Real or fake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Real or fake

Ik heb een vraag ik heb onder anabolen foto,s een paar foto,s gezet van mijn nieuwe kuur.
    Op de website van bodypage zegt men dat de lotnummers m o4 testex van elmu fake is...
    zou het kunnen dat ze ernaast zitten???
    Mijn dealer vertrouw ik 100% maar toch twijfel ik nu een beetje.Volgens hem is alles getest.Maar maybe word hij ook in de zeik genomen.Graag jullie reactie op de foto,s.
    Thx greets mike    

Nee, bodypage heeft gelijk, als het daar als fake staat aangemerkt, kan je ervan uitgaan dat het fake is, terugbrengen naar je dealer dus!

Grtz

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Riki @ Aug. 16 2003,16:08)]Nee, bodypage heeft gelijk, als het daar als fake staat aangemerkt, kan je ervan uitgaan dat het fake is, terugbrengen naar je dealer dus!

Grtz
      bodypage heeft het een paar keer misgehad. ik heb zelf ook testex gebruikt vorig jaar en voor zover ik weet zijn vervalsingen daavan zeldzaam.
      Maar je kan natuurlijk het zekere voor het onzekere nemen en ze omruilen bij je dealer..

Comment

Zij 100% echt. Zowel de deca als de testex.
        Bij twijfel niet zeiken en omruilen.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Absoluut zijn ze goed hoor, ik post niet veel op dit forum maar velen zullen me kennen van een ander forum.
          Kijk ook de mensen die fake maken moeten een lotnummer van een echte gebruiken, maar die op de foto zijn ok hoor!

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (john @ Aug. 17 2003,12:13)]Absoluut zijn ze goed hoor, ik post niet veel op dit forum maar velen zullen me kennen van een ander forum.
            Kijk ook de mensen die fake maken moeten een lotnummer van een echte gebruiken, maar die op de foto zijn ok hoor!
            Ola john, leuk je hier ook eens te zien!

Grtz

Comment

Toch vreemd dan dat er 3 fouten op de ampul staan,
              de datum het lot nummer en de tekst.

mike

Comment

www.bodypage.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse