kuurtje dat wordt knalluh

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

OntbijT koek zitten idd veel koolhydraten in wel de snelle dus suiker. 5,2 % vet zou ik erg netjes vinden Verona, geen aanval alles is mogelijk maar dat is best weinig hoor, weet niet hoe je dat gemeten hebt; maar goed ik zeg het nog maals ken je niet en heb geen pica's van je gezien dus kan er niet over oordelen. Als je idd geiler bent zit het wel snor. Weet je toevallig hoeveel kcal dat eetschema van je is?! vaak als je het gaat uitrekenen valt het vies tegen. 4000 kcal heb je zeker nodig, meen wel eens gelezen te hebben dat Snipke 5 a 6000 kcal eet als ie kuurt.

@ Snipke ik had hem ook al geadviseerd om 2 keer te prikken (bijv. zondag en woensdag) en hij zegt dat hij dat gaat doen dus dat zal wel goed zitten.

Comment

kuur

Originally posted by zwaan View Post
      OntbijT koek zitten idd veel koolhydraten in wel de snelle dus suiker. 5,2 % vet zou ik erg netjes vinden Verona, geen aanval alles is mogelijk maar dat is best weinig hoor, weet niet hoe je dat gemeten hebt; maar goed ik zeg het nog maals ken je niet en heb geen pica's van je gezien dus kan er niet over oordelen. Als je idd geiler bent zit het wel snor. Weet je toevallig hoeveel kcal dat eetschema van je is?! vaak als je het gaat uitrekenen valt het vies tegen. 4000 kcal heb je zeker nodig, meen wel eens gelezen te hebben dat Snipke 5 a 6000 kcal eet als ie kuurt.

@ Snipke ik had hem ook al geadviseerd om 2 keer te prikken (bijv. zondag en woensdag) en hij zegt dat hij dat gaat doen dus dat zal wel goed zitten.
      ik heb net me vetprecentage gemeten bij Berekening vetpercentage vondt het ook al laag waar kan ik hem goed meten oke ga het allemaal even uitrekenen en zet het er dan op miss dat ik nog meer moet gaan eten pfff valt niet mee

groeten

Comment

Originally posted by leipe ouwe View Post
        Ik vind als je nu meer als 10 mg neemt of minder, 1 susta of meer maakt allemaal geen ruk uit.
        Je eigen productie gaat toch stil liggen.
        vocht trek je sovieso en een beetje vetter word je ook.
        Je gaat er niet dood aan , je lichaam trekt toch alles weer op en rechte lijn.
        nou dan ben ik niet met je eens
        ik had
        test 500mg
        deca 400mg
        en dia als kickstrakt 40mg/p.dag en dan 3 weken
        maar kreeg erg last van mn onder rug
        ben ik naar die gast gegaan(bodybuilder)
        hij zei ga je dia op 30 mg
        binnen 3 dagen had ik stuk minder last van
        kan aan mij liggen maar ik heb wel eens vaker gehoort
        ook als je dia only doet
        zlefde als met winny only
        teveel en kreeg fucking last van mn gewrichten
        ga 1 minder en ging weg

Comment

Beste is om een vierpunts vet meting te laten doen dmv een huidplooimeter.

Comment

kuur

Beste is om een vierpunts vet meting te laten doen dmv een huidplooimeter.
            waar zou ik dat kunnen doen ,kopen? ik had het nog bij een andere site gedaan vroegen ze om je lengte gewicht en taile afmeting daar kwam uit 6,3 het zal wel

ik heb ook nog een andere vraag die magere kwark die je moet nemen ik neem hem nou elke avond voor ik ga slapen maar kan ik die ook alleen nemen als ik heb getraint of is het goed en verstandig om het gewoon elke avond te nemen en mag het met suiker,stroop of zo iets er door heen want het is erg zuur
            bedankt voor alle info zwaan thanks

groeten
            en hou jullie op de hoogte

Comment

Originally posted by verona1 View Post
              waar zou ik dat kunnen doen ,kopen? ik had het nog bij een andere site gedaan vroegen ze om je lengte gewicht en taile afmeting daar kwam uit 6,3 het zal wel

ik heb ook nog een andere vraag die magere kwark die je moet nemen ik neem hem nou elke avond voor ik ga slapen maar kan ik die ook alleen nemen als ik heb getraint of is het goed en verstandig om het gewoon elke avond te nemen en mag het met suiker,stroop of zo iets er door heen want het is erg zuur

groeten
              Lees eens door wat topics over kwark, we hebben een gigantisch topic over wat je erbij kunt gooien.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

groeten
                Effe bij je sportschool laten meten, het vergt wel enige handigheid en kennis het meten met een huidplooimeter.

Kwark bter voor het slapen nemen, is een casseine-eiwit dus een eiwit die langzaam opgenomen en vrijgegeven word. Na het trainen eerst je glycogeen voorraden aanvullen met snelle carbs, bijv. druivensuiker, maizenna of vitargo

en dan kort erachter aan sneel eiwitten, bijv. whey-eiwitten

Comment

Effe bij je sportschool laten meten, het vergt wel enige handigheid en kennis het meten met een huidplooimeter.

