anabolen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hahaha, gaaf man. Zal echt wel kicken zijn dat die nu door het huis loopt onder veel gebrabbel. Goed om te horen bro.

@ BI
    Vrouwen kunnen zeker wel aas gebruiken, ze moeten alleen meer rekening houden met de androgeniteit, en dosis.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by zwaan View Post
      Als ik dit zo lees, moet ik ook maar eens gaan kuren.
      zat ik net aan te denken. ik begin er ook zin in te krijgen

@general: sommige vrouwen hebben zo een goeie fysiek/ mooi lichaam, dat ze never as zouden willen.
      de meeste as gaat (denk ik) naar vrouwen die van zichzelf een niet al te indrukwekkende verschijning zijn/ waren. zo ook mannen
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
        zat ik net aan te denken. ik begin er ook zin in te krijgen

@general: sommige vrouwen hebben zo een goeie fysiek/ mooi lichaam, dat ze never as zouden willen.
        de meeste as gaat (denk ik) naar vrouwen die van zichzelf een niet al te indrukwekkende verschijning zijn/ waren. zo ook mannen
        Zijn we als we het doen alleen niet meer naturel, ik gaat er effe goed over nadenken

Comment

HeyLeroyw

Dat is inderdaad lang geleden. Fijn om goede berichten te lezen!! Succes met trainen en je huissie! Volhouden he

Comment

Originally posted by zwaan View Post
            Zijn we als we het doen alleen niet meer naturel, ik gaat er effe goed over nadenken
            Hahahaha. Een wijs besluit.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

lol

haha ik heb altijd lol hier met die harde kern.................

iedereen alweer bedankt, ga er nu mee ophouden want blijf bedanken....

vrouwen en as kan zeker en ik ben het er niet mee eens dat mensen die as gebruiken dat doen omdat ze bv lelijk zijn of wat dan ook, ik deed het altijd omdat ik het gewoon stoer vond hoe mensen tegen me gingen doen en aankijken.........maar ja onthou ook dat je daarna weer opmerking krijgt als: heb je aids dat je zoveel afvalt haha, het is geven en nemen.

Je moet het gewoon doen als jij je er goed bij voelt en anders niet, hou jezelf gewoon in waarde dat is het belangrijkste, jij moet er mee leven niet een ander, ooit zal het lelijke eendje op eigen benen moeten staan en ga zo maar door.........
              Man man moet echt lachen om die stomme opmerkingen hier af en toe... ik kom weer dagelijks terug vanaf nu....Thx

Comment

je 1e post is belachelijk echt waar....hou die goed bedoelde adviezen voor je zelf.

Originally posted by leroyw View Post
                Mensen al ben je 16 jaar als jij vind dat je er klaar voor bent moet je het gewoon doen,

Originally posted by leroyw View Post
                je kan je ook verslikken in een appel zo kan je het zien.
                Eindelijk, heb in lange tijd niet zo hard gelachen, je moet vaker posten.

Wb, ben je volledig hersteld van die liesbreuk?
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                We like it
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

liesbreuk

Ja ik heb geen pijn meer in me liesbreuk, heel soms is het nog wel eens gevoelig, jammer genoeg heeft dat me toen genekt met trainen...

De eerste post van gebruiken bij 16 jaar is inderdaad een beetje te jong maar het was eigenlijk meer bedoeld als jij vind dat je wilt gebruiken moet je dat doen, je voelt zelf wel wanneer je er klaar voor bent ik was op mijn 17de begonnen en heb er nooit wat van opgelopen ( ja ben prettig gestoord haha )
                  dus sorry als het voor mensen verkeerd overkomt want wil niemand eraan helpen.

Ik ben benieuwd hoe binnenkort me eerste trainingsdag gaat, want dan moet ik weer beginnen met maximaal 10 kg dumbles, waar een wil is, is een weg.....hey dat is een goeie voor me off topic haha...

Comment

Lekker dan. Dan schiet meteen een partij aan de AS, want der zijn er zat die zich er klaar voor vĂ³elen, ok al zijn ze dat nog lang niet. Hebben we wat aan.
                    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

hmm

schiet een partij aan de anabolen??? heb gezegd dat ze er zelf voor staan wie zijn anderen om te zeggen het mag wel of niet dat hou je toch niet tegen het enige wat je kan doen is informatie geven en hopend dat ze daar van leren want er komt inderdaad een heleboel bij kijken, het is niet even prikken en huppa...........dat kan je wel doen maar ben je snel na je kuur weer op je oude niveau en blijf je kuren en zal het nooit echt opschieten, het ALLERBELANGRIJKSTE is je voeding, zonder voeding zal het nooit worden wat je hoopt dat het word....

Denk dus wel na voor je gaat spuiten.........of slikken..

Comment

hey leroy cool dat je terug bent hersteld enzo, to bad dat ge toch weer an die klotedrugs hebt gezeten, niks om trots op te zijn vooral niet met je kleine maar zo zie je na regen komt zonneschijn en ik wens je dan ook het allerbeste toe en wat er wel is om trots op te zijn zijn die 12weken clean, keep it up maat

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X