Hallo, ik zal me eerst even voor stellen, Franco 35 jaar 170cm, 70 kg en een vetpercentage van 18%. Na 4 jaar fanatiek gesport te hebben in 2015 helaas gestopt wegens werk. Heb het sinds 2 maanden geleden weer opgepakt en raak weer in een goede trainingsritme. Ik mei woog ik 83 kilo en zit nu op 70, de afgelopen maanden begonnen met het verlagen van het vetpercentage door voeding en training en mijn streven is om naar de 10-12% te gaan. Ik verwacht dit binnen 2 maanden bereikt te hebben. Hierna wil ik weer spiermassa gaan opbouwen en mijn vetpercentage laag houden. Mijn vraag is kan ik na 4 maanden weer sporten hierbij gebruik maken van een Test E kuur? Heb nog nooit gekuurd dus ben benieuwd of ik Test E 300 kuur kan doen voor 8, 10 of 12 weken, met of zonder kickstart Winny 50 mg per dag of een Test E 500 kuur met of zonder kickstart? Graag jullie wijsheid hierover zodat ik de juiste afweging kan gaan maken.
Ervaringen Test E beginners
Collapse
X
-
Hi Jayver, I'm an American who lives in Rotterdam. So my Dutch is not soo good. Maybe I can give some advice, like please start your first cycle with Test E 250 for 12 weeks. No Winny or tablets in the first cycle! Testosterone is everything you need. After the 12 weeks go slowly down with the inject for another 4 weeks. First week 200, than 150, 100 at the end 50. This is American style like we finishing our cycles Maybe some other guys have more advices for you. If I can help you with other or more questions, please contact me. Have a nice day
NO PAIN, NO GAIN!
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment