet op zijn bek hebt geramd
kijk het van de goede kant. 30 minuten lopen is geod voor je
maar kan je cker wel begrijpen, in de metro kan je toch ook het risico nemen gecontroleerd te worden. En dan blijven ze moeilijk doen
Riki, dat had je nooit moeten pikken. Je wilt betalen en doet dat met een wettig betaalmiddel dus ze zijn verplicht om je dan te vervoeren. Dit heb ik ook eens gehad en weigerde om de bus uit te gaan en hij dreigde de politie te bellen. Ik ben gewoon gaan zitten en hij heeft het daarbij gelaten. Ik kan zo goed begrijpen dat je daar zo kwaad om wordt.
Je kan in de tram, bus gewoon een kaartje kopen, die mogelijkheid bieden ze je dus ze moeten ook voor genoeg wisselgeld zorgen. Een briefje van 50 euro is niet zo bijzonder veel.
Volgende keer die kerel gewoon
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment