Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Vandaag schouders gepakt, ging redelijk. Rustdagen heeft me goed gedaan, groei is er een beetje uit lijkt het wel, pond aangekomen. Wat wel debiel is dat mijn buik in de morgen plat is en na het drinken van anderhalf liter water (halfuur voor training) zo bol is als de buik van ronnie coleman. Verdwijnt weer na het nemen van nolvadex.
vandaag armpjes gedaan, ging niet echt naar behoren, en door de bollen wordt me humeur er niet beter op, tegen het depri aan. Nog een merkwaardig verschijnsel, werd vanochtend 3 kilo lichter wakker maar kurkdroog (buik plat), na het ontbijt en drinken van een literje water, de pregnant look. Al met een niet al te beste trainingsdag, volgende keer beter. Zit nu weer op het gewicht, raar lichaam.
vandaag rustdag, vanochtend wat cardio gedaan op mijn andere sportschool, ja Riki heeft 2 sportscholen. Niet veel te melden, iets minder chagie dan gisteren. Gewicht is hetzelfde gebleven.
Vandaag rug gedaan, ging een stukje beter, kwam in the mood, sort to speak. Voor het eerst weer gedeadlift, 140 kg excl. stang for reps, maar is wel weer wennen. Mijn humeur wordt er niet beter op, moet ik maar accepteren, ik denk dat het door de nolva komt, want in de morgen voordat ik nolva slik voel ik me prima. Gewicht is een pond omhoog.
Sorry, was ff druk, gewicht is niet meer omhoog gegaan, of iig niet noemenswaardig. Maar ik ben heel tevreden, ik moet nog 14 dagen, misschien nog een kilo of 2 erbij. Kracht is wel enorm vooruit gegaan. Ben me al aan het voorbereiden op het cutten, na afloop maak ik even pics, dan kunnen jullie zelf oordelen, wat vocht is en wat niet. Ik zal aan het einde ook een thread maken voor de first time users want het zijn geen smarties en zal wat punten duidlijk maken die hier misschien wel aan bod zijn gekomen, maar door de hoeveelheid reply's, niet of nauwlijks nog zijn terug te vinden.
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment