Kalkaanslag in winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kalkaanslag in winstrol

Het viel mij gisteren op dat er in mijn ampullen winstroldepot een kalkaanslag zit, is dit normaal ? Hierdoor kan ik minder vloeistof in de spuit zuigen

als je winstrol een tijdje ligt , kan het poeder naar beneden zakken. even in je handen warm maken, goed schudden en het moet weg zijn. anders is er iets niet goed.

Comment

Helemaal mee eens.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Hoe gaat ie eigenlijk met je kuur Wil de Bras?

Grtz

Comment

ik schud winny altijd, laat dan het "schuim" wat wegtrekken en zet ze dan....
          It's not about the beauty, be a BEAST!!!!!!!!! !!!!!!!!!! !!!!!!!

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Riki @ Aug. 21 2003,19:43)]Hoe gaat ie eigenlijk met je kuur Wil de Bras?

Grtz    
            Nou de eerste 3 weken was ik niet echt tevreden, ik was voordat ik aan de kuur begon al behoorlijk afgevallen, nu (dit is de vierde week) ben ik ongeveer 2.5 kilo aangekomen, vetpercentage is met 2 % gezakt, niet echt indrukwekkend dus. Ik krijg wel van iedereen te horen dat ik dikkere armen en schouders heb en droger oog. Ik heb vandaag even de borst en triceps getraind en denk dat de testo/deca en boldone ( testo ben ik pas vorige week mee begonnen)nu pas begint te werken, ik merk dat ik nu sterker wordt deze week moet ik dus echt gaan vlammen anders voor mij nooit meer een kuur. Mijn trainingsmaat is gelijk met mij met een testo kuur begonnen van 1000mg per week en een front load van 2 x 2000mg gram, hij is in die drie weken al bijna 10 kilo aangekomen en zijn vetpercentage zakt zelfs. Wel erg frusterend dat het bij mij zo lang duurt want we trainen hetzelfde en volgen bijna hetzelfde dieet.

Comment

dat vlammen kan dan nog wel 2 weken duren. je zegt zelf dat je net 1 week testo hebt gezet. van deca ga je niet vlammen en winstrol kom je niet veel aan. dus ik vind het een goed resultaat. minder vet, 2,5kg zwaarder, dus kan wel 4kg zijn.
              je maat met 2000 en 1000?
              ik neem aan dat dat niet zijn eerste kuur is?
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Nee hij heeft al 6 kuurtjes achter de rug. Maar ik kuur voor het eerst en mijn kuur is niet veel milder dan die van hem. Ik spuit ook meer dan 1000mg AS per week, alleen ik gebruik verschillende soorten wat nog veel duurder is ook. Ik heb (nog) geen last van bijwerkingen, bloeddruk is goed deze was in het begin behoorlijk verhoogd, maar zit nu weer op 75/140. Enige bijwerking is dat ik de hele dag zin in sex heb.

Comment

Gaat toch hartstikke goed man! Bf omlaag en gewicht omhoog.
                  Bij de ene gaat het harder als bij de ander in het begin.

Zin in sex, tsja...

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X