Herstel na een lange HGH kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Herstel na een lange HGH kuur

De meeste onder ons weten dat als je een hgh kuur neemt, dat je dat voor een langere tijd neemt. Laten we uitgaan van 6 maanden(26 weken).

Die kuur deel je op in 3 gedeelte met de eerste 10 weken test enanthate en Boldenone en dan 6 weken test prop met Tren ace (bijv.) en dan 10 weken sust. met deca.
    iedereen weet dat het herstel na een enkele kuur al lang duurt maar wat moet je dan wel niet verwachten van zo'n kuur, qua herstel en terug val.
    Je eigen test produktie ligt die dan 100% zeker volledig op zijn gat, dat ie echt nul,nul test produceert, hoe zit het met je libido?!

Liefst mensen met HGH ervaringen of artikels over herstel na een lange periode.

Iemand? Lastige vraag en het is natuurlijk vakantie periode,
    Of een mooi artikel over herstel hpta

Comment

Heb je weleens lang gekuurt zwaan?
      Want dan zal het hetzelfde herstel zijn door de gh zal het herstel niet zwaarder worden alleen door de as erbij.
      Maar als je 26 weken aan de gh gaat hoef je niet 26 weken te kuren.
      Zou zelf voor 12 weken test e met deca en dboll als kickstart en dan 6 weken niks en dan de laatste 8 weken weer met korte esterszoals test prop met tren/mast
      en dan nakuren met hcg nolva en eventueel clomid.

De een heeft ook veel erger last van libido klachten of terugslag dan de ander dus kan niemand je vertellen behalve jezelf.
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Ja das waar, Dino. Je kan uiteindelijk alles beter vertellen uit eigen ervaring.

Comment

Precies 26 weken zou je nog kunnen overwegen om die weken ook aas te nemen maar dat is ieders zijn eigen keus. Jongen die ik nu begeleid gaat voor min. 18 maanden aan de hgh dus we gaan met mooie cycles werken...
          187cm, 118kilo, 8% BF!!!!!!!!

Comment

Ok das heftig, maar dan neemt ie dus iets van 10 op 10 af en dan bij af alleen hgh en eventueel slin/igf-1? En tussen de cycles door wel nakuren?! Of dat op het laatst

Comment

Onlangs een kuur met hgh gedaan voor een periode van 6 maanden, met veel test ed. Als nakuur heb ik een 6 tal injecties genomen met hcg (1000iu 3x per week) en dagelijks 30 mg nolvadex tot de 100 op waren. En ik heb geen problemen met mijn lichaams eigen test.
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Behoorlijk herstelvermogen dan, zeker voor (niet lullig bedoeld) je leeftijd.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Het was weleens anders geweest, met een kortekuur zonder hgh (12 weken)
                  alles plat voor een tijdje. Ik heb toen 2 nakuren genomen.
                  Het kan zijn dat de herstel versnelde omdat ik tijdens mijn nakuur een lage dosis ghb heb genomen voor een aantal weken.

Comment

Ok das interessant,zie alleen de toegevoegde waarde van ghb niet. Maar massa/kracht behoudt, of donderstraalde dat wel inmekaar?

Comment

Heb je wat gemerkt van die GHB Kees?

OT, ik denk dat, het plat liggen minimaal is juist nu je m op bepaalde momenten neemt ff een voorbeeld, neem nu corticosteriode die moet ik direct bij ontwaken nemen om zo min mogelijk mijn eigen productie in de weg te zitten
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                      We like it

Comment

HGH heeft een halfwaarde tijd van slechts 2 uur. Nu begrijp je ook waarom je m NIET in de avond/ nacht zet

We like it

Comment

Edit: zie nu pas dat over, libido klachten ed gaat, dus niet over je eigen HG productie....sjorry
                          We like it

Comment

Originally posted by kees View Post
                            Onlangs een kuur met hgh gedaan voor een periode van 6 maanden, met veel test ed. Als nakuur heb ik een 6 tal injecties genomen met hcg (1000iu 3x per week) en dagelijks 30 mg nolvadex tot de 100 op waren. En ik heb geen problemen met mijn lichaams eigen test.

mischien komt het door de groeihormoon dat je productie zo snel weer op gang is.

Comment

Mijn ervaring met ghb is dat de kracht lang blijft behouden en dat het libido verhogend werkt. Ik neem het enkel sávonds in (3ml) Het heeft een gunstige werking op de aanmaak van groeihormonen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X