Ik ben nieuw op dit forum. Heb even gezocht naar een topic om info te vinden over een anavar only kuur, maar kon niet direct iets vinden voor mijn doeleinden. (kan ook zijn doordat ik nog niet goed overweg kan met dit forum)
Ik ben dus op zoek naar info voor deze kuur. Zelf train ik al 4 jaar intensief, zonder kuren, om een betere fysiek op te bouwen. Nu heb ik wat rondgekeken om eens een anavar kuur te proberen, maar ik wil mij hier wel goed bij informeren voordat ik eraan begin. Het is bedoeld om dieper te cutten en alsnog spiermassa te behouden, zodat ik kan meedoen aan een wedstrijd, en toch nog net iets meer wil.
sta nu op 82kg en 9% vet. Lengte is 1m79
Ik zou voor een anavar kuur met tabs gaan.
Verder zit ik op 3800kcal, 7 maaltijden per dag.
wat kan ik verwachten bij deze kuur? Ervaringen?
voor/na, hoeveel massa behoudt je? Nakuren nodig?
en welke hoeveelheid/hoelang?
Alvast Bedankt voor alle hulp!
Ik ben dus op zoek naar info voor deze kuur. Zelf train ik al 4 jaar intensief, zonder kuren, om een betere fysiek op te bouwen. Nu heb ik wat rondgekeken om eens een anavar kuur te proberen, maar ik wil mij hier wel goed bij informeren voordat ik eraan begin. Het is bedoeld om dieper te cutten en alsnog spiermassa te behouden, zodat ik kan meedoen aan een wedstrijd, en toch nog net iets meer wil.
sta nu op 82kg en 9% vet. Lengte is 1m79
Ik zou voor een anavar kuur met tabs gaan.
Verder zit ik op 3800kcal, 7 maaltijden per dag.
wat kan ik verwachten bij deze kuur? Ervaringen?
voor/na, hoeveel massa behoudt je? Nakuren nodig?
en welke hoeveelheid/hoelang?
Alvast Bedankt voor alle hulp!
Comment