Alexey Lesukov

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alexey Lesukov

Deze jongen is +- 18 jaar oud..
    http://img308.imageshack.us/img308/8771/1dk7.jpg
    http://musclelicious.blogspot.com/20...-passando.html

Wat vinden jullie hiervan?

En pubertijd en ook nog al die spuiten in zijn bil. Dat moet hem een fortuin aan clearasill gekost hebben denk ik zo...

Volgens mij duurt het, zelfs met anabolen, toch een aantal jaren voor je zo'n fisiek creeerd. Die kerel is wel erg vlot begonnen met serieuze krachtsport.
    Last edited by Drifter; 02-07-2008, 22:15.
    30 juni 2008: 35 jaar, 1.82 lang, 72 k zwaar, 15,3% vet --- tweede doel : Op naar de 80 kilo!...en meer tiet ---

Comment

duidelijk..sick mind.
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Wekelijk prachtig gewoon. Zeer goed, erg netjes, ik heb enorm respect voor hem.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
          Wekelijk prachtig gewoon. Zeer goed, erg netjes, ik heb enorm respect voor hem.
          je maakt een grapje............toch?

Comment

Nee niet echt. Ik vind hem er gewoon geweldig uit zien. Hij is jong en heeft het al zo ver geschopt. Wat die allemaal heeft gebruikt en of het goed is is duidelijk een ander verhaal apart maar ben iig zeer te spreken over zijn fysiek.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
              Nee niet echt. Ik vind hem er gewoon geweldig uit zien. Hij is jong en heeft het al zo ver geschopt. Wat die allemaal heeft gebruikt en of het goed is is duidelijk een ander verhaal apart maar ben iig zeer te spreken over zijn fysiek.
              mjah ok..ik vindt zoiets dus eigenlijk niet mooi meer..maar das smaak En respect..tja..wat ik me afvraag: hoe vroeg is hij begonnen? Want jij vond het sick dat een menneke van 12 al ging trainen; hoe vroeg je denk je dat hij is begonnen om met zo'n 'fysiek' te eindigen?

Comment

Ja hehe, denk dat hij inderdaad zeer vroeg is begonnen.

Comment

sick dus

Comment

Lichaam doet wat onnatuurlijk aan, en vind het verder redelijk angstaanjagend dat er mensen van 16-17 al met de spuit in de weer gaan.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

haha nu is hij 20 jaar en veeeeeel bigger. Zoveel respect voor dit mega talent!!! hij begon om zijn 12e jaar met trainen.

Comment

Comment

ziek maar ziet er wel goed uit, kan je zoiets overigens alleen met as behalen? of niet

Comment

als jij dit fysiek clean haalt geef ik jouw persoonlijk 5000 euro

Comment

en ik doe er 10000 bij als je me je geheim verteld

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X