Winstrol tabs van prodigy

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Winstrol tabs van prodigy

Hallo mensen iemand ervaring of nieuws over de Stanozol tabs van
    Prodigy? ik hoor berichten dat deze al flink nagemaakt worden...

Hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft.

Thanks!
    stats; 187cm, 98kg, 17% BF

Originally posted by jinx View Post
    Hallo mensen iemand ervaring of nieuws over de Stanozol tabs van
    Prodigy? ik hoor berichten dat deze al flink nagemaakt worden...

Hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft.

Thanks!
    superspul prodigy tabs zijn zelfde als de epl tabs daar zit geen verschil in.

Comment

heb zelf geen ervaring er nee, weet wel dat me vader ze gebruikte en die halde er goede resultaten mee

PS hoe oud ben je ? niet te vroeg om te kuren ?

Comment

Van wat ik heb begrepen is winny oral drol, waarom niet gewoon injecteren?

Comment

Originally posted by Nex- View Post
          Van wat ik heb begrepen is winny oral drol, waarom niet gewoon injecteren?
          Omdat winny injects bij een aantal pijn geven, en het maakt je lever net zo hard kapot als de tabs.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

prodigy, epl, gg, hg

Ik heb dit ook al eens eerder gezegd, voor iedereen werkt alles weer anders je kan dus wel zeggen of het werkt maar je kan nooit echt bepalen hoe goed het is of hoe hard je erop gaat dat ligt ook voornamelijk aan je training en je voeding.

Prodigy is een opkomend merk wat in de toekomst hoge ogen gaat scoren maar ik denk dat je het zelf moet proberen om een oordeel te geven ik heb nog weinig slechte dingen erover gehoord tot nu toe. ( nogmaals voor iedereen verschillend. )

Comment

is zker goed spul
              had ze zelf ook
              40 mg per dag
              kreeg last van de gewrichte dus het werkte wel haha

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Omdat winny injects bij een aantal pijn geven, en het maakt je lever net zo hard kapot als de tabs.
                Dacht anders dat oral altijd of in ieder geval meestal meer side effects had tegenover injectie. En dat winstrol bij sommige (bij bijna iedereen) pijn doet wist ik ook al, je moet het ook goed schudden voor gebruik dacht ik aangezien er aan het einde altijd een laagje blijft zitten?

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                  Dacht anders dat oral altijd of in ieder geval meestal meer side effects had tegenover injectie. En dat winstrol bij sommige (bij bijna iedereen) pijn doet wist ik ook al, je moet het ook goed schudden voor gebruik dacht ik aangezien er aan het einde altijd een laagje blijft zitten?
                  Laagje is nieuw, leg uit? Oral heeft normaal ook meer sides, maar bij winny zijn de injects exact hetzelfde als wat je normaal slikt, maar dan opgelost in water of olie. (Dacht in ieder geval dat je ze ook op oliebasis had).
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Orals hoeven niet meer sides te geven.

Voor de rest ga ik met Leroy mee.
                    Who's the Chef

Comment

Ja je hebt ze ook op oliebasis, van apec, geen ervaring mee. Winstrol injects doe ik nooit meer, zeer zeer pijnlijk. Met dat laagje bedoelt Nex, dat de winstrol zich niet echt mengt met het water, en daarom voor gebruik moet worden geschud.

Als je voor het eerst wat neemt durf ik wel te zeggen dat als je voeding en training goed is dat je ongeveer 4 kilo aankomt.

Comment

En die 4kg verlies je als je het goed doet niet
                        Who's the Chef

Comment

Pcies, was toch wel het standaard advies en regel wat hier op dit board enkele jaren geleden veelvuldig werd gebruikt.

Comment

iedereen is tevreden over epl en dat het super werkt, prodigy is gewoon het zelfde pilletje hoor komt van de zelfde maker. tussen die 2 zit echt geen verschil.

Comment

Imation: ik ben 27.
                              Verder inderdaad een keer eerder veel last gehad met inject.
                              Wil geen zware kuur doen omdat ik eerder droog en hard wil worden dan groeien op de eerste plaats.
                              Denk dat met een gematigde kuur Winstrol tabs het wel gaat lukken (ter ondersteuning van een goed trainings / voedingsschema)
                              Bovendien doe ik nu ook redelijk veel aan duursport.

Dat drinken lijkt me een beetje vreemd. Ik lees hier verder ook niet veel over vandaar liever oral.

Thanks!
                              stats; 187cm, 98kg, 17% BF

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X