Vreemde bloeddruk tijdens kuur.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vreemde bloeddruk tijdens kuur.

Heb net me bloeddruk, laten meten in een winkel in de stad, een elektronische meter, zo een waar je je arm insteekt en dan blaast ie zichzelf op, en op het end komt er dan een bonnetje uit.
    staat er Bovendruk 169 Onderdruk 45 Hartslag 82.

Lijkt me haast onmogelijk om een veel te lage onderdruk te hebben en een veel te hoge bovendruk!? Die vent zat al te kijken, ik zei al:"ach ik weet waar het van komt",Pffff

Lijkt me ook een foutje.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

lijkt mij ook niet helemaal goed

is wel erg laag die onderdruk

Comment

Nee lijkt me haast onmogelijk, ga het over een week of 2 opnieuw laten meten bij me vriendin op d'r werk, die werkt nl in een bejaardensoos.

Comment

Misschien heb je veel knoflook gegeten? Hehe...

Comment

Originally posted by Nex- View Post
            Misschien heb je veel knoflook gegeten? Hehe...
            wuhahaha

Stinkende Zwaan
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
            We like it
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Die meters zijn niet te vertrouwen maat!!
              Vorige week in het ziekenhuis deed dat ding het zelfs niet, moest gewoon op de ouderwetse manier gedaan worden bij mij....

grtz.
              Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Ik zou je bloeddruk iets eerder dan pas over 2wkn laten opmeten. Als die echt zo fuck up is dan moet je aktie ondernemen...
                187cm, 118kilo, 8% BF!!!!!!!!

Comment

Ja dat is ook weer zo, maar het is haast onmogelijk JP, kan het op een simpele manier uitleggen met de vergelijking: Dat je tegelijk naar links en rechts gaat, klinkt een beetje vaag maar das ook niet mogelijk zeg maar. Me vriendin heeft het net ook nagevraagd aan collega's van d'r en die zeggen ook dat het niet mogelijk is. Maar ga het snel nog een keer laten meten.

Comment

als dat klopte lag je al op intensive care dude, dus ik zou er niet teveel aandacht aan besteden
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Mischien maak ik me ook er te druk om, zat al te denken om het vandaag weer te laten meten, doe het gewoon over 2 weken, neem wel om de dag 1 aspirine.

Comment

Originally posted by zwaan View Post
                        Heb net me bloeddruk, laten meten in een winkel in de stad, een elektronische meter, zo een waar je je arm insteekt en dan blaast ie zichzelf op, en op het end komt er dan een bonnetje uit.
                        staat er Bovendruk 169 Onderdruk 45 Hartslag 82.

Lijkt me haast onmogelijk om een veel te lage onderdruk te hebben en een veel te hoge bovendruk!? Die vent zat al te kijken, ik zei al:"ach ik weet waar het van komt",Pffff

Bovendruk kan wel, is niet zo gek hoog trouwens, onderdruk is wel raar, als je onderdruk 45 zou zijn dan was je allang tegen de grond geklapt van de duizeligheid... Ik denk dus dat die meter fucked up is.

Comment

Nou als die bovendruk klopt, is het niet echt ok hoor, hoort rond de 120 te zijn max 140.
                          Krijg binnen een paar dagen als het goed is een eigen bloeddruk meter, kan ik het in de gaten houden, en ik laat het af en toe controleren bij me vriendin op werk.

Comment

in kuur zat ik ook vaak tegen 155 a 160 bovendruk hoor. das niet zo erg. onderdruk moet niet boven 90 uitkomen. 100 is echt drek. maar 45 zo laag bij zo'n hoge bovendruk kan gewoon niet. dat zou betekenen dat je bloedende organen/ inwendige bloedingen hebt.
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ja idd, had wel onlaatst effe een bloeddruk van 150/100 was met tren en test, ging wel lekker hard hihi, 2 weken later in kuur werd dat 140/90,

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X