Jullie reacties op deze kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jullie reacties op deze kuur

Allereerst complimenten aan de makers van deze site!

Ik wil binnenkort beginnen aan een kuurtje Omnadren met Boldenone (allebei 2mg/pweek ?). Ik neem express geen Deca ivm Dick en huidige prijs Deca. De bedoeling is dat ik hiermee ook minimaal vocht vast houdt, klopt dat? Ik kan geen Winstrol gebruiken om droger te worden, omdat ik dan te snel verzuur bij duursporten (hardlopen/kickboxen). Wat vinden jullie van deze combi? Evt andere aanraders
    1.83 / 96 kg / Bf 14%

Omnadren is nogal kutspul, goedkope imitatie van sustanon. Combi sust/eq lijkt me prima. Je opmerking qua prijs is bij mij niet bekend (deca is net zo duur als de rest&#33.

Grtz

Comment

deca yellow top is wat duurder als sust en test hoor riki.

de nieuwe organon is trouwens gewooon goed spul. de oude week iets af van originele sustanon. maar de nieuwe is identiek en werkt net zo goed.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Riki @ Aug. 20 2003,19:47)]Omnadren is nogal kutspul, goedkope imitatie van sustanon. Combi sust/eq lijkt me prima. Je opmerking qua prijs is bij mij niet bekend (deca is net zo duur als de rest&#33.

Grtz
        Niet mee eens. Omnadren is gewoon Poolse testo en daar is niks mis mee.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

JaapB post ff je stats als je wil dan kunnen we je beter helpen.
          Heb je al eerder een kuurtje gedaan en zoja wat was en is het resultaat?

Greets...

Comment

Even wat verdere gegevens:
            Ben 25 jaar, 183, 85 kg, 14%. Train zo'n 6 jaar. Toen ik begon woog ik 78 kg. Na een kuurtje sust en WInstrol 2 jaar geleden kwam ik op 85 kg. Vorig jaar alleen Deca gebruikt (inderdaad Deca alleen = nutteloos). Ik heb wel de neiging om snel te groeien, maar moet veel moeite doen om definitie te behouden. Ik let redelijk goed op mijn voeding. Ik train alle spiergroepen 1 keer per week, 2 x per week harlopen en 2 pw kickboxen om wat droger te worden en agressie kwijt te raken.

Welke cocktail raden jullie aan?
            1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Heb je echt zo`n last met winstrol?
              Zou namelijk ideaal zijn als ik alles zo lees.

Greets...

Comment

Door de Winstrol kreeg ik (en mijn trainingsmaat) bij het lopen echt snel last van verzuring, vooral in mijn schenen. Na de kuurde duurde het weer een tijd voor het over was, waarschijnlijk tot de laatste restjes uit het bloed waren.

Denk dat ik morgen wat persoonlijk advies ga inwinnen bij de sportschool. Hij is natuurlijk nie vanzelf zo groot geworden  
                1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X