anabolen in vechtsport?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• anabolen in vechtsport?

ik weet dat in vecht sporten ook anabolen gebruikt worden voor massa .
    maar zijn der ook anabolen voor snel heid stoot kracht en uithoudings vermogen ??
    bench press :80 dead lift :140 squat : 120

bedoel plaats van vermogen verhogen.

Comment

Voor zover ik weet zijn die er wel... genjuro kan je vragen beter beantwoorden.

Comment

volgens mij is anavar daar wel geschikt voor,

Comment

wordt je daar snel en sterk van dan of niet ?

Comment

sterk wel, maar zoals nex zei beter wachten op genjuro.
            Ikzelf doe al jaren aan kickboksen maar zou niet zo snel as nemen, en zeker geen massa kuren ik zie niet echt in wat je daar mee opschiet maar goed ieder zijn ding.

Comment

Massa kan je helpen om hoger te klimmen in de gewichtsklassen, en bepaalde roids verhogen je agressie waardoor je agressiever (meestal beter) vecht.
              Snelheid is geen kwestie van roids, is een kwestie van juist trainen. Roids verbeteren wel je herstelvermogen waardoor je wellicht harder kunt trainen zonder onderuit te gaan.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

aggresie is niet perse beter hoor, misschien op straat maar in de ring is berekend vechten imo beter, en idd gewichtsklasse verhoging kan een reden zijn voor mij reden om onder de 100 te blijven hehe.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  aggresie is niet perse beter hoor, misschien op straat maar in de ring is berekend vechten imo beter, en idd gewichtsklasse verhoging kan een reden zijn voor mij reden om onder de 100 te blijven hehe.
                  Vandaar ook de toevoeging meestal.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by chrizel View Post
                    ik weet dat in vecht sporten ook anabolen gebruikt worden voor massa .
                    maar zijn der ook anabolen voor snel heid stoot kracht en uithoudings vermogen ??
                    In vechtsporten kan je inderdaad voor meerdere doelen voor kuren.

Meestvoorkomende zullen waarschijnlijk blessureherstel(nandrolone en in mindere mate sommige andere as), uithoudingsvermogen(epo/aranesp en varianten, boldenone, testosteron) en herstel tussen trainingen(quasi alle as) zijn.

Kracht zonder massa en agressie, heb je de pure androgenen voor, alla methyl-dht, mibolerone en halotestin. Zijn er genoeg die hiervoor var en winny kiezen.
                    Massa is de klassieke bb-cycles.

Ik denk dat de meerderheid op topniveau zich niet meer aan de lang detecteerbare middelen vergrijpt, maar eerder aan de epo zit en lage dosissen test me korte esters.
                    Deca zijn er genoeg overlaatst mee gepakt, er zijn dus nog genoeg idioten die het proberen.

Daarnaast mag je stimulantia ook meerekenen tot veelgebruikte middelen. Efedrine, speed, coke,... het wordt allemaal gebruikt. Hangt er wat van af wanneer ze testen en of ze al uberhaupt testen.
                    the one and only tabata overlord

Comment

Zeer goed uitgelegd weer.

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                        Kracht zonder massa en agressie, heb je de pure androgenen voor, alla methyl-dht, mibolerone en halotestin. Zijn er genoeg die hiervoor var en winny kiezen.
                        Halotestin had toch als akelige side (onder andere) dat het doorgaans zeer agressief maakt?

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Halotestin had toch als akelige side (onder andere) dat het doorgaans zeer agressief maakt?
                          Is persoons en doseringsafhankelijk. En het is ook niet dat je compleet ongecontroleerd bent.

En extra agressie is niet per se slecht in vechtsport, als het maar bij je vechtstijl past.

En daar bedoel ik deels de verschillende soorten vechtsport mee, deels de "onderstijlen" die je hebt.

Als we dat naar mma overbrengen kan je zeggen dat bij worstelen je meer bent met meer agressie dan met bjj als voorbeeld van het eerste(alhoewel het nog steeds persoonsafhankelijk is).

En een slugger(Wanderlei Silva toen hij nog in pride vocht) meer tov een outfighter(Tim Sylvia met een armlengte van 5 meter) is een voorbeeld van het 2de.
                          the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                            Is persoons en doseringsafhankelijk. En het is ook niet dat je compleet ongecontroleerd bent.
                            Uiteraard, maar meende dat de gemiddelde persoon op gemiddelde dosis er aardig fel van werd, maar dat zal wel weer de generalisatiedrang zijn. Bedankt voor je uitleg weer.

sigpic

Comment

Op BR een ander BB forum daar is Joop kasteel heel actief en daar zijn een heleboel topics te vinden wat vechtsporters gebruiken en wat hij zelf ook heeft gebruikt. Hij geeft aan dat aas het zetje was dat hij nodig had om wereldkampioen free fight te worden...
                              187cm, 118kilo, 8% BF!!!!!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X