Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Axor B. @ Aug. 25 2003,14:37)]Riki, dat had je nooit moeten pikken. Je wilt betalen en doet dat met een wettig betaalmiddel dus ze zijn verplicht om je dan te vervoeren. Dit heb ik ook eens gehad en weigerde om de bus uit te gaan en hij dreigde de politie te bellen. Ik ben gewoon gaan zitten en hij heeft het daarbij gelaten. Ik kan zo goed begrijpen dat je daar zo kwaad om wordt.
Je kan in de tram, bus gewoon een kaartje kopen, die mogelijkheid bieden ze je dus ze moeten ook voor genoeg wisselgeld zorgen. Een briefje van 50 euro is niet zo bijzonder veel.
Volgende keer die kerel gewoon
Grtzzzzzz Ax
Ax, normaal had ik het ook nooit gepikt, maar ik voelde een oncontroleerbare drang hem finaal in mekaar te rossen. En aangezien ik liever niet een dagje op een cel doorbreng, ben ik maar uitgestapt. Want ik voelde het al opkomen, ik denk als ik blijf zitten, en hij zegt wat geheid dat ik hem helemaal in mekaar swans.
ja Riki zo agressief van die as, is dit wel normaal of ben je van natuur uit al een agressiefe kerel, nu begrijp ik waarom al die busschauffeurs hier in Belgie worden afgerost.
Citaat[/b] (snipke @ Aug. 25 2003,15:46)]ja Riki zo agressief van die as, is dit wel normaal of ben je van natuur uit al een agressiefe kerel, nu begrijp ik waarom al die busschauffeurs hier in Belgie worden afgerost.
Ben normaal nooit, maar dan ook nooit aggressief. Probeer altijd wijste te zijn.
Ik ben altijd een heel agressief iemand geweest,het minste verkeerde woord tegen mij vroeger en ik sloeg erop, heb vele tienduizende euro's betaald aan ziekenhuiskosten die ik dan moest terug betalen, heb vele politieuniform's betaald of dagen die mensen werkonbekwaam waren. MAAR HEB ER NOOIT PRIJZEN MEE GEWONNEN, de wijsheid komt met de jaren zeggen ze , en ik kan hier maar enkel mee instemmen. Nu ben ik zo tam als een lammetje, niet dat ik op mijn kop laat schijten, zeker niet als iemand mijn kinderen iets aandoet, maar wil maar zeggen probeer eerst je verstand te gebruiken en dan pas de vuisten.
En zoals je kan zien heb ik ook veel wijsheid ontwikkeld
Hij gaat lekker, vandaag een rustdagje gehad. Gewicht 104.9-105.2 KG. Geraak ook erg vrolijk. Alhoewel ik soms ook erg chagiew ben. Qua kracht, is lastig te zeggen omdat ik daarvoor in een gym trainde met alleen apparaten, maar mag niet klagen.
Dat is zo een 25 kilo erbij ik krijg bijna zin om die kuur van jou ook es te proberen! En dan dacht ik altijd dat ik blij moest zijn met een kilo of 5 erbij!!
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Vandaag rug gedaan, ging eigenlijk niet zo lekkel, was moe (weinig rust gehad), hoop gezeik aan mijn hoofd. Anyhows, ik pak maar eens 2 rustdaagjes achter mekaar, en 2 avondjes vrroeg naar bed. Gewicht is rond de 105, gaat op en neer. Dat was het weer kinders, tot een volgende update.
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment