Het viel mij gisteren op dat er in mijn ampullen winstroldepot een kalkaanslag zit, is dit normaal ? Hierdoor kan ik minder vloeistof in de spuit zuigen
Kalkaanslag in winstrol
Collapse
X
-
ik schud winny altijd, laat dan het "schuim" wat wegtrekken en zet ze dan....It's not about the beauty, be a BEAST!!!!!!!!! !!!!!!!!!! !!!!!!!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Riki @ Aug. 21 2003,19:43)]Hoe gaat ie eigenlijk met je kuur Wil de Bras?
Grtz  Â
Comment
-
dat vlammen kan dan nog wel 2 weken duren. je zegt zelf dat je net 1 week testo hebt gezet. van deca ga je niet vlammen en winstrol kom je niet veel aan. dus ik vind het een goed resultaat. minder vet, 2,5kg zwaarder, dus kan wel 4kg zijn.
je maat met 2000 en 1000?
ik neem aan dat dat niet zijn eerste kuur is?een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Nee hij heeft al 6 kuurtjes achter de rug. Maar ik kuur voor het eerst en mijn kuur is niet veel milder dan die van hem. Ik spuit ook meer dan 1000mg AS per week, alleen ik gebruik verschillende soorten wat nog veel duurder is ook. Ik heb (nog) geen last van bijwerkingen, bloeddruk is goed deze was in het begin behoorlijk verhoogd, maar zit nu weer op 75/140. Enige bijwerking is dat ik de hele dag zin in sex heb.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: