Wat doet wat

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat doet wat

Ik ben op het moment met een licht kuurtje Deka - Dbol bezig.
    De totale kuur duurt 10 weken waarvan 6 weken Dbol 20mg/d
    1 week 15mg/d en 1 week 10mg/d. (laatste 2 weken)

Deka 400mg/week waarvan 1e en laatste week 200mg/d

Hoe en waar in mijn kuur kan ik het best starten met nolva en of Glomid.

Ik heb er wel rekening mee gehouden in de kuur maar verschillende meningen hebben me toch wat doen twijfelen.

Alvast bedankt voor de raad

Nakuur starten 3 weken na je laatste deca injectie.

Eén tip, hou die deca gewoon al die tijd op 400mg en die d-boll ook constant. Afbouwen is zinloos en gaat tenkoste van het resultaat.

Hoelang ben je al bezig en wat zijn je gains tot nu toe?

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

zes weken dboll en tien weken deca op vierhonderd?
      gaan we weer... DECA DICKY!! neem er nou lekker testo bij.
      ennuh.... 400 deca is niet licht. ennuh... dboll is nooit licht.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Hier ff wat stats en achtergrond.

Ik ben begonnen met trainen in 1983 en heb dit redelijk intensief gedaan tot 1986/87 daarna ben ik terug gegaan naar de gevechtsport die ik voor 83 ook al intensief deed.
        In 90 weer begonnen met trainen tot 94 en daarna heeft de carriere een vlucht genomen wat in 2000 resulteerde in een gewicht van 115 kilo en 26% vet.
        Train nu al weer 3 jaar een 4 dagen schema.
        Stats begin kuur 3 weken geleden 93 kilo 14% vet.
        Leeftijd is trouwens 41
        Slechts 2 x eerder een kuurtje gedaan in 84 en in 92.
        Kuur 1 was deka - dbol
        Kuur 2 was deka - stromba/inj
        resultaten altijd top.

Reden huidige kuur .. alles weer wat strakker krijgen/spieropbouw.

Ik vindt dit een redelijk licht / mild kuurtje deka werkt pas echt goed tussen de 300 en 400mg dus gekozen voor 400
        D-bol ..ik begrijp wat je bedoeld Bruce maar als je toch het besluit neemt om er mee te beginnen, en dus de belasting voor de lever voor lief neemt is 20mg licht te noemen ik weet er te noemen die er 70mg inraggen.

Deka dick .. misschien raar maar ik heb daar geen last van sterker nog het helpt me een keer niet aan sex te denken ha ha ...ben al 41 he.

Maar welk van de 2 stimuleert de hypo weer om testo aan te maken ?? ..nolva of glomid ??

Dank voor de inbreng/raad..

Comment

Je kan zowel met nolvadex als met clomid nakuren. Combi kan ook.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

om strak en spieren op te bouwen, waarom dan geen deca-winstrol? nou ga je vocht en vet erbij pakken.
            wat is je redenatie om met dboll-deca strak en spieren te kweken? strak kan je op je buik schrijven. spieren, ok. moet lukken. of je zou de laatste weken 7-12 winstrol kunnen doen?
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

zal nadenken over de winstrol optie.

Aanvankelijk zou het ook een kuur deka / stromba kuur geworden zijn maar toch gekozen voor deka / dbol.

Zouden bijelkaar ongeveer 45 inj zijn en dat bracht onderandere probleemen mee met een zaken reisje tussendoor

Ik heb vroeger ook nog aan wedstrijdzwemmen gedaan dus mijn bovenlichaam en schouder/armen zijn van huis uit al vrij groot en reageert giga op deka zodat het velletje bij mij altijd weer strak wordt. helaas niet op t buikie..

Dus zo bedoel ik dat Bruce.

Verder heb je natuuklijk gelijk waarbetreft win/strom

Comment

nolva

nakuren met nolva??? Clomid of in uiterste nood pregnil maar nolva gaat je eiegen testoproduktie toch niet weer op ganag brenegen.... nolva zou de vorming en aanhechting van Oestrogeen bemoeilijken... (cfr. vetmassa, bitchtits,...)

Comment

Is een topic van zowat 3 jaar geleden man, waar gaat dit over?!

Lees verder gerust ff wat meer, nolva is een uitstekende keus als nakuur en heeft voor veel mensen juist de voorkeur boven clomid vanwege de bijwerkingen. Pregnyl is absoluut ongeschikt als nakuur.

Topic gesloten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X