Vreemde bloeddruk tijdens kuur.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tijdens zware kuren altijd cardio aspirine nemen, kan nooit geen kwaad

Grtz
    stil growing

Comment

Cardio, laat ik idd te makkelijk links liggen, heb een week aspirine genomen, maar heb niet het idee dat dat echt veel doet, kan ook tussen me oren zitten natuurlijk.
      Bloeddruk was 2 weken geleden 160/105 maar is nu 2 weken later weer gezakt naar een acceptabele 140/85

Comment

conclusie: bruce was right

goed om te horen (dat het weer goed is bedoel ik haha)
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Nou ja, helemaal goed is het natuurlijk niet. Maar zometeen effe een winterstop houden, qua kuren dan.

Comment

140/85 niet goed? man, daar teken ik voor. heb er volgens mij nog nooit onder gezeten
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Brochure bloeddruk

Bloeddruk is een belangrijke indicatie van je gezondheidstoestand. Ik neem het altijd erg serieus. Het is wél een momentopname, dus ga nooit uit van 1 meting. Mijne was een maand geleden ook gemiddeld 140/90. Da's niet echt hoog, maar door elke training te eindigen met hardlopen (inmiddels 25 min) en minder zout te eten zit 'ie nu op 130/85. Bijgaande brochure is verstandig leesvoer. http://www.hartstichting.nl/Uploads/...ebloeddruk.pdf
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by bruce View Post
                140/85 niet goed? man, daar teken ik voor. heb er volgens mij nog nooit onder gezeten

How is effe, nu 140/85 was 160/105, das wel heftig hoor.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
                  Bloeddruk is een belangrijke indicatie van je gezondheidstoestand. Ik neem het altijd erg serieus. Het is wél een momentopname, dus ga nooit uit van 1 meting. Mijne was een maand geleden ook gemiddeld 140/90. Da's niet echt hoog, maar door elke training te eindigen met hardlopen (inmiddels 25 min) en minder zout te eten zit 'ie nu op 130/85. Bijgaande brochure is verstandig leesvoer. http://www.hartstichting.nl/Uploads/...ebloeddruk.pdf

Ja is best informatief, maar voor de doorgewinterde internet gebruiker niet echt heel veel nieuws. staan wel een hoop algemeen bekende dingen in.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X