Winstrol en cardio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Winstrol en cardio

Hoe zit het eigenlijk met de cardioprestaties en winstrol?
    Is het zo dat je veel langer kan lopen en fietsen op winny, omdat het toch ook veel in de topsportwereld wordt gebruikt.
    Ben daar eigenlijk benieuwd naar ,omdat ik in september mijn kuurtje start en ook van plan ben wat meer aan mijn conditie te doen en ga lopen en fietsen. Ik was vroeger echt in topvorm en omdat ik alleen nog maar gewichtstraining doe om maar in gewicht bij te komen heb ik vastgesteld dat mijn conditie nog nul is en daar wil ik ook dringends iets aan gaan doen .
    Greetz

okee hier een antwoord maar deze moet je dus absoluut niet serieus nemen want heb er eweinig verstand van maar gas toch een poging doen. Ik denk niet dat je conditie er beter van word want van winstorl worden je pezen(dacht ik) dikker dus de fiets beweging zou zelfs wat moeilkijker kunnen gaan.
    Wat ik wel weet hehe creatine word je condite wel beter van omdat je langer door kan gaan.
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Winstrol verbeterd inderdaad je conditie.

Ik merkte er zeer weinig van (misschien omdat ik het ook in combi. met clen gebruikte).

Sprinters gebruiken het wel vaak en bij hun is een paar sec (of zelfs 1/10 van een sec) een grote tijdswinst.
      Ook zullen hun het sneller in de gaten hebben, maar als je slechte conditie hebt en je gebruikt winstrol is je conditie nog steeds slecht(misschien iets minder slecht ).

Groeten,
      Melkman

Comment

Heb zelf ook onlangs een combi winstrol-clen gedaan en merkte er ook niets van.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

de reden dat topsporters het gebruiken is om geen spierverlies op te lopen bij hun duursport. je houdt weinig vet over en verbrand dus zo je spieren als je niet uitkijkt.
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

dat je spiervezels goed zichtbaar zijn dat je kurkdroog staat van de winny , is dat iets dat lang zichtbaar blijft als je op je voeding blijft letten of verdwijnt het snel?

Mischien kan Axor hier wel een goed antwoord op geven.

Comment

Ben geen Ax maar als je op je voeding blijft letten blijft het zeker.
              is een voordeel van winny, de gains die je haald zijn minder als met een andere AS maar ze zijn wel blijvend.

Greets...

Comment

Van winstrol wordt je stijf, wordt dus bijna niet bij sport gebruikt.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Riki @ Aug. 16 2003,08:06)]Van winstrol wordt je stijf, wordt dus bijna niet bij sport gebruikt.

Grtz
                  Is een bepaald deel wat stijf wordt misschien maar niet je hele lichaam hoor...

Greets...

Comment

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Riki @ Aug. 16 2003,08:06)]Van winstrol wordt je stijf, wordt dus bijna niet bij sport gebruikt.

Grtz
                      he roidrage kikker, geen onzin gaan schrijven he. veel freefighters gebruiken het omdat je sterk wordt en niet te hoog in je gewicht gaat. (+keihard).
                      freefight en stijfheid gaan niet erg samen!!
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Hij's fijn Bruce...

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (bruce @ Aug. 16 2003,14:31)]
                          Originally posted by [b

Grtz
                          he roidrage kikker, geen onzin gaan schrijven he. veel freefighters gebruiken het omdat je sterk wordt en niet te hoog in je gewicht gaat. (+keihard).
                          Rephrase, in de reguliere sporten wordt het weinig gebruikt.

Grtz

Comment

nou, ik ken anders iemand van de damclub ......

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (bruce @ Aug. 16 2003,14:31)]
                              Originally posted by [b

Grtz
                              lol @ bruce

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X