Kwark bter voor het slapen nemen, is een casseine-eiwit dus een eiwit die langzaam opgenomen en vrijgegeven word. Na het trainen eerst je glycogeen voorraden aanvullen met snelle carbs, bijv. druivensuiker, maizenna of vitargo

en dan kort erachter aan sneel eiwitten, bijv. whey-eiwitten
                  Heelemaal mee eens zwaan ,zeer goede uitleg kerel.

Comment

kuur

Originally posted by leipe ouwe View Post
                    Heelemaal mee eens zwaan ,zeer goede uitleg kerel.
                    ja doe het ook voor het sapen gaan volgens mij heb ik het verkeerd uitgelecht voor dat ik ga slapen neem ik 500 gr magere kwark

maar mijn vraag was of ik het alleen moest doen als ik getraint heb of dat je het elke dag moet nemen omdat ik namelijk om de dag train

neem het nu gewoon elke dag maar als het niet nodig is dan niet
                    want het is niet het lekkerste spul om naar binnen te krijgen [vindt ik tenminste]

vandaag laat ik me 3de injectie zetten 250 sus en 200 deca voel me nog niet raar enz enz voel er eigenlijk nog niks van zal nog wel komen verwacht er mischien iets te veel van

het kan aan mij liggen maar heb de laatste paar dagen dat het prikkelt onder mijn oksels heb het nagevraagt maar hadden er nog nooit van gehoord jullie wel???

ook heb ik op mijn werk niet echt de tijd om precies om de 2 uur te eten mijn pauzes zijn 9:00 12:30 dan kan ik eten ben namelijk straten maker en meestal zitten er mensen op mij te wachten dus als ik moet eten staan er 3 mensen stil probeer wel wat te eten maar als het niet kan is dat heel erg

groeten maurice

Comment

Ok heb weer wat meer info over je, ten eerste: die kwark neem je altijd, je hebt 's nachts altijd ie eiwitten nodig om o.a. te herstellen en/of voor onderhoud van je spieren.
                      ten tweede: Lees dat je stratenmaker bent, das een heel zwaar beroep, dan zou ik als ik jou was zeker mijn voeding onder de loep gaan nemen, want dan heb je gewoon veel nodig, en schrik maar niet van 4500 a 5000 kcal schoon voedsel.

Comment

Ok heb weer wat meer info over je, ten eerste: die kwark neem je altijd, je hebt 's nachts altijd ie eiwitten nodig om o.a. te herstellen en/of voor onderhoud van je spieren.
                        ten tweede: Lees dat je stratenmaker bent, das een heel zwaar beroep, dan zou ik als ik jou was zeker mijn voeding onder de loep gaan nemen, want dan heb je gewoon veel nodig, en schrik maar niet van 4500 a 5000 kcal schoon voedsel.
                        Volkomen mee eens.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

kuur

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Volkomen mee eens.
                          ok dat ga ik dan onder de loep nemen krijgen jullie nog te zien van me als ik de tijd heb om het even omterekenen enz enz zet hem er zo spoedig mogelijk op

en ja het is een zwaar beroep maar alles went he

heb net me 3 injectie gehad dus zou deze week wel wat moeten gaan voelen
                          blijft een rot gevoel dat prikje bah bah

ik hou jullie op de hoogte wat er gaat gebeuren
                          ben benieuwd

ga nu me kwark eten en lekker slapen

groeten maurice

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Wellicht dan wat arimidex bij de hand houden?

Als je schoon eet dan moet de waterretentie niet zo'n probleem worden. Mocht je er wel erg last van krijgen (heb ik wel erg mits ik vet eet) dan vind ik het overbodig om daar weer een middel als ari tegen te nemen.\
                            Mocht je last van gyno krijgen dan zou ik idd ingrijpen...
                            187cm, 118kilo, 8% BF!!!!!!!!

Comment

hahaha ja geiler dat ben ik wel ja pffff heb medelijden met me vriendin

ja eet goed ,gezond, en prbeer om de 2 uur te eten

6uur brinta met banaan

9uur 3 a4 volkoren bolletjes met kipfilet ,appelstroop,

11 uur banaan en blikje ananas heb geen pauze vandaar even iets snels

12:30 3 a 4 volkorenbolletjes kipfilet ,appelstroop 2 eieren

14:30 4 plakken ontbijd koek met 2 eieren

16:30 warm eten veel pastas kip verse groentes

18:30 bakje noodlless met bakje tonij waterbasis

20:00 meestal een restje van 16:30

22:00 magere kwark voor het slapen gaan

tussen door veel water drinken en na het sporten een shake

meer krijg ik echt niet weg

groeten

Ok je kan nog aardig aan je voedingsschema werken gab. Hoeveel kipfilet neem je op je bolletjes? Eerst maaltijd zou ik eiwitten toevoegen door de brinta heen (gewoon eiwit poeder). In de pauze neem je banaan en ananas. Waar zijn je eiwitten? Ontbijtkoek met 2 eieren. Dit zijn ook echt veelste weinig eiwitten. Ik neem ook 7 maaltijden en neem min. 50gr eiwitten per maaltijd. Jij weegt lang niet zo zwaar maar iedere maaltijd zou je wel min. 30gr aan eiwitten moeten eten en daar kom je lang niet aan. Met dit eetschema ga je lang niet alles eruit halen...
                              187cm, 118kilo, 8% BF!!!!!!!!

Comment

Das wat ik ook al zei, denkt enw eet bijna zeker dat de voedingswaarde van dit schema echt te weinig is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X